چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
سردار کمالی:

قانون معافیت ورزشکاران قهرمان از خدمت سربازی بهمن‌ماه اجرایی می‌شود

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 337161
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از اجرایی شدن قانون معافیت ورزشکاران قهرمان از بهمن ماه امسال خبر داد.
قانون معافیت ورزشکاران قهرمان از خدمت سربازی بهمن‌ماه اجرایی می‌شود
به گزارش جهان، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با فارس، در مورد ابلاغ قانون معافیت ورزشکاران قهرمان از خدمت سربازی اظهار داشت: در رابطه با قانونی که توسط مجلس شورای اسلامی در مورد معافیت ورزشکاران قهرمان در مسابقات جهانی، المپیک، پارالمپیک و بازی‌های آسیایی تصویب شده بود، آیین نامه آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح تایید شده است.

وی ادامه داد: تایید آیین نامه مدتی به تاخیر افتاده بود، اما خوشبختانه این کار صورت گرفته است و از اواخر بهمن ماه هم به سازمان‌ها ابلاغ و اجرایی می‌شود.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: طبق قانون نفرات اول و دوم جام های جهانی، نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک و قهرمانان بازی‌های آسیایی از خدمت سربازی معاف خواهند شد. مدال آوران پارالمپیک نیز یک نفر از فرزندان ذکورشان از خدمت سربازی معاف می‌شود.

به گزارش فارس قانون معافیت ورزشکاران قهرمان از خدمت سربازی دی ماه سال گذشته توسط مجلس تصویب و به تایید شورای نگهبان هم رسیده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *