شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
سردار کمالی:

بازیکنان شاغل در امارات‌ هم‌محروم‌شدند

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب: 396659
ملی‌پوش شاغل در لیگ امارات به دلیل تخلفات، نمی‌تواند در تیم ملی بازی کند / جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: از ۶۹ پرونده بررسی شده، فقط سه یا چهار فوتبالیست شرایط خرید جریمه را دارند که آنها نیز به دلیل داشتن پرونده قضایی نمی‌توانند از آن استفاده کنند
به گزارش جهان به نقل از نسیم،سردار موسی کمالی در برنامه تلویزیونی "متن و حاشیه" در رابطه با فوتبالیست‌هایی که می‌توانند از مصوبه جریمه مشولان غایب استفاده کنند، گفت: از ۶۹ فوتبالیستی که کارت معافیت آنها باطل شد تنها پنج نفر می‌توانند از این مصوبه بهره‌مند شوند چراکه یا در شمول این مصوبه نبوده و پرونده قضایی دارند و باید به جرمشان رسیدگی شود. اجرای خرید جریمه غیبت ربطی به کسری بودجه دولت ندارد.

وی در رابطه با اینکه آیا مصوبه جدید جریمه مشمولان سبب افزایش غیبت در آینده نمی‌شود، افزود: قانون جریمه بکارگیری مشمولان غائب در سال ۹۴ اجرا می‌شود و نباید کاری کنیم که کسی به راحتی غیبت کند و هشت سال قانون را دور بزند. همه فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و ... در صورت بکارگیری مشمولان غایب برای بار اول هزینه یک سرباز و برای بار دوم هزینه سه سرباز را باید بپردازند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اینکه چه تعداد جریمه غیبت خود را بپردازند مشخص نیست و اینکه چه مبالغی در این رابطه پرداخت شود بستگی به میزان استقبال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *