شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

لغو مناقصه ۱۳۰۰میلیاردی شرکت نفتی

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 337071
یک مقام مسئول در سازمان بازرسی کل کشور، جزئیات لغو مناقصه ۳۳۰ میلیون یورویی (بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومانی) در یک شرکت بزرگ نفتی را اعلام کرد.
لغو مناقصه ۱۳۰۰میلیاردی شرکت نفتی
به گزارش جهان به نقل از مهر، مدیرکل بازرسي استان خوزستان با اعلام جزئیاتی از لغو مناقصه نفتی ۳۳۰ میلیون یورویی گفت: در این مناقصه که توسط یک شرکت بزرگ نفتی در استان انجام شد، قرار بود خدمات چاه‌پیمایی و نمودارگیری در میادین نفتی انجام شود که به دلیل عدم رعایت قانون برگزاری مناقصات و آیین‌نامه نظام مستندسازی مناقصات لغو شد.

غلامحسین کرمی افزود: میزان این قرارداد ۳۳۰ میلیون یورو معادل یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که به علت عدم رعایت مواد ۲، ۴ و ۱۹ قانون برگزاری مناقصات و همچنین عدم رعایت ماده ۱۱ آیین‌نامه نظام مستندسازی مناقصات لغو شد.

وی اعلام کرد: در سامانه ثبت مناقصه سال جاری، ۲ هزار معامله به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان ثبت شده که از این میزان ۶۰۰ مناقصه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان لغو شده است.

مناقصه ۳۳۰ ميليون يورويي انجام خدمات چاه‌پيمايي و نمودارگيري در ميادين نفتي، به دليل عدم رعايت مواد ۲، ۴ و ۱۹ قانون برگزاري مناقصات و ماده ۱۱ آيين‌نامه نظام مستندسازي مناقصات لغو شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *