چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

تشریح برنامه‌ سفر رئیس‌جمهور به خوزستان

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 336765
استاندار خوزستان برخی از برنامه های قطعی شده سفر سه روزه رئیس جمهور به استان خوزستان را تشریح کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، عبدالحسن مقتدایی شامگاه جمعه در نشست به نمایندگان استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این سفر روز چهارشنبه و به مدت سه روز انجام می شود.

وی عنوان کرد: در برنامه ریزی های انجام شده از سوی دولت استان خوزستان به عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی انتخاب شده است که در حال حاضر در حال تدوین نقطه نظرات مسئولان و مدیران استانی برای ارایه به رئیس جمهور هستیم.

استاندار خوزستان گفت: در این سفر تلاش می کنیم مشکلات طرح های استانی مورد بررسی قرار گیرد و پروژه هایی که مشکل آن ها در وزارت خانه ها قابل حل است، از برنامه این سفر خارج شده است.

مقتدایی افزود: مقرر شده برای اجرای پروژه های تامین آب شرب در استان خوزستان، از محل صندوق ذخیره ارزی اعتباراتی به این پروژه ها اختصاص داده شود تا تمامی شهر های استان خوزستان از آب شرب با کیفیت برخودار شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان بررسی خواهد شد، تعیین تکلیف ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی طرح کشاورزی مقام معظم رهبری است.

استاندار خوزستان اظهارداشت: همچنین یکی از مشکلات اساسی رودخانه کارون ورود فاضلاب های شرق به این رودخانه است که معین شد پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق کارون از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین شود.

مقتدایی با اشاره به طرح انتقال آب کارون بیان کرد: در سفر سه روزه روحانی به استان خوزستان، موضوع طرح انتقال آب بهشت آباد نیز مطرح خواهد شد و جزو درخواست های ارائه شده به هیات دولت است که نظر شورای عالی آب در خصوص اجرای این پروژه اعلام شود.

وی با بیان اینکه در این سفر رئیس جمهور به غیر از شهر اهواز با مردم سه شهرستان محروم استان نیز دیدار خواهند داشت، گفت: یکی از مسائلی که نهاد ریاست جمهوری بر اجرای آن در سفر به استان خوزستان تاکید داشتند، دیدار با مردم شهرستان ها و مناطق محروم بود که این مسئله جزو برنامه های اصلی سفر به استان خوزستان است.

تشکیل کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی

در ادامه این نشست با رای اعضای جلسه و نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی استان خوزستان برای هماهنگی بیشتر نمایندگان و مدیران ارشد استان خوزستان تشکیل شد.

استاندار خوزستان در این باره گفت: این کارگروه برای حل بهتر مشکلات استان با حضور نمایندگان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان تشکیل خواهد شد.

مقتدایی بیان داشت: در کارگروه توسعه مدیریت و منابع انسانی استان خوزستان، مشاوران استاندار نیز حضور دارند و می توان از توانایی هایی مشاورین و نقطه نظرات آنها استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *