جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

یونان حریف شاگردان دوستی‌مهر شد

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 336583
تیم فوتبال جوانان یونان با برتری برابر تیم منتخب سنت پترزبورگ، حریف ایران برای کسب عنوان پنجم تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه شد.
یونان حریف شاگردان دوستی‌مهر شد
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرحله دوم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه که به جام "والنتین گراناتخین" معروف است، دیروز جمعه با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال جوانان یونان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل منتخب سنت پترزبوگ به پیروزی دست یابد.

با این پیروزی تیم جوانان یونان برای کسب عنوان پنجمی این مسابقات روز یکشنبه برابر تیم جوانان ایران صف آرایی می‌کند. تیم‌های منتخب سن پترزبورگ و اسلوونی هم برای یدست آوردن عنوان هفتم برابر هم به میدان می‌روند.

همچنین در ادامه رقابتهای امروز و در مرحله نیمه نهایی، ابتدا تیم‌های ژاپن و ترکیه به مصاف همدیگر می‌روند و سپس تیم‌های روسیه و اسلواکی با یکدیگر دیدار می‌کنند.

از سوی دیگر مسئولان برگزاری تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه، میلاد سرلک را به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و اسلوونی انتخاب کرد، دیداری که عصر دیروز جمعه با برتری ۳ بر صفر ایران همراه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *