جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شرط دیدار جوانان ایران با آمریکا

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 324804
تیم جوانان ایران درحالی اواخر آبان‌ماه اردویی را در شهر ونیز ایتالیا برگزار می‌کند که علاوه بر دیدار با تیم جوانان این کشور، قرار است در صورت تائید وزارت امور خارجه، دیداری را با تیم جوانان آمریکا برگزار کند. البته طبق اعلام مسئولان فوتبال آمریکا، تیم جوانان این کشور قرار است در اردوی آماده‌سازی‌اش در ایتالیا، با تیم زیر ۲۳ سال ایران بازی کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی دوستی‌مهر مدیر فنی تیم فوتبال جوانان ایران روز شنبه در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این تیم اواخر آبان‌ماه به ونیز ایتالیا می‌رود و قرار است در این اردوی پنج روزه، دو بازی تدارکاتی داشته باشد.

دوستی‌مهر همچنین تاکید کرد: "تیم جوانان ایران قرار است در این اردو دو دیدار با تیم جوانان ایتالیا برگزار کند اما با توجه به اینکه تیم‌های جوانان کشورهای دیگر هم در ایتالیا اردو دارند، رایزنی‌هایی برای انجام بازی با یکی از این تیم‌ها در حال انجام است که اگر این بحث نهایی شود، تیم جوانان دو دیدار تدارکاتی با این تیم خواهد داشت و تنها یک بازی با تیم جوانان ایتالیا انجام می‌شود."

حریف ایران در این اردو که مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم فوتبال جوانان ایران از بیان نام آن تا این لحظه خودداری کرده‌اند، تیم جوانان (زیر ۲۰ سال) آمریکا است زیرا مسئولان فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با وزارت امور خارجه هستند تا برگزاری این مسابقه به تائید مسئولان مربوطه هم برسد.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که تیم جوانان (زیر ۲۰ سال) آمریکا از روز یکشنبه اردوی ۱۱ روزه خود را در کمپی در شهر ورونا ایتالیا آغاز کرده است. همچنین طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال آمریکا، شاگردان "تپ راموس" قرار است در این اردو ۳ بازی تدارکاتی برگزار کنند.

بر اساس برنامه‌ مطرح شده از سوی مسئولان تیم جوانان (زیر ۲۰ سال) آمریکا، این تیم روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان‌ماه) به مصاف تیم هلاس ورونا که در سری آ ایتالیا حضور دارد، می‌رود و در بازی دوم روز ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان‌ماه) قرار است به مصاف تیم زیر ۲۳ سال ایران برود. همچنین آخرین بازی این تیم روز ۱۹ نوامبر انجام می‌شود که حریف این تیم هنوز مشخص نیست.

تپ راموس سرمربی تیم جوانان (زیر ۲۰ سال) در خصوص این اردو اظهار کرد: "این کمپ باعث به دقت نظر بیشتری برسیم که بازیکنان در چه سطحی قرار دارند. بازیکنان ما در حال کسب تجربه هستند و این کمپ به آنها این فرصت را می‌دهد که در میدان و محیطی بین‌المللی حضور داشته باشند. همچنین این دیدگاه را به ما می‌دهد تا ببینیم بازیکنان‌مان در چه شرایطی هستند."

البته مسئولان تیم فوتبال آمریکا درحالی برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم زیر ۲۳ سال ایران درخواستی را به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کرده‌اند که هنوز تائیدی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای برپایی این بازی به همتای آمریکایی اعلام نشده است.

ناصر شفق سرپرست کمیته جوانان ایران هم در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: "همچنان منتظر وزارت امور خارجه هستیم تا در صورت تائید آنها، در خصوص برگزاری این بازی تصمیم نهایی اتخاذ شود. البته قرار است طی ۲-۳ روز آینده، وزارت امور خارجه پاسخ نهایی را به درخواست ما دهند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *