شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۲۳ عضو داعش در عراق

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 334246
نیروهای امنیتی عراق، روز یکشنبه، ۲۳ عضو گروه تروریستی «داعش» را در استان «الانبار» دستگیر کردند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری «سی‌ان‌ان» نوشت: نیروهای امنیتی عراق امروز طی عملیاتی ۲۳ عضو گروه تروریستی «دولت اسلامی در عراق و شام» موسوم به داعش را دستگیر کردند که ده نفر از این تروریست‌ها از کشورهای عربی بودند.

تلویزیون عراق به نقل از یک منبع امنیتی بلندمرتبه گزارش داد «عملیات دستگیری با هماهنگی فرمانده دفاع هوایی انجام شد. از میان دستگیر شدگان، ۱۰ تن از این بازداشت‌شدگان از اتباع برخی کشورهای عربی بودند.»

این منبع امنیتی افزود: «جنگ علیه گروه داعش تمام نشده است و تا تحقق اهداف‌‌مان و نابود کردن کامل این گروه تررویستی در الانبار این عملیات همچنان ادامه دارد.»

به گفته وی، نیروهای امنیتی عراق جنگ فراگیری را علیه این گروه در صحرای الانبار آغاز کرده است. در این میان، بیشتر گروه‌های سیاسی از عملیات ارتش در تعقیب این گروه تروریستی حمایت می‌کنند.

از سوی دیگر، گروه دولت اسلامی در عراق و شام در پایگاه اینترنتی «توییتر» با انتشار تصاویری، اعلام کرد که «این تصاویر پیروزی‌های توهمی مالکی (نخست‌وزیر عراق) در صحرای الانبار است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *