چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۲

«داعش» حزب‌الله و ارتش لبنان را تهدید کرد

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 367665
گروهک «داعش شاخه دمشق–قلمون» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت انفجار انتحاری هتل «دی روی» بیروت، حزب الله و ارتش لبنان را تهدید به حملات بیشتر کرد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از «پانوراما الشرق الاوسط» خبر داد: گروهک «داعش شاخه دمشق – القلمون» در اولین پیامی که در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» منتشر کرد، از آغاز آنچه «غزوه لبنان» می‌نامد،‌ خبر داده و مسئولیت انفجار انتحاری (چهارشنبه) گذشته را بر عهده گرفت و تاکید کرد که دو عامل انتحاری (گروهک) دولت اسلامی عراق و شام هتل «دی روی» را در بیروت مورد هدف قرار دادند.

این گروهک با بیان اینکه نیروهای امنیتی در جریان انفجار مذکور کشته و یا زخمی شدند، حزب الله و ارتش لبنان را تهدید کرده و مدعی شد که این انفجار انتحاری، تنها آغاز این ماجراست و صدها تن از عناصر این گروهک را به لبنان اعزام خواهد کرد. این عناصر همگی عاشق خون هستند.

این بیانیه، ‌دومین بیانیه‌ای است که مسئولیت انفجار هتل دی روی را بر عهده می‌گیرد. پیش از این گروهکی به نام «احرار السنه بعلبک» مسئولیت انفجار هتل دی روی را بر عهده گرفته بود.

انفجار مذکور روز چهارشنبه گذشته توسط یک تروریست سعودی در یکی از اتاق‌های هتل دی روی صورت گرفت. در جریان این انفجار هفت غیرنظامی و چهار تن از نیروهای امنیتی لبنان زخمی شدند. یک عامل انتحاری دیگر نیز که در اتاق تروریست سعودی، حضور داشت زخمی و دستگیر شد.

تا کنون هیچ مرجعی صحت صفحه رسمی گروهک موسوم به «داعش شاخه دمشق – القلمون» را تایید نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اسراييل با اون ارتشش نتونست در برابر سيد حسن كاري از پيش ببره
ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست

عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
علی
از قدیم گفتن، اونی که میترسه هارت و پورتو عر عرش بیشتره!