سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۴

شریعتمداری: انتخابات ۸۸ علت فتنه نبود

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 334037
مدیرمسئول روزنامه کیهان در شهرستان فومن با بیان اینکه انتخابات بهانه فتنه بود و فتنه از سال‌ها قبل تدارک دیده شده بود، گفت: باید عقبه فتنه را بررسی کنیم و باید دید چه کسانی تیر می‌انداختند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین شریعتمداری در اجتماع بزرگ مردم این شهرستان به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: نهم دی پیوستی به نام فتنه آمریکایی- اسرائیلی دارد.

وی با بیان اینکه اسناد زیادی برای اثبات این نظر وجود دارد، افزود: باید عقبه فتنه را بررسی کنیم و باید دید چه کسانی تیر می‌انداختند، این قطعا کار دشواری نیست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به روایتی گفت: وقتی فتنه روی می‌آورد شبه و گرد و غبار ایجاد می‌کند و وقتی پشت می‌کند شناخته می‌شود.

شریعتمداری با اشاره به اینکه یکی از سران فتنه یک پیغامی با واسطه به ما دادند که چرا از فتنه سخن می‌گوئید تصریح کرد: دلیل پرداختن ما به فتنه این نیست که فتنه‌گران کاره‌ای باشند بلکه درگیری بین ما و دشمن بوده و باید عرصه‌ها را بشناسیم، از گذشته‌ها برای آینده درس عبرت بگیریم نه اینکه آن‌ها جایگاهی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هرگاه دیدید جریانی برای چنگ‌اندازی به کانون قدرت عجله دارد و پله‌ها را یکی یکی طی نمی‌کند اظهار کرد: نتیجه این روش و فرمول نشان می‌دهد که عمر این جریان کوتاه است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه انتخابات ۸۸ علت فتنه نبود افزود: انتخابات بهانه فتنه بود و فتنه از سال‌ها قبل تدارک دیده شده بود، به قول جین شارپ تئورسین انقلاب‌های مخملی انتخابات ۸۸ علت فتنه نبود بلکه یک بهانه بود و برای این سخنان سند داریم.

وی با بیان اینکه فتنه بر اساس یک فرمول عمل می‌کرد گفت: رئیس بنیاد ملی حمایت از دموکراسی در ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ مصادف با ۲۱ خرداد ۸۸ درست یک روز بعد از انتخابات می‌گوید فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگین سبز رقم می‌خورد و ما بعد از انقلاب‌هایی که در اوکراین و صربستان داشتیم فردا نوبت ایران و شاید بعدها نوبت سوریه است.

شریعتمداری با اشاره به اسنادی گفت: در آوریل ۲۰۰۸ مصادف با اردیبهشت ۸۷ دشمن درست ۱۳ ماه قبل از انتخابات نشستی برگزار می‌کند و در آن نشست گفته می‌شود احتمال تقلب در ایران باید توسط یکی از شخصیت‌های برجسته نظام مطرح شود.

مدیر مسئول کیهان افزود: من نمی‌دانم آن مطلب به کسی رسیده بود یا اطرافیان آن شخص شرایط را آماده کردند که چنین اظهاراتی قبل از انتخابات در کشورمان بیان شود.

وی با بیان اینکه رابرت گالیزه عضو برجسته CIA می‌گوید دستور جامع برای ایجاد تردید در سلامت انتخابات از قبل به ما اعلام شده و باید آنچه در پیش است را با انقلاب ۱۹۷۹ ایران مقایسه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قلمت همیشه توانا
ای ول حاجی
حاج جسین یه دونه ای
فروتن
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد سردار قلم