جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۲۰
۴۰

ادامه حملات به "روحانی" به خاطر مواضع صریح درباره ۹ دی

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 334937
روند اختلافات میان اصلاح طلبان و اقلیت افراطی فتنه گران که در تلاش هستند تا رای ۱۸ میلیونی مردم به دولت جدید را صرفا یک رای سیاسی تفسیر کنند، روز به روز بیشتر می‌شود.روند اختلافات میان اصلاح طلبان و اقلیت افراطی فتنه گران که در تلاش هستند تا رای ۱۸ میلیونی مردم به دولت جدید را صرفا یک رای سیاسی تفسیر کنند، روز به روز بیشتر می‌شود.
ادامه حملات به "روحانی" به خاطر مواضع صریح درباره ۹ دی
به گزارش جهان، رجا نیوز نوشت؛ به فاصله چند ساعت پس از آنکه مصطفی تاج زاده و همسرش تلاش کردند تا به طور تلویحی به اظهارات روحانی درباره حماسه ۹ دی پاسخ دهند و ادعا کردند ۹ دی به زودی فراموش خواهد شد! این بار صادق زیباکلام دست به قلم شد و طی یادداشتی گلایه آمیز خطاب به روحانی نوشت:

«اظهارات حضرتعالی در خصوص ۹ دی بى‌درنگ بر صدر رسانه‌های اصولگرا نشست و همان اندازه که براى ایشان دلخواه و دلنواز بود، کسرِ قابل توجهی از دل‌‌سپردگانتان را سرد و ناامید کرد. اگرچه فهم مى‌توان کرد که دایرهء وسیع تلاش و تقلاهای اصولگرایان چو نقطه در میانتان گرفته بود – که مصمم بودند داستان «فتنه» و «۹ دی» را امسال هرچه باشکوه و جلال‌تر برگزار کنند – و حضرتعالى ناگریزانه و ناگزیر می‌بایست محض خالی نبودن عریضه هم که شده نظرى اظهار کنید.»

گفتنی است روند اختلافات میان اصلاح طلبان و اقلیت افراطی فتنه گران که در تلاش هستند تا رای ۱۸ میلیونی مردم به دولت جدید را صرفا یک رای سیاسی تفسیر کنند، روز به روز بیشتر می شود و به نظر می‌رسد همین مساله یکی از اصلی ترین چالش‌های دولت جدید با افراطیون در آینده ای نه چندان دور خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی مچکریم
سید
چشم و گوش بسته روحانی مچکریم !!!گزارش صدروزه اعتدال قیمتها و...
اقایون فتنه گر بدانند هر روزی که اراده کنیم حادثه ای سنگین تر از 9 دی را برسرشان خراب خواهیم کرد
تو این کشور مثله اینکه هیچکی نباید حرف مخالف بزنه و همه باید بگن بله! بله!
روحانی اگه می خواد بلایی که سر خاتمی اومد سر ایشون نیاد می بایست این تندروهای به اصطلاح اصلاح طلب ( فتنه طلب) رو از دور ور خودش طرد کنه اون نباید اشتباه خاتمی و احمدی نژاد رو تکرار کنه هر چی نباشه ایشون رئیس جمهور کشور هست از ما گفتن بود البته چشم من آب نمی خوره که این چهار سال ایشون به خیر تموم بشه
9 دی ادامه مبارزه با یزیدیان زمان بود
سرباز ولایت
نمی دانم که چرا برخی از روشنفکران و خواص حاضر به درک حقیقت نیستند.....
ع.م
این اختلاف نیست شما چون سوخته اید .....
جالبه:
....
مصطفی تاج زاده: "مطمئن باشبد که روز 9دی بزودی فراموش میشود"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید
فکر کردید واقعا رأی سیاسی نبوده؟؟؟....
بخشی از نامه برای آنان که محکوم به خواندن خبرهای جهت دار ....
سید مجید
اینو نگی چی بگی؟
محمد رضا خاتمی منت میذاره که حاضریم از کسانیکه به ما ظلم کردن بگذریم ابطحی هم از شب فتنه میگه واقعا فکر کردن به اینکه اتفاقات 88 چقدر به کشور ضربه زد که اینطوری حرف میزنن خیلیها دیگه حاضر نبودن به موسوی رای بدن آراء زیادی داشت ولی نه اونقدر که برنده باشه همونطور که در سال 84 مردم دوباره هاشمی رو انتخاب نکردن این برای بقیه روسای جمهور هم اتفاق می افته در صورتیکه بازم بخوان تو انتخابات شرکت کنن مثلا مردم دیگه به احمدی نژاد و خاتمی هم رای نخواهند داد در صورت کاندید شدن .برای نخست وزیر زمان جنگ که مدتها بود حضور نداشت هم همین بود این واقعیتی انکار ناپذیر اینهمه تنش و اغتشاش درست کردن و بدتر باعث شدن احمدی نژاد مثل 4 سال اولش نتونه کار کنه و باعث شدن از خارج اینهمه فشار به ایران وارد بشه واقعا کی پاسخگوی اینا میشه 9 دی در پاسخ به توهین به عاشورا بود رقاصه از خارج اومده بود در عاشورا س.ب) یه آدم و تو عاشورا لخت کردن و میگفتن فلان فحش رو بده اینا چی فتنه نبود؟ از هر بهانه ای برای اغتشاش استفاده میکردن 9 دی پاسخ به اون کارا بود موسوی میمرد اگه مثل توکلی که به خاتمی تبریک گفت تبریک می گفت و این دوره کاندید میشد که می گفت اگه همه اون 13 میلیونی که به من رای دادن بگن انتخابات درست بوده من بازم میگم تقلب شده
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين لجاجت موسوي و حاميانش خبر از وابستگي به سرويس هاي جاسوسي غرب مي ده در صدد ايجاد يك انقلاب مخملي به سبك گرجستان و مولداوي و لهستان و جاهاي ديگه بودند ولي از نفوذ و قدرت امام حسين در ميان مردم غافل بودند . سر سپردگي تاچه حد حتي بعد از گذشت چهار سال و شكست فضاحت بار در 9 دي هنوز هم بر سر مواضع باطل خود مستكبرانه ايستاده اند و حاضر به عذر خواهي نشده اند . در صورتي كه اين اتفاق در دموكراتيك ترين كشور دنيا زخ داده بود مسببان آن بي درنگ اعدام شده بودند . بنازم به اين رفعت اسلامي كه شامل براندازان هم شده ....
brt
....ی)
دوستان عزیز حالتان چطور است ؟عجب بصیرتی داشتید .تمامی این اتفاقات را پیش بینی می کردید .
....
....
Iran, Islamic Republic of
....

ضمن اینکه آقای ر... که بلافاصله ماله کشی رو شروع فرمودند!
...ر قرصاشون رو برعکس میخورند
.... آقازاده های مال مفت خور چی میخوان از این کشور که هر روز دنبال یه فتنه جدیدن
پول بيت المال خورده ...
چقدر راحت حرفهای ضد نظام میزنند!!!
اونوقت میگن آزادی بیان نیست!
ایرانی
چه طوره همین قدر حرف هم زده نشود؟...
aaa
کسی نگفت ازادی بیان نیست.دوره احمدی میگفتند که همه نوع فحشی هم به این بنده خدا میدانند
9دی حماسه عشق
و سو استفاده بعضیا از صداقت مردم.....
میثم
... جاهلی عشق آمریکاست که تفسیر هایش نه رنگ خدا دارد ، بلکه شیطانیست.
9 دی بدون شک یک حرکت عظیم مردمی در اوج غبار فتنه بود که مردم میهن دوست و اسلام دوست چون کشورشان را در معرض خطری جدی دیدند خود دست بکار شدند.
....ید.
واحدی
.... یکی بیاد این بیچاره رو جمع و جور کنه !
انشاالله 9 دی در تاریخ می ماند
علی
هرکی ندونه ما که میدونیم آقای ....طرفدار فتنه گرهاست . طرفداران فتنه جز روسیاهی و بی آبرویی در دنیا وآخرت سرنوشت دیگری نخواهند داشت....اینو ما نمیگیم وعده الهی است ...
اینا دیگه کی هستند بخدا اگه کار دست امثال زیبا کلام ....
احمد
باز این ... زشت قلم سفیر بی یا ... امریکا چانه جنباند ؟
ای بابا زیبا نا کلام
United States
همه اش فيلمه
دنیا دو روز است.

آن روز که با تو نیست صبور باش.

وآن روز که با توست مغرور نباش.

زیرا هر دو پایان پذیر است.
ليلا
اين ادمها اگر موافق نظرشون صحبت بشه ميگن ازادي بيان است اما اگر مخالف نظرشون صحبت بشه ازادي بيان را اصلا به رسميت نميشناسند ! كلا اصلاح طلبها اينجوريند.
از سار کاشان
دکتر روحانی درموضع گیری هایش یک حکمتی نهفته است که 2 سال دیگه روشن خواهد شد
اگه به طرفداراران اصلاحات اجازه راهپیمایی داده بشه....
از سایت..ا عجیبه که اصلاح طلبان رو از اقلیت افراطی جدا میکنه
ما لطفا یه اصلاح طلب غیرافراطی نام ببر ببینم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States
سلام یکی می خواهد به این صادق به اصطلاح زیبا کلام بگه اگه حرف نزنی میگن.... !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کدوم مواضع؟!!! ....
Iran, Islamic Republic of
چرا زیباکلام ایقدر اصرار داره که از ...حمایت کنه

....