شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

توافق لاریجانی و نوبخت درباره توزیع بودجه

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 333950
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ مجلس گفت: در جلسه مشترک امروز هیئت رئیسه این کمیسیون با لاریجانی و نوبخت بر توازن اعتبارات تملک دارایی استان‌ها در قانون بودجه سال آینده توافق شد.
به گزارش جهان،‌ غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه این کمیسیون با رئیس مجلس و معاون نظارت راهبردی راهبردی رئیس جمهور، گفت: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ مجلس امروز جلسه مشترکی با لاریجانی و نوبخت پیرامون لایحه بودجه ۹۳ داشتند.

وی افزود: در این جلسه مواردی در رابطه با لایحه بودجه ۹۳ بین لاریجانی، نوبخت و اعضای هیئت رئیسه کمیسیون بحث و تبادل نظر شد که طرفین بر توازن تخصیص بودجه در استان‌ها و مناطق محروم کشور تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۳ مجلس در ادامه با بیان اینکه در جلسه امروز آقای ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس نیز حضور داشت،گفت: هدف اصلی از برگزاری این جلسه مشترک، بررسی راهکارهای عملی و اجرایی پیرامون توزیع اعتبارات و نیز تملک دارایی استان‌ها با نگاه توازن منطقه‌ای برگزار شد.

کاتب با بیان اینکه در جلسه امروز مقرر شد که در بودجه سال آینده، اعتبارات تملک دارایی هیچ‌کدام از استان‌های کشور بیش از ۳۳ درصد کاهش نداشته باشد، تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه دولت متعهد شد که چگونگی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را در لایحه بودجه سال آینده مشخص کند. البته قرار شد دولت پیشنهاد فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها را به کمیسسیون تلفیق ارائه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *