يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

عضو ارشد «بیس‌بال بریج» فردا در تهران

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 333915
عضو ارشد موسسه توسعه بیس بال آسیا برای گفت‌وگو با مسئولان بین بال ایران فردا وارد تهران خواهد شد.
عضو ارشد «بیس‌بال بریج» فردا در تهران
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نماینده ارشد و ژاپنی موسسه بیس بال بریج آسیا برای گفت‌وگو با مسئولان انجمن بیس بال و سافت بال جهت توسعه این ورزش به تهران می‌آید.

کی شیرو های کاوا، عضو ارشد و ژاپنی موسسه بیس بال بریج جهت مذاکره با مسئولان انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان فردا (یکشنبه) وارد تهران می شود.

موسسه بیس بال بریج در راستای توسعه بیس بال قاره آسیا فعالیت می‌کند و به همین منظور نماینده ژاپنی این موسسه به منظور بررسی وضعیت این رشته در کشورمان و راهکارهای توسعه بیس بال در ایران به تهران خواهد آمد.

هایکاوا ضمن دیدار با علیرضا ادیب و کیوان صفاییان، رئیس و دبیر انجمن بیس بال و سافت بال ایران در خصوص وارد کردن لوازم و تجهیزات این رشته به ایران و ایجاد فضاهای آموزشی و برگزاری کلاس‌های ارتقای داوری و مربیگری جلساتی را برگزار خواهد کرد.

دومین مرحله دارت زیر گروه مردان کشور

*کامبیز حافظی به صدرنشینی ادامه می‌دهد

در دومین مرحله زیرگروه آقایان، ۶۱ نفر دارت انداز از ۱۳ استان کشور در خانه دارت شهید کشوری تهران در ۱۶ گروه چهارتایی با یکدیگر به رقابت پرداختند که با قهرمانی کامبیز حافظی به پایان رسید.

در فینال این دوره همچون دوره قبل کامبیز حافظی از استان تهران به مصاف داریوش خورشیدی از استان فارس رفت که در یک بازی زیبا، حافظی در سه لگ متوالی (میانگین امتیاز ۸۸/۴۱) توانست داریوش خورشیدی (میانگین امتیاز ۸۰/۵۶) را شکست دهد و به مقام اول برسد. همچنین مقام سوم مشترک را نیز به محمد کلهر و مسعود سمیعی رسید.

در طی دو دوره این بازی‌ها اکنون کامبیز حافظی با ۶۴ امتیاز در مقام اول جدول قرار گرفته است و داریوش خورشیدی با ۵۲ امتیاز و مسعود سمیعی با ۴۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم زیرگروه آقایان قرار گرفته‌اند.

برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون

*مربیان تیم‌های ملی راگبی آقایان و بانوان معرفی شدند

از سوی انجمن راگبی کادر فنی تیم‌های ملی آقایان و بانوان برای حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون انتخاب و معرفی شدند.

پدرام بنی عامریان به عنوان سر مربی و مرتضی رسولی و مهدی حسنعلی به عنوان مربیان تیم ملی راگبی انتخاب شدند.

همچنین نازنین حسینی به عنوان سرمربی و مرضیه افتخاری به عنوان مربی و فاطمه مولایی به عنوان مدیر فنی تیم ملی راگبی بانوان معرفی شدند.

لیگ دارت دسته یک بانوان کشور

*سونیا جرجانی در صدر ایستاد

پنجمین مرحله از لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور ۱۵ بازیکن در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار شد.

در پایان این دوره از بازی‌ها «سونیا جرجانی» از استان گلستان با ۴۱ امتیاز به مقام اول دست یافت، «مونس برکتی» از استان فارس با ۴۰ امتیاز و «طاهره یداله زاده» از استان گلستان با ۳۴ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول قرارگرفتند.

پنجمین مرحله لیگ دارت زیرگروه بانوان

بهناز قربانی به مقام قهرمانی رسید

پنجمین مرحله از لیگ دارت زیر گروه بانوان کشور با حضور ۱۷ دارت انداز از ۶ استان کشور در خانه دارت شهید کشوری تهران برگزار شد.

در این دوره از بازی‌ها «بهناز قربانی» از استان اصفهان در سه لگ متوالی توانست همشهری خود «بهناز سلمانی» را شکست داده و به مقام اول دست پیدا کند و «ساجده زنگانه» از استان گلستان و «فاطمه مداح» از استان فارس به مقام سوم مشترک رسیدند.

در پایان پنج مرحله مسابقات زیرگروه بانوان هم اکنون «ساناز برمشوری» از استان فارس و «فاطمه عباسی» هر دو با ۷۶ امتیاز در مکان اول قرار دارند.

«نرگس حیدری» از استان البرز و «بهناز قربانی» از استان اصفهان هم با ۷۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول تکیه زده‌اند.

*برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ سپک تاکرا در خوزستان

با همت هیئت انجمن‌های ورزشی خوزستان و کمیته سپک تاکرا این استان قرار است در آخر دی ماه جاری کلاس مربیگری و داوری درجه سه در شهر اهواز برای علاقمندان برگزار شود.

این کلاس جهت توسعه این رشته در استان خوزستان و در تاریخ های ۲۷ الی ۲۹ دی ماه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *