دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۳
برای رییس جمهور شدن

یونسی: روحانی مدیون احمدی‌نژاد است

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 333650
دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی گفت: امنیت برای مردم از هر چیزی بهتر است و امنیت زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی یونسی چهارشنبه‌شب در جمع مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: باید تلاش کنیم از وجود قومیت‌های مختلف در کشور به عنوان یک فرصت، بهترین استفاده را ببریم و با تعامل و همراهی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.
 
وی بر لزوم حمایت از همه اقلیت‌ها تاکید کرد و بیان داشت: ایران اسلامی به عنوان یک عامل برای وحدت مسلمانان محسوب می‌شود و همواره از سنی و شیعه دفاع کرده است.
 
دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی، ایران را به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان و امن‌ترین کشور منطقه معرفی کرد و افزود: توسعه نیازمند امنیت است و پیشرفت‌هایی که در نقاط مختلف ایران اسلامی از جمله استان بوشهر و پارس جنوبی می‌بینیم به خاطر داشتن این امنیت است.
 
وی به نیاز مردم به امنیت پایدار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امنیت برای مردم از هر چیزی بهتر است و امنیت زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است.
 
یونسی از تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور اشاره کرد و بیان داشت: هر چند افراد زیادی تلاش کردند تا انتخابات در ایران برگزار نشود ولی شاهد خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده مردم بودیم.
 
 با وجود احزاب مختلف در کشور سیاست‌ حذف را باید رد کنیم
 
وی با اشاره به اهمیت رقابت و انتقادهای سازنده، تصریح کرد: هر چند رقابت انتقاد امری مطلوب است ولی توهین و تخریب دو موضوع است که باید از آن پرهیز کرد و رقابت‌ها باید حفظ شود با این شرط که تحمل انتقاد را داشته باشیم.
 
دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی به انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: اصولگرایان هشت سال پیش با رای مردم، دولت را در دست گرفتند و امسال مردم با رای خود، دولت را به طیف اصلاح طلب دادند.
 
وی ادامه داد: روحانی برای رییس جمهور شدن پیش از آنکه مدیون مردم باشد مرهون سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد است و سیاست‌های دولت قبل باعث شد تا اصولگرایان هم نتوانند مانع از رئیس‌جمهور شدن اصلاح طلبان شوند.
 
یونسی تصریح کرد: باید از همه افرادی که خدمت می‌کنند حمایت کنیم و با وجود احزاب مختلف در کشور سیاست‌ حذف را باید رد کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با گذشت زمان به همه ثابت خواهد شد كه احمدي نژاد مردمي ترين و خادم ترين رييس جمهور ايران بود
Iran, Islamic Republic of
دولت بعدی هم به زودی مدیون شما خواهد بود!!!
حبیب
شایددرانتخابات دوازدهم،هم یکی دیگه مدیون آقای روحانی بشه !!!!!!!
یونسی باید این جمله را هم میگفت!!!!!!!