کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای رییس جمهور شدن

یونسی: روحانی مدیون احمدی‌نژاد است

5 دی 1392 ساعت 15:25

دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی گفت: امنیت برای مردم از هر چیزی بهتر است و امنیت زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است.


به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی یونسی چهارشنبه‌شب در جمع مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: باید تلاش کنیم از وجود قومیت‌های مختلف در کشور به عنوان یک فرصت، بهترین استفاده را ببریم و با تعامل و همراهی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.
 
وی بر لزوم حمایت از همه اقلیت‌ها تاکید کرد و بیان داشت: ایران اسلامی به عنوان یک عامل برای وحدت مسلمانان محسوب می‌شود و همواره از سنی و شیعه دفاع کرده است.
 
دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی، ایران را به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان و امن‌ترین کشور منطقه معرفی کرد و افزود: توسعه نیازمند امنیت است و پیشرفت‌هایی که در نقاط مختلف ایران اسلامی از جمله استان بوشهر و پارس جنوبی می‌بینیم به خاطر داشتن این امنیت است.
 
وی به نیاز مردم به امنیت پایدار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امنیت برای مردم از هر چیزی بهتر است و امنیت زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است.
 
یونسی از تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور اشاره کرد و بیان داشت: هر چند افراد زیادی تلاش کردند تا انتخابات در ایران برگزار نشود ولی شاهد خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده مردم بودیم.
 
 با وجود احزاب مختلف در کشور سیاست‌ حذف را باید رد کنیم
 
وی با اشاره به اهمیت رقابت و انتقادهای سازنده، تصریح کرد: هر چند رقابت انتقاد امری مطلوب است ولی توهین و تخریب دو موضوع است که باید از آن پرهیز کرد و رقابت‌ها باید حفظ شود با این شرط که تحمل انتقاد را داشته باشیم.
 
دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های مذهبی به انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: اصولگرایان هشت سال پیش با رای مردم، دولت را در دست گرفتند و امسال مردم با رای خود، دولت را به طیف اصلاح طلب دادند.
 
وی ادامه داد: روحانی برای رییس جمهور شدن پیش از آنکه مدیون مردم باشد مرهون سیاست‌های دولت احمدی‌نژاد است و سیاست‌های دولت قبل باعث شد تا اصولگرایان هم نتوانند مانع از رئیس‌جمهور شدن اصلاح طلبان شوند.
 
یونسی تصریح کرد: باید از همه افرادی که خدمت می‌کنند حمایت کنیم و با وجود احزاب مختلف در کشور سیاست‌ حذف را باید رد کنیم.


کد مطلب: 333650

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/333650/یونسی-روحانی-مدیون-احمدی-نژاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com