دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۸
۱۲

نظر کنایه‌وار ده‌نمکی درباره مناظره روحانی و احمدی‌نژاد

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 329589
مسعود ده نمکی در سخنانی پرکنایه اختلاف و بگم‌بگم‌ها بین مقامات را دستمایه یک فیلم دانست و تلویحا آنرا به یک نمایش جذاب تشبیه کرد.
نظر کنایه‌وار ده‌نمکی درباره مناظره روحانی و احمدی‌نژاد
به گزارش جهان، روزنامه آرمان در گفت و گویی با مسعود ده​نمکی نوشت:
*اگر مناظره‌ای بین آقای احمدی‌نژاد و آقای روحانی برگزار شود و هر دو طرف هم در جریان مناظره مایه بگذارند، می‌شود یک فیلم خوب ساخت. در صورت برگزاری مناظره بین دو رئیس‌جمهور یکی سابق و دیگری فعلی و بیان کردن نکات جالب توسط هر کدام از طرفین می‌توانم اخراجی‌های ۴ را کلید بزنم. البته ساختن اخراجی‌های ۴ شرایطی دارد. باید دو طرف مذاکره‌کننده بتوانند دست هم را رو کرده و با بگم بگم متن اخراجی ۴ را آماده کنند. اگر دو طرف با دست پر در مقابل رسانه‌ها حاضر شوند دستمایه یک فیلم خواهد شد.

*به اعتقاد من گزارش ۱۰۰ روزه دستگرمی بود. نحوه ارائه گزارش ۱۰۰ روزه نشان داد که آقای روحانی شناگر ماهری هستند. به نظر من هرچه «بگم، بگم‌ها» بیشتر شود مردم لذت بیشتری خواهند برد.

*من بحث‌های سیاسی بین جناح‌های مختلف در ایران را چیزی شبیه به دربی فوتبال می‌دانم. در اخراجی‌های ۳ هم به نوعی ترکیب یک مسابقه فوتبال را در سیاست و انتخابات نشان دادم. من چپ و راست؛ اصلاح‌طلب و محافظه کار را به صورت قرمز و آبی نشان دادم.

*من دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را یک بازی می‌دانم. بحث آنها و اختلاف نظرشان جنگ قدرت است. دعوای موجود بر سر کرسی قدرت است. به عقیده من با آمدن یا رفتن یک دولت به انقلاب و اسلام لطمه نخواهد خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سینا
Iran, Islamic Republic of
" من دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را یک بازی می‌دانم. بحث آنها و اختلاف نظرشان جنگ قدرت است. دعوای موجود بر سر کرسی قدرت است. به عقیده من با آمدن یا رفتن یک دولت به انقلاب و اسلام لطمه نخواهد خورد"

ایول؛ جان کلام رو گفت
حسینی
Iran, Islamic Republic of
فقط شعار الهم عجل لولیک الفرج.......دکتر در سازمان ملل ومجامع عمومی به کل کارکرد دولت تدبیر از اغاز تا پایان برتری دارد .حال اگر بقیه کارهای نیک ایشان را در نظر نگیریم.
مسلمان
خدا بیامرزد امیر کبیر را اگر برای مملکت اب نداره برای ......نان دارد
العبدالضعیف الذلیل الحقیر
جناب آقای ده نمکی! این دعوای اصولگرا و اصلاح طلب نیست، این دعوای حقیقت و پنهانکاریست، احمدی نژاد خدارو شکر نه اصولگراست و نه اصلاح طلب،او فقط میخواهد گوشه ای از حقیقت را برای مردم بگوید که اینبار هم اصلاح طلبها و هم اصولگرایان جلوی او ایستاده اند تا این مناظره شکل نگیرد...
دیدید ساعاتی بعد از درخواست مناظره چه جوری با پررنگ کردن گزارش تحقیق از تامین اجتماعی در سایتها دارن احمدی نژاد و یارانش رو خراب میکنن،اصلاح طلب و اصولگرا هم نداره،همه با هم به جون احمدی نژاد افتادن، وای از اون زمانی که احمدی نژاد دهانش رو باز کنه و همه چیزو بگه اون وقت قیافه خیلیها دیدنیه...
United Kingdom
اینم فقط دنبال اینه که از آب کره بگیره
United Kingdom
مثل فیلم های بی مایه قبلیش
ایول ایول
داش مسعودو ایول
جالب بود
يه مرد تو اين مملكته اونم دكتر محمود احمدي نژاد
راست مي گويند دعواي آنها قدرت است . مي توانستند بي سر وصدا به دعواي پول بپردازند : براي راه يافتن به مركز مردم را بنوازند ، وقتي جاي خود را پيدا كردند در فيلم سازي مورد مسامحه باشند و بتوانند فراتر از خط قرمزهاي زوركي كار كنند ، مورد لطف بازديد هاي سازماندهي شده مدرسه اي و غيره قرار گيرند ، پليس مملكت هم برنامه ريزي كند كه بايد با كپي گيري غيرمجاز از فيلم ها مقابله كند و ...
Iran, Islamic Republic of
حالا برای شما بد نیست اگه چند میلیارد دیگه هم از این موضوع به جیب بزنی مثل اخراجیها که سر تا سر مسخره کردن رزمندگان بسیجیان و شهدا بود
اب گل الود و ماهی گیری