سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ادعای فرار پیاده‌نظام فتنه در دوران مرخصی

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 333018
انصاف نیوز مدعی شد، پیمان عارفی، زندانی امنیتی که همسر و مادر او در مسیر ملاقات در تصادف جاده ای کشته شدند، پس از مرخصی از زندان مسجد سلیمان برای شرکت در مراسم خاکسپاری، در میانه ی راه فرار کرده است.
به گزارش جهان به نقل از انصاف نیوز، یکی از زندانیان حوادث ۸۸ در این باره خبر داد: پیمان عارفی شب گذشته در راه فرودگاه اهواز ناپدید و احتمالا متواری شده. همراه پیمان توضیح داد: پیمان گفت که حالم بد شده. من اتومبیل رو متوقف کردم. پیاده شد. سریع به سمت دیگر جاده رفت. جلوی ماشینی را گرفت. سوار شد و رفت ... تاکنون نیز هیچ خبر جدیدی از پیمان در دست نیست.

مراسم تشییع جنازه مادر و همسر او، صبح یکشنبه ۱ دی ماه در بهشت زهرای تهران بر گزار شد، اما بدون حضور پیمان (امیررضا) عارفی که با وثیقه ی یک میلیارد تومانی برای یک هفته به مرخصی آمده بود.

یکی دیگر از زندانیان سیاسی پس از انتخابات ۸۸ نیز ادعا کرد: پیمان قبل از مرخصی برای فرار از ایران هماهنگ کرده بوده و الان در راه فرار است.

امیررضا عارفی (پیمان عارفی) از زندانیان امنیتی پرونده انجمن پادشاهی بود که با حکم ۱۵ سال حبس در تبعید در زندان مسجدسلیمان (خوزستان) به سر می برد و چند روز پیش همسر و مادرش که به ملاقات او رفته و به تهران باز می گشتند، در بازگشت در حادثه تصادف از دنیا رفتند . وی برای شرکت در مراسم تشییع آنان به مرخصی آمده بود و با تودیع وثیقه، از زندان مرخص و به سمت تهران عازم بود.

این زندانی، قبل از خرداد سال ۸۸ بازداشت شد و در دادگاه به اتهام هواداری از گروهی موسوم به "انجمن پادشاهی” محاکمه و ابتدا به اعدام و سپس در دادگاه تجدید نظر به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

تکمیلی:

به گزارش پارسينه شبكه هاي اجتماعي ساعاتي پيش عكسي از محمد رضا(پيمان) عارفي منتشر وخبر فرار وي از زندان و خروج از كشور تكذيب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *