جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سخنان عضو جامعه مدرسین درباره موضع 'ناحق' هاشمی و پیروانش

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب: 263212
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، 9 دی را روز تبلور اتحاد، بصیرت و ولایت مداری مردم توصیف کرد و گفت: مردم بر خلاف خواص بی بصیرت همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی پیشقدم هستند و تا پای جان از انقلاب و رهبری دفاع می کنند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با رسا، به حوادث بعد از انتخابات 88 و خلق حماسه 9 دی از سوی مردم اشاره کرد و گفت: برخی مغرضانه و برخی نیز از روی جهل و نادانی فضای کشور را در آن دوره به هم ریختند، اما ایستادگی رهبر معظم انقلاب و ملت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی بصیرت و تعصب دینی مردم را سبب شکل گیری حماسه 9 دی عنوان کرد و ابراز داشت: وقتی فتنه‌گران به مقدسات دینی در ماه محرم توهین کردند مردم با بصیرت ایران به صحنه آمده و حماسه بزرگ 9 دی را به وجود آوردند.

حجت‌الاسلام موسوی اصفهانی
http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/10-12-1390/IMAGE634661242741250000.jpg

مدیر حوزه علمیه همدان حماسه 9 دی که سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی شد را مصداق بارز آیه «هُوَ الَّذِیَ أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنِینَ» خواند و اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجی با ایجاد فتنه مقدمات فروپاشی و سقوط نظام را ایجاد می کردند اما به لطف الهی همچون همیشه ناکام ماندند.

وی بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و بیان داشت: 9 دی یکی از روزهایی است که بقای انقلاب را تضمین کرد؛ از این رو باید این روز بزرگ را گرامی بداریم و آن را برای آیندگان تبیین کنیم.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: دشمنان همیشه به دنبال فرصت می گردند تا به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و اتحاد و همدلی مسؤولان ما توطئه های آنها را خنثی می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در خاموش کردن فتنه سال 88 مؤثر ذکر کرد و با اشاره به بی بصیرتی

برخی از خواص، گفت: عده‌ای همچون آقای هاشمی پیشنهادهای دیگری را مطرح کردند اما مردم به حق تشخیص دادند که در آن مقطع و در همه مقاطع باید کلام رهبری را نصب العین خود قرار ‌دهند.

وی همچنین افزود: متأسفانه برخی از خواص از آقای هاشمی پیروی کرده و بر موضع نا حق خود مبنی بر ابطال انتخابات ایستادگی کردند اما قاطعیت رهبری و حضور گسترده مردم جواب قاطعی به آنها داد.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به آیاتی از قرآن، حضور همیشگی منافقان در اسلام را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در زمان پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز منافقان در برابر معصومان می ایستادند و فتنه گری می کردند و این امر همیشه بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی 9 دی را روز تبلور اتحاد، بصیرت و ولایت مداری مردم توصیف کرد و گفت: مردم بر خلاف خواص بی بصیرت همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی پیشقدم هستند و تا پای جان از انقلاب و رهبری دفاع می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *