چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مجلس نگاه ویژه به ورزش دارد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 332244
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مجلس توجه ویژه ای به ورزش در کشور دارد، گفت: فراکسیون ورزش و جوانان و کمیسیون اجتماعی همراه و هم‌گام با ورزشکاران بوده و از آن‌ها حمایت می‌کند
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن علیمردانی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات رئیس هئیت وزنه برداری استان زنجان، قول داد: کمسیون اجتماعی و فراکسیون ورزش مجلس همیار ورزشکاران باشیم تا در میادین برون مرزی برای کشور افتخارآفرینی بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش از اولویت‌های مهم در تصمیم‌گیری‌ها به حساب می‌آید، افزود: فراکسیون ورزش و کمیسیون اجتماعی ورزش توجه ویژه‌ای به ورزش به خصوص ورزش‌هایی همچون وزنه‌برداری که افتخارات زیادی برای کشور به ارمغان آورده‌اند دارد.

علیمردانی با تاکید بر اینکه نگاه علمی به ورزش بسیار حایز اهمیت است، چرا که این گونه دیدگاه باعث توسعه ورزش و استعدادیابی و تقویت پایه‌های ورزش می‌شود افزود: برای موفقیت، رشد و شکوفایی روزافزون ورزش، نیاز به همدلی، تعامل، صمیمیت و انسجام بیشتر است و باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در پیشبرد این مقوله مهم بهره گرفت و جایگاه خود را ارتقا بخشید.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ورزش استان زنجان گفت: زنجان در ورزش همگانی و قهرمانی از پتانسیل و جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است و اگر عنایت و توجه ویژه ای به این مقوله مهم و اثرگذار شود به حتم درخشش ورزشکاران این استان در میادین کشوری و جهانی بیشتر خواهد شد.

ورزشکاران استان زنجان در رده‌های مختلف توانسته‌اند افتخارات بسیاری در سطوح ملی و بین‌المللی کسب کنند که این امر نشان می‌دهد باید از این استعداد‌ها بیش از گذشته حمایت کرده و امکانات مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار دهیم تا بتوانند با فراغ بال در این عرصه افتخارآفرینی کنند.

علیمردانی افزود: زنجان از ظرفیت و پتانسیل خوب و مناسبی در عرصه ورزش برخوردار است که در صورت توجه بیشتر به ورزشکاران زنجان، مطمئنا برای استان و کشور فخرآفرینی های بیشتری را به ارمغان خواهند آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *