دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شرایط نامعلوم حضور کرار در تراکتورسازی

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 331951
در حالی که مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند جاسم کرار به طور قطع در این تیم حاضر می‌شود وضعیت او همچنان نامعلوم است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، باشگاه تراکتورسازی و جاسم کرار به توافق رسیدند تا این بازیکن در نقل و انتقال بازیکنان خارجی به این تیم بپیوندد. این مسئله‌ای است که از سوی باشگاه تراکتورسازی اعلام می شود اما هنوز این بازیکن در عراق است و برای الطلبه بغداد به میدان می رود.

جاسم کرار با باشگاه الطلبه بغداد قرارداد دارد و برای انجام این انتقال باید این باشگاه رضایت دهد. در همین راستا گفته می شد مسئولان این تیم موافقت خود را با این مسئله اعلام کردند و قرار بود بعد از انجام دو بازی کرار به ایران سفر کند.

شایعه شده سرمربی الطلبه بغداد با این موضوع مخالفت کرده و احتمال دارد این باشگاه راضی به انتقال کرار نشود.

در همین راستا مدیربرنامه های کرار اعلام کرد سرمربی تیم فوتبال الطلبه بغداد از همان ابتدا با این موضوع موافق بود و تا به امروز چیزی در این مورد اعلام نشده مگر اینکه بحث جدیدی باشد که او اطلاع ندارد.

طبق اعلام مدیربرنامه کرار، طی امروز و فردا زمان دقیق حضور این بازیکن در ایران مشخص می شود.

از آنجا که فصل نقل و انتقالات بازیکنان خارجی در ایران از ۱۶ دی آغاز می شود این بازیکن تا آن زمان نمی تواند در تراکتورسازی به میدان برود. به هر حال هنوز وضعیت حضور کرار در تراکتورسازی قطعی نشده و تا زمانی که رضایت‌نامه او صادر نشود نمی توان این موضوع را قطعی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *