جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تاج: حق پخش صداوسیما را داده‌ایم

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 331944
رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با اشاره به پایان قرارداد ۱۸۰ میلیارد ریالی این سازمان با صدا و سیما در سال جاری گفت: پیشنهاد جدید خود را به صدا و سیما داده ایم که در آن مبلغ قابل توجهی برای حق پخش تلویزیونی و تبلیغات اطراف زمین مسابقه ارایه شده است.
تاج: حق پخش صداوسیما را داده‌ایم
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، مهدی تاج روزسه شنبه در نشست هم اندیشی مدیران رسانه ای هیات های فوتبال و باشگاههای لیگ برتری با مسوولان سازمان لیگ افزود: بودجه ای که ازطریق کارخانه ها مانندفولادمبارکه،ذوب آهن وسایپا به باشگاهها تزریق می شود کمک است و کنفدراسیون فوتبال آسیا توجهی به این موضوع ندارد.

وی ادامه داد: اما مبلغی که از طریق حق پخش تلویزونی و تبلیغات اطراف زمین از طریق صدا و سیما پرداخت می شود به عنوان درآمد باشگاهها محسوب می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این موضوع تاکید دارد و آن را در امتیازهای خود به لیگ کشورها لحاظ می کند.

تاج همچنین گفت: در نامه ای در خصوص زمان پایان لیگ و جام حذفی به رییس فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارایه کرده ایم که کفاشیان با برگزاری رقابتها تا ۲۰ فروردین موافقت کرد.

وی بااشاره به کسب ۹۰۸ امتیاز ازکنفدراسیون فوتبال آسیاو چهار سهمیه برای لیگ قهرمان از سوی ایران اظهار داشت: از همکاران خود در فدراسیون خواسته بودم که دهنگام ورودناظران AFC برای بازدید از امکانات ورزشگاهها کاملا شفاف عمل کنند و لاپوشانی صورت نگیرد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بابیان اینکه تکذیب یا تجلیل کار انسان های متعادلی نیست گفت: انسانهای متعهد و متعادل سعی در تحلیل مسائل دارند و باید در این راستا گام برداریم.

نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال با تاکیدبرلزوم برنامه ریزی اظهار داشت: با ساعت ها سخنرانی نمی توان کاری از پیش برد و برهمین اساس برنامه های مکتوب خود را به رییس فدراسیون فوتبال ارایه کرده ایم.

تاج افزود: تا ۲۰ فرودین زمان محدودی باقی مانده و نمی توانیم زمان بخریم از این رو با برگزاری دیدارهای لیگ برتردر هر پنج روزیکبار می توانیم به اهداف خود برسیم.

وی همچنین با تاکید بر تدوین آیین نامه برای ناظران مسابقه ها و مدیران رسانه ای باشگاهها گفت:به طورمثال درکنفرانس های خبری پیش ازبازی برخی سرمربیان علیه افراد غایب در جلسه صحبت می کردند و تهمت و افترا می زدند که طی نامه ای صراحتا از باشگاهها خواسته ایم تا در این نشست ها فقط به مسائل فنی بپردازند و مسائل غیر فنی را داخل باشگاه انجام دهند.

رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بابیان اینکه دردوره مدیریت خود در اصفهان برای احداث ورزشگاه فولاد شهر بیش از ۲۰ بار به دادگاه رفته است گفت: اگر این ورزشگاه ساخته نمی شد نمی دانم دیدارهای تیم های اصفهانی در ۱۰ سال اخیر کجا برگزار می شد.

تاج در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران نیز گفت: برگزاری چنین نشست هایی طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هراز چندگاهی بایدبرگزار شود و امیدواریم پیشنهادات و تصمیمات خوبی در این نشست ها ارایه شود.

وی درخصوص مشکلاتی که برای ورزشگاه تختی تهران درخصوص پرداخت قبوض آب و برق و گاز پیش آمده و طلب ورزشگاه از سازمان لیگ و باشگاهها گفت: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ورزشگاه تختی کمک کرده ایم و قرار است ۵۰۰ میلیون ریال دیگر نیز کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم باشگاههای نفت و راه آهن را مجبور به برگزاری دیدارهایشان در ورزشگاه تختی کنیم اما از آنها خواهش می کنیم بازیهای خود را در این ورزشگاه برگزار کنند.

وی در پایان درباره اظهارات کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مبنی بر محرمانه بودن برنامه های سازمان لیگ گفت: از اظهارات کی روش برداشت متفاوتی شده و قرار است او در این باره به صورت شفاف توضیح دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *