دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

مظلومي قصد بيرون کشيدن تيم را نداشت

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 331264
آتيلا حجازي که در غياب پرويز مظلومي پاسخگوي خبرنگاران شده بود، نتيجه بازي پرسپوليس و مس را غيرمنتظره توصيف کرد. او مي‌گويد تيم کرماني با اين باخت وارد بحران نخواهد شد.
مظلومي قصد بيرون کشيدن تيم را نداشت
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، مربي تيم فوتبال مس کرمان در نشست خبري پس از شکست 6 بر صفر اين تيم مقابل پرسپوليس اظهار کرد: متاسفانه کل تيم ما امروز سنگين بود و شادابي لازم را نداشت. من با شما موافقم همه‌ي بازيکنان از آمادگي لازم به دور بودند اما در عين حال در نيمه نخست بعد از اين‌که گل خورديم توپ و ميدان دستمان بود.
 
، وي ادامه داد: شش بازي است که شکستي نداشته‌ايم و به گفته‌ي اکثر کارشناسان جلوي استقلال، صبا، سپاهان، راه آهن فوتبال خوبي ارايه داديم. اين نتيجه واقعا غيرمنتظره بود. فکر نمي‌کنم پرسپوليس هم فکر نمي‌ کرد بتواند با اين نتيجه بازي را ببرد. هر توپي که آمد وارد دروازه‌ي ما شد و فوتبال روز بدش را به ما نشان داد.
 
او در پاسخ به اين سوال که آيا مظلومي واقعا مي خواست تيم را بيرون بکشد يا خير گفت: خير، وضعيت رواني بازيکنان به خاطر مشکلات داوري کمي به هم ريخته شده بود. مظلومي سعي در آرام کردن بازيکنان داشت تا ادامه‌ي بازي را بهتر دنبال کنند و اسير شرايط بازي نشوند.
 
مربي مس درباره‌ي حرکت مظلومي در نشان دادن عدد چهار گفت: من اين حرکت را نديدم که آقاي مظلومي چه‌کار کرد. ما مي‌خواستيم او را آرام کنيم. مظلومي واقعا در آن شرايط تحت فشار بود و خودتان مي‌دانيد که مربي بايد چه فشارهايي را تحمل کند. نمي‌دانم چرا اخراج شد. فکر نمي‌کنم حرف بدي زده باشد.
 
حجازي اظهار کرد: تيم وارد بحران نمي‌شود. ما در شش بازي گذشته خوب کار کرده بوديم از نظر شيوه و شکل بازي خوب بوديم. نتايج نسبتا خوبي هم گرفته بوديم. ما چهار بازي خارج از خانه داشتيم. هفته‌ي بعد ديداري حساس با ذوب آهن داريم و اميدوارم که با حمايت هواداران بتوانيم تيم را به جايگاه اصلي‌اش برگردانيم.
 
وي گفت: نه تنها حسين‌خاني بلکه تمام تيم‌مان آمادگي لازم را نداشتند. سازمان دفاعي ما مشکل داشت اما مسلما با يک باخت روحيه‌مان را از دست نمي‌دهيم. متاسفانه دقيقه 2 از روي يک توپ ساده گل خورديم. اگر دقت کنيد چهار گل را خودمان تقديم پرسپوليس کرديم. درست است که اين تيم بازيکنان بسيار خوبي دارد اما اشتباهات فردي وحشتناکي کرديم.
 
مربي مس در پاسخ به اين سوال که آيا مس مي‌تواند در ليگ برتر بماند يا خير گفت: 13 هفته به پايان ليگ برتر مانده و اختلاف امتياز با تيم‌هاي ديگر کم است. فکر مي‌کنم مي‌توانيم با نتيجه گرفتن در اين بازي‌ها در ليگ بمانيم.
 
حجازي گفت: اشتباه دقيقه 2 که باعث شد گل اول را بخوريم شيرازه تيم را از هم پاشيد. فکر مي‌کنم اگر بازي ادامه داشت و چهار پنج توپ ديگر هم روي دروازه‌ي ما مي‌آمد همه‌شان گل مي‌شدند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *