جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شکرخداپرسپولیس‌گل‌های بیشتری نزد

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 341045
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ در دیدار مقابل پرسپولیس به هیچ عنوان در حد و اندازه فوتبال‌مان ظاهر نشدیم.
به گزارش جهان به نقل فارس، رحمان احمدی پس از شکست دو بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد ولی ما شکست را در این بازی تجربه کردیم. تلاش زیادی انجام دادیم اما پرسپولیس هم فشار زیادی روی دروازه‌ ما آورد. با برنامه در این دیدار حاضر شده بودیم و امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی یادآور شد: هنوز در کورس قهرمانی قرار داریم. شرایط بازی این‌گونه رقم خورد که شکست بخوریم. روی دو غافلگیری گل خوردیم البته اگر ۱۱ نفره می‌ماندیم شرایط فرق می‌کرد. به هر حال به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

دروزاه‌بان سپاهان تاکید کرد: بازی افتضاحی بود و روی اشتباهات فردی خودمان شکست خوردیم. نیمه اول دو اشتباه کردیم و دروازه‌ ما باز شد. پرسپولیس در نیمه دوم موقعیت زیادی داشت و خدا را شکر نتوانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند. روز خیلی بدمان بود.

وی یادآور شد: در دیداری که حساس بود و باید می‌بردیم شکست خوردیم به هیچ عنوان در حد و اندازه سپاهان ظاهر نشدیم و بازی بدی به نمایش گذاشتیم و امیدوارم در آینده جبران کنیم. ما هنوز شانس داریم.

احمدی در مورد درگیری‌های اواخر بازی گفت: درگیری خاصی نداشتم فقط خواستم در چند صحنه به درگیری‌ها اتمام ببخشم. در یک صحنه هم به میثم حسینی گفتم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *