شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۲

شهید بروجردی به مادرش چه گفت؟

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 330741
وقتی محمد را از دور دیدم ، انگار دنیا را به من بخشیده اند ، هر قدمی که بر می داشت تپش قلبم بیشتر می شد.
شهید بروجردی به مادرش چه گفت؟
به گزارش جهان، "حسن مذهبان" نوشت:
مدت زیادی بود که به دیدار من نیامده بود و هیچ خبری از او نداشتم . البته وقتی هم که به خانه می آمد ، تا به او می گفتم که «من هم مادرم ، توقع دارم .» می گفت : «مادر! من خودم رو وقف اسلام کردم و زندگی ام رو هم توی این راه گذاشتم.»
 
یک بار که حسابی دلتنگش شده بودم ، تصمیم گرفتم که خودم به دیدنش بروم . آن موقع به او یک ماموریت جدید داده بودند ، آن هم مسئولیت زندان اوین بود . او در زندان هم ، همه را شیفته ی خود کرده بود ، به طوری که شنیدم وقتی که ماموریتش تمام شده و می خواست از آنجا برود ، بسیاری از زندانی ها زار زار گریه می کردند و از او می خواستند که بیشتر بماند.
 
 به هر حال به دیدنش رفتم ، وقتی محمد را از دور دیدم ، انگار دنیا را به من بخشیده اند ، هر قدمی که بر می داشت تپش قلبم بیشتر می شد. با خودم گفتم : «حسابی ازش گله کنم و بهش می گم که آنقدر نیومدی به مادرت سر بزنی ، تا اینکه خودم اومدم سراغت.»
 
وقتی نزدیکم شد ، همه چیزهایی را که می خواستم بگویم فراموش کردم . او هم انگار متوجه حس و حال من شده بود ، بعد از حال و احوالپرسی به من گفت : «مادر!حالا وقت اون رسیده که همه از خون شهدا و زحمات اونها پاسداری کنیم ، شما هم باید مثل حضرت زینب (س) صبور باشی.»
 راوی مادر شهید
 
سرکار خانم خدیجه محمدی مادر شهید بزرگوار حاج محمد بروجردی در روز یکشنبه ۱۷ آذر به فرزند شهیدش پیوست و دنیای ما را از نفس قدسی یک مادر شهید محروم کرد...
 
  
بر پیکر خونین شهیدان صلوات
 بر حنجر خونین شهیدان صلوات
 
از دامن زن مرد به معراج رود
 بر دامن مادر شهیدان صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شهید والا مقام محمد بروجردی اولین فرمانده سپاه
و درود بی پایان به خانواده این مجاهد و رزمند با غیرت
و درود به چنین مادری که چنین فرزند دلیری را به ملت داد تا از آبروی اسلام و ناموس مردم پاسداری کند
درود بر خانوده بروجردی
Iran, Islamic Republic of
درود به بروجردی و مادرش خداوند آنها را با شهدای کربلا ان شاله همنشین کند