دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۴

خبر خوب برای جانبازان شیمیایی و اعصاب

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب: 330261
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس قرار شد جانبازان اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی همانند جانبازان ۲۵ درصد خدمات دریافت کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فرج‌الله عارفی در تشریح بررسی طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران در کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه خود طرح سازمان‌های مردم‌نهاد را در دستور کار خود داشتند که پس از تصویب کلیات در جلسه کمیسیون طرح برای بررسی دقیق‌تر به کمیته مربوطه ارسال شد.

نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب نمایندگان کمیسیون اجتماعی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۳ به روز سه‌شنبه موکول شد، تصریح کرد: دو ماده از طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان مورد برسی قرار گرفت که طبق ماده اول این طرح، جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان خدماتی معادل جانبازان ۲۵ درصد دریافت خواهند کرد و بر مبنای ماده دوم، درصد‌های جانبازی قبلی داده شده به این افراد کاهش پیدا نخواهد کرد.

به گزارش خانه ملت، عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره کلیات طرح سازمان‌های مردم نهاد خاطرنشان کرد: مدت زیادی است که سازمان‌های مردم نهاد بدون نظارت و هماهنگی به فعالیت مشغولند که مجلس با تهیه این طرح قصد دارد اعمال نظارت را بر این سازمان‌ها بیشتر کرده و این سازمان‌ها را هدایت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفر صادق افتد
سلام كي اجرا مي شه
مگه قراره اجرا بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهمن مومنی مقدم
اگه تصویب شده چرا به بنیاد ابلاغ نشده. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عبداته
Iran, Islamic Republic of
سلام این مصوبه کمیسیون درموردجانبازان که دقیقا2سال گذشته کی اجرایی می شود