جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۸

ارزش یک پلنگ بیشتر است یا یک جانباز؟!

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 335176
من برای تسکین دردم نیاز به مرهم درد دارم؛ می‌خواهم بدانم هم اکنون مرهم دردهای پنهان و شبانه‌ام به عهده کدام نهاد است.
به گزارش جهان، وبلاگ مظلومین شیمیایی ایران نوشت:
این پلنگ دارای چه نوع بیمه‌ای است، که بدون دغدغه و بروکراسی‌های کاذب اداری راحت تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

ای کاش من یک پلنگ جانباز بودم شاید دیگر دغدغه بیماریم که ناشی از عوارض جنگ بود را نداشتم؛ می‌خواهم بدانم آیا ارزش یک پلنگ بیشتر است یا ارزش یک جانباز؛ اینها همه سوالاتی است که ذهنم را مشغول کرده می‌خواهم بدانم رفتن به جبهه کاری درست بوده و دفاع از همنوعانم که برایم یک تکلیف بوده و آنرا به جای آورده‌ام هم اکنون مرهم دردهای پنهانم و زجر شبانه‌ام به عهده کدام نهاد است.

من برای تسکین دردم نیاز به مرهم درد دارم چه کسی باید پاسخگو باشد نمی‌گویم رسیدگی به حیوانات کاری پسندیده نیست اما بر این باورم که انسان‌ها نیز نیاز به همدلی و محبت دارند.

وقتی برای نجات پلنگ خرم آبادی تمام سازمان‌ها و نهادها بسیج می‌شوند و به او امکانات درمانی و رفاهی می‌رسانند در مرکز استان شاهد پرپر شدن جانبازی هستیم که به جهت کمبود دارو و عدم امکانات پزشکی و دیر رسیدن دارو آن جانباز به دیار معبودش می‌شتابد و خانواده‌های غیر جانباز در کشور به جهت عدم امکانات و نداشتن بودجه کافی برای بیماران خاص جان به جان آفرین تسلیم حق می‌شوند.

بیایید چاره‌ای بیندیشیم همانطور که می‌شود برای نجات جان یک حیوان همه سازمان‌ها را بسیج کرد پس برای نجات جان یک انسان راحت‌تر می‌شود چاره‌ای اندیشید؛ وجدان‌های بیدار مسئولان را از خواب غفلت بیدار کرد.

-مطالب فوق چکیده‌ای از ایمیل یکی از جانبازان گرگانی است که به وب مظلومین شیمیایی ارسال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا مصوبه كمسيون اجتماعي مجلس براي بنياد ابلاغ نمي شود تا ما جانباز 20 درصد هم بتوانيم از امكانات استفاده كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حامي حيات وحش ايران
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نويسنده اين خبر توان تفكيك بين موضوعات و اهميت هركدام را ندارد وگرنه مقايسه نميكرد .
حامی جانبازان اسلام
دوست عزیز درست است که مقایسه های ایشان کمی نادرست هستند ولی در این زمان وظیفه ما حکم میکند به دفاع از حقوق این عزیزان برآییم،نه اینکه در مقام قضاوت بنشینیم،این عزیزان شرایط سختی را میگذرانند،درست نیست از ما هم زخم بخورند.اللهم ارزقنا توفیق الشهاده
من هم جانباز شیمیایی هستم از خوش حادثه کارمند دولت هستم اتفاقا بیمه تکمیلی هم دارم ولی باید هزینه اکثر خدمات مورد نیازم را بدهم وبعد برای بازگرفتن آن به سه جا مراجعه ومدارک بدهم اول به بیمه خدمات درمانی دوم به شرکت بیمه میهن سوم به اداره مربوطه که هرکدامشان به شکلهای مختلف از
انجام تعهدات شانه خالی میکنند وبعضی وقتها عطا را برلغامیبخشم
حسنی
Iran, Islamic Republic of
خداوند مسوولین را سر عقل بیاورد انشاالله
Iran, Islamic Republic of
خداوند به همه جانبازان عزیز صبر و عزت عنایت فرماید
سيد
در كشور عزيزمون :
اول مهدي هاشمي
بعد بابك زنجاني
بعد مرتضوي
بعد گروه هنري سگ هاي زرد بعد اين پلنگ چشم قشنگه
بعد اگه تهش چيزي موند جانبازا و اينا
ایول