يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۵
۷

پیچاندن خبرنگار به سبک مشاور روحانی!

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 329502
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در واکنش به گزارش ۱۰۰ روزه دولت چه در بخش مکتوب و چه در بخش نطق تلویزیونی و تاکید بر مساله نویسندگان ممنوع‌القلم، به جای پاسخ، به چند سؤال اکتفا کرد.
پیچاندن خبرنگار به سبک مشاور روحانی!
به گزارش جهان، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس درباره گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور و متن مکتوب این گزارش که در حوزه‌های مختلف منتشر شد، درباره ادعای بر طرف شدن مشکل نویسندگان ممنوع القلم در دولت فعلی و در ۱۰۰ روز اولیه دولت در حالی که حتی مسئولان فعلی وزارت ارشاد هم گفته‌اند که ما نویسنده ممنوع القلم نداشته‌ایم، گفت: از کجای وزارت ارشاد مصاحبه کرده‌اند که نویسنده ممنوع القلم نداریم؟

وی در پاسخ به این سئوال که سرپرست فعلی اداره کتاب موضوع نویسندگان ممنوع القلم را تکذیب کرده است و علاوه بر آن مسئولان پیشین وزارت ارشاد و معاونان فرهنگی گذشته نیز این موضوع را به کل تکذیب کرده‌اند و خواسته‌اند که دولت یازدهم مستندات خود را درباره نویسندگان ممنوع القلم ارائه کند و بگوید بر چه اساسی چنین سخنانی مطرح شده است، گفت: یعنی در لیستی افراد را معرفی کنیم؟

مشاور فرهنگی سیدحسن روحانی در پاسخ به این سئوال که قطعا اهل فرهنگ و ادب این کشور انتظار دارند دولت یازدهم و وزارت ارشاد در برابر این ادعا مستندات خود را ارائه کنند و این مسله نویسندگان ممنوع القلم هم در گزارش مکتوب ۱۰۰ روزه آمده بود و هم در نطق تلویزیونی رئیس جمهور و اصولا اصلا رئیس جمهور بر اساس چه مستندانی گفته است که نویسندگان ممنوع القلم به صریح القلم تبدیل شده‌اند، اظهار داشت: فکرمی‌کنم منهای گزارش وزارت ارشاد چنین گزاره‌هایی وجود ندارد.

آشنا در برابر صحبت‌های خبرنگار فارس که این گزاره‌ها دقیقا در گزارش ۱۰۰ روزه وزارت ارشاد آمده بود به این شرح که «حلّ مسأله ممنوع القلم بودن برخی نویسندگان در داخل کشور» و نظر شما به عنوان مشاور فرهنگی رئیس جمهور درباره این گزارش‌های رسمی و موضوع نویسندگان ممنوع القلم ادعا شده چیست، گفت: در این باره حتما با معاون فرهنگی وزارت ارشاد مصاحبه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما در راستگویی اینها شک داری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راضیه
اگر ...گویی کنتور داشت دولت تدبیر وامید این قدر راحت ....نمی گفت ومطالب خلاف واقع وباب میل اجانب را مطرح نمی کرد وزارت ارشاد می گه ممنوع القلم نداریم آن وقت رییس جمهور دررسانه ملی می گه ممنوع القلم ها را آزاد کردیم کشور یه رییس جمهور این جوری داشته باشه احتیاج به ..... نداره
تازه خزانه خالی رو هم آقای وزیر اقتصاد تکذیب کردند در جمع نمایندهای مجلس
مجید مجد
United States
دولت بلدم بلدم و یواشکی
بابا بیچاره دانشجوهای تهران دیروز اومدن برای سخنرانی ظریف اما ظاهرا همه رو راه دادن جز دانشجو و خبرنگاران رو!
کلا پیچوندنشون
صفر سوخته سرائی اصل
بلدم
کدخدارو ببینم
بلدم
اقتصاد رو 100 روزه درست کنم
بلدم
بحث هسته ای رو به سرانجام برسونم
بلدم
بپیچونم
بلدم
بدون داس کار کنم
بلدم
با هر کلیدی درارو باز کنم
کلا بلدم
مشاور فرهنگی سیدحسن روحانی؟؟؟؟؟؟
از کی تا حالا سید شده؟
Iran, Islamic Republic of
...شما که با اون ... مورد حمایتتون ...