جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

درخواست‌ عجیب افراطی‌های خواجه‌نصیر

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 329481
دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در جلسات متعددی که با مسئولان دانشگاه و انجمن های مختلف داشتند درصدد بازگشت اساتید و دانشجویان مسئله دار اخراجی به خصوص افراد دخیل در فتنه ۸۸ به دانشگاه ها بودند.
به گزارش جهان به نقل از دانا با توجه به نزدیکی روز ۱۶آذر (روز دانشجو) برخی تکاپوها و تحرکات از سمت گروه های افراطی و حامی جنبش موسوم به سبز در دانشگاه های کشور برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان مشاهده می شود.

از جمله این اقدامات تحرکات دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در روز های گذشته است. این دانشجویان در جلسات متعددی که با مسئولان دانشگاه و انجمن های مختلف داشتند درصدد بازگشت اساتید و دانشجویان مسئله دار اخراجی به خصوص افراد دخیل در فتنه ۸۸ به دانشگاه ها بودند.

شنیده ها حاکی از این است که این افراد علاوه بر ترتیب دادن جلساتی در نهان و آشکار با اعضای گروه های خودشان و مسئولین دانشگاه خواستار آن شدند که اساتیدی که بازنشسته و از دانشگاه اخراج شده‌اند بتوانند در این دوره جدید در این دانشگاه شروع به فعالیت کنند و از رئیس دانشگاه خواستند پرونده این دسته از اساتید را بازبینی کند.

در برخی دانشگا ها نیز شنیده ها حکایت از این دارد که خواسته شده با توجه به فضای سیاسی باز و آزادی بیان ایجاد شده توسط دولت کاری کنند که دانشجویان اخراجی نیز دوباره به دانشگاه ها برگردند و فعالیت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *