شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تشکیل پرونده قضائی برای مناطق آزاد

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 328544
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد از تشکیل پرونده قضائی برای اموال واگذارشده مناطق آزاد در دولت قبل به خانه ایرانیان، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد درباره اموال مورد مناقشه در مناطق آزاد و ادعای سواستفاده از این اموال در دولت قبل، گفت: در چند ماه مانده به پایان دولت دهم، جایی به اسم خانه ایرانیان، با مسئولیت آقای بقایی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی دولت قبل با دستپاچگی مصوبه ای از هیات دولت گرفته شد که ساختمان های مناطق آزاد به نهادهای فرهنگی واگذار شود و در ادامه این مصوبه، خانه ایرانیان را نهاد فرهنگی معرفی کردند در حالی که اصلا در اساسنامه این خانه مساله فرهنگی وجود ندارد.

دبیرشورای هماهنگی مناطق آزاد افزود: ساختمان ها و ۱۶ عدد ماشین متعلق به مناطق آزاد را که قیمت برخی از آنها بالای ۲۵۰ میلیون تومان برآورد می شود،‌ به خانه ایرانیان واگذار شده است.

ترکان با بیان اینکه پرونده این اموال را به دایره حقوقی مناطق آزاد سپرده ایم، خاطرنشان کرد: هم اکنون پرونده ای برای این اموال در دادگستری تشکیل شده و ما از طریق حقوقی پیگیر بازگرداندن این اموال به مناطق آزاد هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *