جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۱
۱۱۵

روایت شریعتمداری از نقش اصحاب فتنه در مذاکرات هسته‌ای

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 327706
این جریان که به علت خیانت‌های افشا شده در میان مردم جایگاهی ندارد و از این روی جرأت نمی‌کند با چهره واقعی خود به صحنه بیاید، در سایه روشن‌های دروغین حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ظاهر می‌شود و با مشاهده هرگونه اعتراض به آمریکا و پرده‌برداری مستند کیهان از ترفندهای فریبکارانه آن، به خشم می‌آید.
روایت شریعتمداری از نقش اصحاب فتنه در مذاکرات هسته‌ای
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در یادداشتی با عنوان "دُم رضاخانی اصحاب فتنه!" نوشت:

خدای مهربان بر درجات شهید بزرگوار، مرحوم آیت‌الله مدرس بیفزاید که وقتی از سوی رضاخان برای ایشان پیغام آوردند که «به آقای مدرس بگوئید پا روی دم من نگذارد»، در پاسخ فرمود؛ «به رضاخان بگوئید محدوده دم‌اعلیحضرت کجاست؟ چراکه بنده هر جا پا می‌گذارم، فریاد ایشان به آسمان بلند می‌شود و اعتراض می‌کند که باز هم مدرس دم مرا لگد کرد»!

با وجود آن که رخدادهای نزدیک به دو ماهه اخیر در جریان مذاکرات تیم هسته‌ای کشورمان از نیویورک تا ژنو و نیز ادعاهای بی‌اساس مقامات آمریکایی درباره توافق هسته‌ای ایران و ۵+۱ در ژنو ۳، به وضوح نشان داده است که دیدگاه و نظرات از قبل اعلام شده کیهان درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا صحت داشته است، جریان مرموزی در داخل کشور که ننگ وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را بر پیشانی خود دارد و در آن ماجرا نقش ستون پنجم مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل را بازی کرده بود، اصرار دارد، رونمایی مستند کیهان از هویت باج‌خواهانه آمریکا و متحدانش را به حساب مخالفت با تیم هسته‌ای کشورمان و نادیده گرفتن تلاش بی‌وقفه آنان بنویسد!

این جریان که به علت خیانت‌های افشا شده در میان مردم جایگاهی ندارد و از این روی جرأت نمی‌کند با چهره واقعی خود به صحنه بیاید، در سایه روشن‌های دروغین حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ظاهر می‌شود و با مشاهده هرگونه اعتراض به آمریکا و پرده‌برداری مستند کیهان از ترفندهای فریبکارانه آن، به خشم می‌آید و این خشم و عصبانیت از کیهان را در پوشش جعلی حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده بیرون می‌ریزد و توضیح نمی‌دهد که چرا باید از اعتراض کیهان به ترفندهای باج‌خواهانه آمریکا جیغ بنفش بکشد؟! و احساس کند که کیهان «دم رضاخانی» اصحاب‌فتنه را لگد کرده است؟!

اصحاب فتنه به این سؤال پاسخی نمی‌دهند ولی کیهان پاسخ پرسش یاد‌شده را در کلام خدای سبحان یافته است. آنجا که در وصف منافقین می‌فرماید «یحسبون کل صیحه علیهم... منافقان هر صدایی را که بلند می‌شود، علیه خود تلقی می‌کنند.» و اگر چنین نیست چرا از اعتراض کیهان به آمریکا و اسرائیل و سایر متحدان آنها، برمی‌آشوبند و به خشم می‌آیند؟! آیا رونمایی مستند کیهان از ترفندهای آمریکا که می‌تواند و توانسته در چالش با دشمن به یاری تیم مذاکره کننده کشورمان بیاید، اقدام بدخواهانه علیه دولت محترم است؟! یا حرکت منافقانه فتنه‌گران که اصرار دارند پیوند ارگانیک و بارها برملا شده خود با دشمنان بیرونی را به دولت و تیم هسته‌ای نسبت بدهند؟!

در این باره و برای پرده‌برداری بیشتر از حرکت اخیر خط نفاق جدید اشاره به یک نمونه -فقط یک نمونه- از این دست که اخیرا اتفاق افتاده و به یقین در خاطر‌ها مانده است، ضروری به نظر می‌رسد.

۱- قبل از آغاز مذاکرات ژنو ۳ کیهان نسبت به ترفند موردنظر آمریکا برای تحریف بخشی از مفاد معاهده NPT که در آن بر حق غنی‌سازی کشورهای عضو این پیمان تاکید شده است، هشدار داد و نوشت که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا از هم‌اکنون - قبل از توافقنامه- دیدگاه غیرقانونی و برداشت تحریف شده‌ای از ماده ۴ معاهده NPT را زمزمه می‌کند و بعید نیست که حریف به دنبال بهره‌گیری از این تحریف در توافقنامه احتمالی میان ایران و کشورهای ۱+۵ باشد. کیهان در آن یادداشت هشدار داده بود؛

...گروه ۱+۵ - مخصوصا آمریکا، انگلیس و فرانسه- در این دوره از مذاکرات برای خودداری از پذیرش حق غنی‌سازی ایران که به علت اصلی آن اشاره خواهیم کرد، ترفندهای تازه‌تری به میدان آورده‌اند. از جمله آن که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا ادعا کرده است «در معاهده NPT به‌حق غنی‌سازی برای کشورهای عضو این معاهده هیچ اشاره‌ای نشده است»!

این هشدار کیهان قبل از اظهارات اخیری بود که جان کری بعد از امضای توافقنامه ژنو در کنفرانس خبری با رسانه‌ها مطرح کرده بود.

در همان بخش از یادداشت کیهان به متن ماده ۴ از معاهده NPT اشاره شده و آمده بود؛ «این ادعای حریف در حالی است که در بند یک از ماده مزبور تاکید شده است؛ هیچ نکته‌ای در این پیمان- NPT- نباید به گونه‌ای تفسیر شود که حق مسلم هم‌پیمانان در انجام تحقیقات، تولید و استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد صلح‌آمیز را تحت‌الشعاع قرار بدهد. و در بند ۲ از همان ماده آمده است؛ در تبادل تجهیزات، مواد و اطلاعات تکنولوژیک برای مقاصد صلح‌آمیز استفاده از انرژی هسته‌ای در حداکثر شکل، تمام هم‌پیمانان حق مشارکت داشته و متعهد به تسهیل در انجام آن هستند».

آیا این هشدار به موقع و قبل از امضای توافقنامه، حمایت از تیم مذاکره‌کننده کشورمان و یاری رساندن به آنها نبود؟ اگر بود- که دیدیم بود- چرا اصحاب فتنه در پوشش دروغین حمایت از دولت و در اقدامی هماهنگ و مشترک با رسانه‌های بیگانه- و مخصوصا صهیونیست‌ها- علیه این هشدار کیهان دست به جنجال و هیاهو زده و تلاش کردند مبادا این هشدار مورد توجه تیم هسته‌ای کشورمان قرار گرفته و ترفند باج‌خواهانه آمریکا را ناکام بگذارد؟! آیا غیر از این است که اصحاب فتنه در این حرکت خیانت‌آمیز خود نیز، مانند فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ با ساز دشمنان بیرونی به رقص آمده بودند؟!

و اما، نتیجه را بخوانید؛

۲- کمتر از یک ساعت بعد از امضای توافقنامه ژنو و در حالی که وزیر خارجه محترم کشورمان، در پی ۴ روز تلاش بی‌وقفه و چالش نفس‌گیر و درخورتقدیر با کشورهای ۵+۱، پشت تریبون رفته و از پذیرش حق غنی‌سازی ایران در توافقنامه یاد شده خبر داده بود، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، در جمع خبرنگاران حاضر شد و با وقاحت ادعا کرد؛ «گروه ۵+۱ در توافقنامه ژنو، حق غنی‌سازی ایران را نپذیرفته و تایید نکرده است»! و با استناد به همان ماده ۴ از معاهده NPT که کیهان پیشاپیش درباره تحریف و سوءاستفاده آمریکا و متحدانش از آن هشدار داده بود، گفت؛ «نه فقط در ماده ۴ معاهده NPT، بلکه در هیچیک از چهار گوشه معاهده مزبور، هیچ اشاره‌ای نشده است که حاکی از حق غنی‌سازی برای کشورهای عضو این پیمان و از جمله ایران باشد»!

ملاحظه می‌کنید که پیش‌بینی و هشدار کیهان تا چه اندازه دقیق و به موقع بوده است و اگر پادوهای- با جیره و مواجب آمریکا- در پوشش حمایت دروغین از دولت و با همکاری رسانه‌های بیرونی، علیه این هشدار به موقع جارو‌جنجال نمی‌کردند، هشدار مزبور می‌توانست توجه اعضای محترم تیم مذاکره‌کننده کشورمان را به این ترفند جلب کرده و با اصرار از حریف بخواهند که در متن توافقنامه بر تفسیر واقعی و غیرقابل تحریف ماده ۴ NPT تأکید شود تا راه هرگونه زبان‌درازی درباره متن توافقنامه مزبور بسته باشد. آیا اصحاب فتنه با حمله به کیهان که چرا چنین هشداری را داده است، بار‌دیگر و برای چندمین بار در خدمت آمریکا و اسرائیل و انگلیس نبوده‌اند؟!

البته آقای دکتر ظریف بلافاصله بعد از اظهارات پیمان‌شکنانه وزیرخارجه آمریکا، پاسخ منطقی و حقوقی محکمی به اظهارات وی داده و از جمله گفته بود؛ «تفسیر آمریکا از ماده ۴ مورد قبول اغلب کشورها نیست. در این سند، برنامه غنی‌سازی به عنوان جزیی از هر راه‌حل به رسمیت شناخته شده است» و آقای روحانی، رئیس‌جمهور محترم نیز در کنفرانس خبری خود با اعلام اینکه «هر که هر تفسیری می‌خواهد داشته باشد ولی حق غنی‌سازی ایران در توافقنامه به رسمیت شناخته شده است» به اظهارات جان کری و سخنان مشابه اوباما، پاسخی منطقی و حقوقی داد.

۳- کیهان در شماره روز دوشنبه خود - ۴/۹/۹۲ - ضمن اختصاص یک تیتر جداگانه به تقدیر رهبر معظم انقلاب از تلاش و ایستادگی تیم هسته‌ای کشورمان در مقابل زیاده‌خواهی‌های حریف و انتشار اظهارنظرهای منطقی و حقوقی آقایان روحانی و ظریف در پاسخ به ادعای بی‌اساس جان‌کری و اوباما، تیتر اول خود را به اعتراض علیه اظهارات پیمان‌شکنانه جان کری اختصاص داد و با اشاره به نقض مفاد توافقنامه ژنو از سوی جان کری نوشت: «آمریکا قابل اعتماد نبود» و این که «توافقنامه ژنو یک ساعت دوام آورد».

این تیتر و خبر کیهان بلافاصله با اعتراض شدید، مشترک و گسترده رسانه‌های بیگانه و سایت‌های اجاره‌ای تحت مدیریت اصحاب فتنه قرار گرفت و در تفسیرها و تحلیل‌های خود بدون اشاره به اعتراض کیهان علیه عهدشکنی آمریکا که با حمایت از تیم هسته‌ای کشورمان همراه بود، تیتر و خبر کیهان را علیه دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای قلمداد کردند! و سوال این است که آیا جان کری، با صراحت، حق غنی‌سازی تاکید شده در توافقنامه ژنو را انکار نکرده بود؟ و آیا این انکار به مفهوم نقض توافقنامه ژنو نبود؟! اگر چنین بود - که بود - جیغ بنفش اصحاب فتنه برای چه بود؟ و چرا بلافاصله احساس کرده بودند کیهان با اعتراض به آمریکا روی دم رضاخانی آنها پا گذاشته است؟!

۴- گفتنی است که باز هم در پی پیش‌بینی کیهان که با اطلاع از هویت باج‌خواهانه و غیرقابل اعتماد آمریکا و متحدانش ابراز شده بود، دیروز ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس نیز، در صفحه توئیتر خود نوشت، «این که ایرانی‌ها می‌گویند در متن توافقنامه ژنو به آنها حق غنی‌سازی داده شده است حقیقت ندارد»!...

۵- و بالاخره گفتنی است که اصحاب فتنه ایستادگی کیهان بر مواضع اصولی و ضداستکباری خود را بارها و مخصوصا طی دو دهه اخیر آزموده‌اند و به خوبی می‌دانند که کیهان با هیاهو و جنجال و ناسزاگویی پادوهای مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس، از مواضع خود دست نمی‌کشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای شریعتمداری واقعا ا..... ...
چرخه سوختی که به سوخت نمی رسد ، و نتیجه آن اکسید می شود (به اصطلاح عوام می سوزد) به چه دردی می خورد؟
ایرانی
فقط از مذاکرات ما با5+1 اسراییل و عربستان .. توی کل دنیا راضی نیستن.به درک چون منافعشون در خطره.
سارا
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری تو خودت را زدي به ان طرف ....
United States
همه مثل شما نیستن داداش
الکی به حاج حسین حرف نبند
حاج حسین شما مثل.. از مذاکرات ناراحته....
United States
اصلا و ابدا شما ناراحتید
ببخشید آن طرف کدوم ور میشه؟!!!!!!!
دارا
سارا خانم اگه حرفشان منطقی است که منطقیه .چندین بار هم سخنان جان کری پخش شد .دیگه خودت را زدی به ان طرف چیه.
خوبه آدم منطقی باشه و وطن دوست
سعید
شعارهای فتنه گران دراستقبال آقای ظریف زنگ خطری بسیارروشن است.
يارعلي
آدم ياد موضوع حكميت و توافق در زمان علي (ع) مي افته . وقتي ابوموسي اشعري و عمروعاص مقابل هم قرارگرفتند آن توافق ذلت بار را كردند و چه خون دلي به علي (ع) تحميل كردند.
Iran, Islamic Republic of
...باید هم شما ناراحت باشید
اینجا که دل شما خون شده
حتما قبلا هم که از ظریف بد میگفتید ....
محمد امین
...
کلمات و ادبیات جناب شریعتمداری(برادر حسین ) خیلی تکراری ... است و...
...
United States
نظرات شما هم تکراری تره
حر
ادمي كه خودش را به خواب زده چند بار بايد در گوشش بخونند
ایمان
Iran, Islamic Republic of
چون همیشه حق رو میگه و هر لحظه به یه رنگ نیست.
ایشون اینقدر گفته که من فلان چیز رو پیش بینی کردم که کم کم داره جای نوستراداموس رو میگیره
Iran, Islamic Republic of
.... این بشر تمامی ندارد!!!
یاران
خدا عمر طولانی به ایشان عطا مند برای دفاع از نظان و دادن بصیرت به مردم
کیهان
Iran, Islamic Republic of
شما اگر صادقید باید نظر همه خارجی هارا بنوسید....
طاهر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقای شریعتمدار ی از هر ترفندی برای... استفاده می کند. مثل اینکه یادش رفته بود موقع معرفی ظریف به عنوان وزیر امور خارجه چه....
Iran, Islamic Republic of
درود
ای حاج حسین خدا در دنیا و آخرت خیرت دهد
تو یک شیرمردی شریعتمداری! روسیاهی همیشه برای فتنه گران منافق است!
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین عاشقتم.ای ول
شریعتمداری باکردارخوددست کمی از....ندارید ...
United States
فتنه گر واقعی میر حسین و کروبی و خات...
ليى
Canada
ببينم تو امريكا نشستى انگار زيادى خوش ميگذره بهت. اره؟!!
Iran, Islamic Republic of
خودت کجا نشستی
حالا اون چيزي هم كه در متن توافقنامه مرقوم شده، اصلاً قابل دفاع نيست.
مثال عيني‌اش ميشه مثل كسي كه دشمنش يك كلاه تا كمر بذاره سرش، بعد داد بزنه موفق شدم! موفق شدم! كلاه تا زانوهام نرسيده! اين موفقيتي تاريخيه!
يا معناي موفقيت تغيير كرده، يا تاريخ معناش عوض شده، يا مفاد توافقنامه توهمه!
شايد هم مفاد توافقنامه‌اي كه آقاي ظريف به آن‌ها اشاره مي‌كند را با آب ليمو بر روي توافق‌نامه نوشته‌اند و با گرما اثرش ظاهر مي‌شود!
Iran, Islamic Republic of
راضي كردن .... شريعتمداري راحتتره !!!
United States
همه مثل شما سنگ نیستن که
حمید
اشتباهی منفی دادم ببخشید
دست از سر ملت بردارين.
مردم خسته شدن از تحريم و گراني.
صبر مردم هم حدي داره........
mm
باسلام.تاچندروزپیش درخیمه های حسینی وعزاداری برای سیدالشهدا شنیدیم که ایشان فرموده اند (هیهات مناالذله)واین رادرس بزرگی ازعاشورا میدانیم وبه آن افتخارمیکنیم وبازدرهمان خیمه ها مبگفتیم (یالیتنا کنا معک.ای کاش باتوبودیم)ولی امروزمی بینیم به راحتی عزتمان رادادیم بدون آنکه اظهارناراحتی کنیم تازه خوشحالی هم میکنیم که اقتصادبهبودپیدامیکند ووضع اقتصادی مردم خوب میشه.
نمیدونم درموردیالیتنا کنامعک چه بگویم؟!آیا ماکه بایه مقدارگرونی اینطورعزتمون رابه بادمیدیم بازمیتونیم این ادعاراداشته باشم که یالیتناکنامعک اونجایی که آب هم به روی مابسته شود؟
مردم از دروغ خسته شدن
مهدی باقری
Iran, Islamic Republic of
این که یک توافق 4 برگه بین 6 کشوره. قرارداد بین المللی NPT که اجازه استفاده از انرژی هسته ای را به ما می دهد 10 سال است زیر پا گذاشته می شود و می آیند به استناد این توافق به شما اجازه غنی سازی می دهند. از زحمت عزیزان دولتی متشکرم.ولی زهی خیال باطل اگر فکر کنید این مستکبرین به شماخیری برسانند. ببین چند وقت آینده مثل11 سپتامبر جایی را منفجر می کنند و می گویند ایرن کرده و ایران محور شرارت است و سپس می گویند دیدید گفتیم ایران قابل اعتماد نیست. حالا بدو برو بگو من نبودم. بعدش بیا دست حاج حسین را ببوس که بهت گفته بود اینا قابل اعتماد نیستند.
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین با این حرفها کاری میکنی که سایت های اجاره ای توسط لشکر ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفری مخاطبهاشون به شما هتاکی کنن
با فوت اینا خورشید حقیقت خاموش نمیشه!
ولايتمداراني چون حاج حسين،‌ با فحاشي يك عده بي فرهنگ،‌ ميدان را خالي نمي كنند.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
فشار اقتصادی کمر مردم داره میشکونه .شریعتمداری نمی تونه این بفهمه.
محب213
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حسین شریعتمداری مردی که تمام حرفهایش با دلیل منطق و برهان است انشاله خداوند این بزرگ مرد را برای روشنگری زنده وسالم نگه دارد
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ حضرت امام خامنه ای به آقای روحانی یک کلمه (مرقومه ) جای تامل است. در این کلمه (مرقومه ) باید فکر کرد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ناراحت نباش...
شماها ... به هیچ چیزی اعتقاد ندارید... ...
بارها گفتم و نشر نشد و بازم ميگم ايران بايد از ان پي تي خارج بشه و غني سازي رو به سقف بالاي 60% برسونه ديگه بيشتر از اين تحريمها كه كردن نميتونستن بكنن و بعد مجبور ميشدن براي قبول عضويت ايران در ان پي تي مذاكره كنن نه براي از بين بردن همه چيزمون!
یامین
پسری خونین مال به منزل آمده و مادرش گفت باز هم کتک خوردی. گفت نه این بار کتک زدم. مادر گفت چرا تو خونین هستی. گفت یک شکم زدم به لگدش و یک فک زدم به مشتش و پدرش را درآوردم.
هادی
خیلی حال کردم با مثالی که زدی. زدی توی خال.آخر تفسیر بود.دمتتتتتتتتت گرم
محمد
Iran, Islamic Republic of
آیا به آنچه "مرقوم شده" دست یافته ایم؟ آیا بین آنچه "مرقوم شده" با آن چه "توافق شده" ممکن است تفاوتی باشد ؟ اگر هست این تفاوتها چیست؟
Iran, Islamic Republic of
آري تفاوت زمين تا آسمان است آنچه كه شما مرقم نموده ايد يعني چيزي كه شما نوشته ايد يعني معلوم نيست چه چيزي رو توافق نموده ايد
شیما
درهر گونه تحلیلی باید دقت داشت که ناخواسته اب به اسیاب دشمن نریزیم منافع درازمدت ملی را در یابید .
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی زدم
Netherlands
ایراد از من و شماست حاج حسین.سکوت ما در ایام انتخابات در برابر افرادی که به حاج سعید هجمه کردند و بعضی متاسفانه کاندیدای تشکلهای روحانی جامعه هم بودند و سکوتمان در برابر تایید صلاحیت کاندیدایی که سابقه ی بدی در مذاکرات ذلیلانه داشت و از ساکتین به نام فتنه بود این فاجعه را رغم زده
Iran, Islamic Republic of
...تو و امثال تو 1 درصد جامعه نیستید....
اگه منفي هارو نگاه كني ميبيني كه ما ها چند نفريم
شماها با دوز وكلك روحاني رو آوردين وسط
با شايعه پراكني_سو استفاده از افراد بي سواد براي نوشتن اسم كانديداي منتخبشون(كه اسم روحاني رو به جاش ميذاشتين)
اينطوري اومدن سر كار
‹‹ . . .سکوتمان در برابر تایید صلاحیت کاندیدایی که سابقه ی بدی در مذاکرات ذلیلانه داشت و از ساکتین به نام فتنه بود این فاجعه را رغم زده›› آقاي محترم مي داني چه نوشته اي؟ رسما داري به رئيس جمهور قانوني مملكت و راي دهندگان ايشان توهين مي كني.
شمس
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظر در مورد رئیس حمهوری و بیان دیدگاه حضرتعالی اسمش را توهین میگذاری . مگه شما حرف از آزادی بیان نمیزنید .
خودت به نظرت خندت نمیگیره
به قول سرورتون احمدی نژاد آب بریز اونجایی که دار میسوزه شاید خنک شد و یه کم از دردت کم بشه......
حیف لفظ حاجی برای ایشون
احسان
درود بر سلطان قلم؛ حاج حسین شریعتمداری
منافقان و معارضان از تاثیرگذاری کیهان و حاج حسین دارند تکه تکه می شوند
خسته نباشید
بابا جون اینا خواب نیستن که با تلنگر حاج حسین بیدار شن اینها خودشون رو به خواب زدن و هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه اینها رو از خواب بیدار کنه...
ولی خوب صحبت های ایشون برای تنویر افکار عمومی بسیار موثره خدا خیرشون بده
اقاي شريعت مداري عادت دارند ساز مخالف يزنند ....
علیرضا
Russian Federation
نمیشود اقای شریعتمداری حرفی نزند؟ واقعا جای تاسف است برای ایشان
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام .... گرچه این سایت انقدر مردمی نیست این مطلب رامنعکس کند.
شريعتمداري ديگر حنايت براي مردم ايران رنگي ندارد
ولايتمدار
ببخشيد...
يكم به منفي مثبت ها نگاه كنيد ميفهميد حناشون خيلي هم رنگ داره و ان شاءالله به كوري چشم دشمنان نظام و انقلاب پررنگ ترهم ميشه
اره وقتی مخاطبان خود جهان نیوز به شریعت مداری منفی می دهند می توانی حساب کنی که طرفدارهای شریعتمداری نصف 1 درصد افراطیون هستند یعنی برخی از افراطیون هم انقدر افراطی نیستند که مهر تایید بر .... برادر حسین بزنند
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت زدم. حاج حسین جون ارادتمندیم.
محمد
جالب اینجاست که رسانه ... مثل جهان نیوز فقط نظرات موافقان آقای شریعتمداری رو منتشر می کنه!
ادبیات خاص ایشون مدت هاست که دیگه حنای بی رنگ شده و نتیجه اون در آرای با شکوه مردم داده شد!
....
محمد
اطلاعات مراكز هسته‌اي به خصوص فردو، معادن اورانيوم و كارگاه‌هاي مونتاژ سانتريفيوژ را متعهد شديم دو دستي تقديم رژيم صهيونيستي كنيم!!!
به 6 ماه نرسيده، يك اسكادران F22 ميفرستن و فردو كه نقشه‌اش رو نداشتن و زيرزميني بود و نيز، معادن مهم اورانيوم رو ميفرستن هوا!!!
واقعاً درز اطلاعاتي خنده داريه!
همون كه اسرایيل جعلي ميخواست رو بهشون تقديم كرديم. اون هم با ريز نقشه تأسيسات!!!
عبدالله
یک نوکری کدخدای ابادی ما داشت....
United States
....من مرتضی حسینی ههستم واز ا... شیر..میوه چین متنفرم
حسن
.....
اگر اکثر مردم با اصولگراها هستند پس چرا اصولگراها رای نمیارند....
براي اينكه اصول گرايان كلك زدن تو مرامشون نيست
نمي تونن به مردم دروغ بگن
برادران جهان چرا این موفقیت رو در کام مردم تلخ می کنید...
امیر
با خیلی از کلمات استفاده شده توسط کیهان و نظرات آن مخالفم. اما حقیقتا افرادی مثل آقای شریعتمداری و کیهان باید باشند که در خصوص توافق هسته ای با نگاهی بدبینانه قضاوت کنند و به این طربق کمک کار تیم هسته ای باشند و نگذارند در گام بعدی، غربی ها امتیازات بیشتری بخواهند.
این همه آسمون ریسمون بافتی معلوم نشد موضوع چه ربطی به اصحاب فتنه ( بقول برادر حسین )داره ؟
...
شماها اگر قراربود بفهمید که مشکل حل بود
مشکل اینه که شماها نمیفهمید واینقدر بدو بیراه میگید وخودتونو حق به جانب حساب میکنید
Iran, Islamic Republic of
دولت ، دولت "راستگویان" است!!!!!
چکار کنیم این هی نظر نده بزاره مملکت آروم باشه...اه...اه...اه
حر
مرحبا به كيهان.
مرده باد فتنه گران
مرده باد دسيسه هاي فتنه كنند ه ها وامريكا وانگليس واسرائيل
....
شماشريعت مدارنيستى ....
عباس
همیشه توتخلیلات قصه میگی....
روحانی مچکریم
روحانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم که این توهم از کجا به آقای شریعتمداری دست داده که ایشان نماینده اکثریت ملت هستند
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین منتظر مقاله بعدی شما هستیم
بی ریا
احسنت و افرین بر سردار قلم و سردار روشنگری

و رسوا کننده خفاشان و روبهان مکار و شکم

پرستان زالوصفت ودرود بر اقای شریعتمداری قهرمان
درود بر حاج حسین
درود بر قلمش
آقای طوفان مداری
خدا حفظت کنه
ای کاش کامنتها عکس، داشت:))) منکه تو جامعه این همه طرفدار ووسه شریعتمداری ندیدم که تو کامنتهای جهان نیوز هست:))))
United Kingdom
این ... نمیخواد بره ب...
farshid
سلام - هوالعالم -بارها و بارها در کلیه رسانه ها اعم از سایهای خبری - مصاحبات و مذاکرات دانشگاهی گفتم -اززمان رخداد تاریخی حماسه سیاسی به دست ملت شریف و عزتمند ایران - 2 گروه از این حماسه و به دولت رسیدن عقلای اعتدال گرا و مدبر - ناراحت و عصبانی هستند ....
Finland
تو که اینقدر میدونی خوب تو انتخابات مجلس شرکت کن ببینیم چه قدر رای میاری
محمد
راست می گویند ..من توافق نامه را مطالعه کردم

هیچ جا نگفته ایران حق غنی سازی دارد...

و انها درست می گویند این یک توافق بین طرفین بوده

..به نظرم ایران بازی کلمات را خورد
شايان
Iran, Islamic Republic of
اگرهمين توافق توسط دولت احمدي نژاد صورت مي گرفت واقعا" شما چه مي كرديد؟؟!!آيا نه اين بود كه احمدي نژاد را نه معجزه ي قرن كه شاهكار كل خلقت از ازل تا ابد !!قلمداد مي كرديد؟ آقايان برويد خداراشكركنيد كه كشور با درايت رهبر معظم انقلاب و خلاقيت آقاي روحاني وتجربه وپشتكار وصف ناشدني آقاي ظريف وتيم مذاكره كننده اش يك بار ديگر مايه ي كسب وجاهت جهاني براي نظام ماشد .
Iran, Islamic Republic of
شایان جان: این ضرب المثل را شنیدی که میگن جوجه رو آخر پاییز می شمرند. و یا کمی کتابهای تاریخی معاصر (150 سال اخیر) را خوندی؟ بخوان دوست عزیز متوجه عمق فاجعه خواهی شد. بازهم استعمارگران و با زهم عده ای ساده دل و بازهم عده ای مقصر و بازهم عده ای خون به دل و ....
داوود
به نظر حقیر اقای شریعتمداری این پیر عرصه ی روزنامه باید یک مروری عمیق بر قران داشته باشد
ایمان
درود بر حاج حسین

شیر مرد مبارزه با فتنه
United States
محمدتقی کروبی، فرزند مهدی کروبی، در واکنش به اظهارات امروز احمد جنتی گفت: امثال آقای جنتی باید این آرزو ...
ایرانی
یک چیزی عرض میکنم ولی میدانم حذفش میکنید - من مطمئنم که سایت شما را اکثرا 90 درصدش طیف .......
یک دوست
با عرض سلام شما این جسارت رو دارین که با یکی از اصحاب فتنه مثلا آقای خاتمی در یک اتخابات شرکت کنید تا معلوم شود کی در نزد مردم جایگاه دارد و کی ندارد؟؟؟؟
محمد
United Kingdom
تندرو تر و بی ادب تر.....
Iran, Islamic Republic of
شریتمداری بهت تسیلت میگم خوشحالم از توافق اتمی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کسی بود جلوی بی تدبیری شریعتمداری را میگرفت
f
قلم تان گویای اندوه سنگینی از غم دل ما بود. ما متاسفانه در جنگ اقتصادی از خود ضعف نشان دادیم حال آنکه ارزش فداکاری های شهدای ما در جنگ نظامی از ذهن خیلی هایمان فراموش شده است. آمریکا و کشورهای عضو 5+1 با دغل باز ی آنچه توانستند کردند و گفتند حالا ما دوست داریم آنچه به زعم خودمان درست است از توافقنامه برداشت کنیم ! اما باز هم امیدواریم که خدا کشور امام زمان عج الله تعالی فرجه را از دست این شیاطین نجات دهد..
سامان
هر موفقیتی توسط اصلاح طلبان این دولت باعث ناراحتی تند روها ومخالفین میشه چون خودشون عرضه هیچ کاری ندارند ....
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی
اینا فقط بلدن
United States
سردار قلم
حسین طوفانمداری
United States
دم حاج حسین گرم با این قلمش