پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

ريبري: رونالدو شايسته بردن توپ طلا است

شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 327247
ستاره فرانسوي خط مياني بايرن مونيخ معتقد است او و رونالدو گزينه‌هاي اصلي کسب جايزه برترين بازيکن فوتبال دنيا هستند.
به گزارش جهان، نقل از تسنيم، ريبري در گفت‌وگويي با نشريه کيکر آلمان اظهار داشت: همه ما مي‌دانيم که رونالدو يک اَبَر فوتباليست است و طبيعتاً او هم لياقت کسب اين جايزه را دارد. هرچند انتخاب برترين بازيکن دنيا براساس يک راي‌گيري در مورد عملکرد بازيکنان در طول يک سال است و من هم شامل اين مورد مي‌شوم. مردم گزينه درست را انتخاب خواهند کرد و به همين خاطر من خونسرد هستم.

در همين حال هريستو استويچکوف، اسطوره بلغار بارسلونا که خود در سال ۱۹۹۴ توپ طلاي فرانس فوتبال را برد، از ريبري براي بردن اين جايزه که اکنون فيفا آن را اهدا مي‌کند حمايت کرد.

استويچکوف به شبکه RMC گفت: امسال به نظر من مسي بازي‌هاي زيادي را به خاطر مصدوميت از دست داده است. من به شخصه معتقدم که ريبري توپ طلا را کسب خواهد کرد. او به همراه بايرن مونيخ فصل فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشت و کارهاي فوق‌العاده‌اي را انجام داد. همچنين او در صعود فرانسه به جام جهاني هم تاثيرگذار بود.

فرانک ريبري، کريستيانو رونالدو و ليونل مسي به عنوان ۳ کانديداي اصلي کسب توپ طلاي فيفا در سال ۲۰۱۳ محسوب مي‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *