يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت:

تأیید حکم روسای ۶ دانشگاه علوم پزشکی

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 326611
شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه شامگاه سه شنبه ۲۸ آبان ۹۲ ریاست ۶ دانشگاه علوم پزشکی از جمله ریاست علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران را تایید کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شورای عالی انقلاب فرهنگی به علی جعفریان و روسای پنج دانشگاه علوم پزشکی دیگر رای اعتماد داد. شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه شامگاه سه شنبه ۲۸ آبان ۹۲ ریاست ۶ دانشگاه علوم پزشکی از جمله ریاست علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران را تایید کرد.

محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان این جلسه گفت: شورا به روسای ۶ دانشگاه علوم پزشکی شامل دکتر جعفریان برای دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر پیوندی برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر احمدی برای دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دکتر اسماعیلی ندیمی برای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دکتر نصیری برای دانشگاه علوم پزشکی زابل و دکتر جان بابایی برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران رای اعتماد داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مخبر دزفولی افزود: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت که پس از بیان دغدغه‌ها نقاط قوت و توقع‌ها برای پیشرفت این دانشگاه در ابعاد گوناگون فرهنگی، علمی، پژوهشی و آموزشی، میرزاده هم برنامه کلی و جهت گیری های اساسی را ارائه کرد و در نهایت شورای عالی انقلاب فرهنگی به وی رای اعتماد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *