جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۳
۳

نظر وزیر خارجه عراق درباره حاج قاسم

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 325591
وزیر خارجه عراق در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به فرمانده سپاه قدس ایران، وی را یکی از بلندپایه ترین فرماندهان سپاه از نسل چمران دانست.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الحیاة نوشت: هوشیاز زیباری وزیر خارجه عراق در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس کشورمان گفت که وی از فرزندان انقلاب و از بلندپایه ترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نسل شهید مصطفی چمران است.

وی افزود که قاسم سلیمانی جزء آن‌دسته از جوانانی است که در سپاه و در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران حضور پر رنگی داشته است. جوانانی که از انقلاب اسلامی ایران محافظت و در امنیت و اطلاعات نقش اساسی دارند.

این جوانان انقلاب را حفظ کردند و در امنیت و اطلاعات نقش داشتند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار خود با قاسم سلیمانی قبل از نشست‌های هسته‌ای بغداد افزود که سلیمانی هم اکنون نقش موثری در ایران دارد چرا که فرمانده سپاه قدس و مشاور رهبر انقلاب ایران است و رهبر ایران در مسائل سیاست خارجی بویژه در امور مربوط به عراق و کشورهای خلیج فارس و لبنان با وی مشورت می‌کند.

وزیر خارجه عراق در بخش دیگری از این مصاحبه خود با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی کاملا به زبان عربی مسلط است افزود وی با بسیاری از سران و رهبران کشورهای منطقه آشنایی نزدیک دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
حاج قاسم عزیز و دیگر یارانش مایه فخر و مباهات ملت مایند.
سالار خیلی دوست داریم!!!
اي كاش ميتوانستم بعنوان يك سرباز سپر بلاي حاج قاسم باشم .حاج قاسم را از اين بابت دوست دارم كه سرباز رهبري است و رهبر معظم دوستش دارد.
Iran, Islamic Republic of
خدایا طول عمر پربرکت و عزت نصیب این سردار بزرگ اسلام بفرما و دشمنانش را خوار و ذلیل کن