جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
پیشنهاد اندیشکده آمریکایی به ترامپ:

سرلشگر قاسم سلیمانی را بدزدید!!!

يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 498064
مایکل روبین تحلیل گر اندیشکده امریکن اینتر پرایز در یادداشتی که در وب سایت این اندیشکده منتشر شده است، پیشنهاد ربودن سردار سلیمانی را مطرح کرده است.
سرلشگر قاسم سلیمانی را بدزدید!!!
به گزارش گروه بین الملل جهان نيوز، مایکل روبین که مقالات زیادی در مورد ایران و ترکیه نوشته است، در آخرین مقاله خود به دولت ترامپ پیشنهاد داده که دستگیری حاج قاسم سلیمانی را در راس امور خود قرار دهد. در این پیشنهاد آمده بابت هر اطلاعاتی که منجر به رسیدن به سردار قاسم سلیمانی می شود، پول پرداخت شود
وی نوشته: دستگیری قاسم سلیمانی در زمان جرج بوش هم در دستور کار بود اما در چند مورد به دلیل حمایت کردها از وی، این هدف به سرانجام نرسید.

روبین به ترامپ، جیمز متیس (وزیر دفاع) و مایک پومپئو (رئیس سیا) پیشنهاد می دهد افراد ویژه ای را مامور دستگیری یا ترور سردار قاسم سلیمانی کند! وی می نویسد: اگر کمپین دستگیری او را راه بیاندازیم، در صورتی که موفق به دستگیری وی نشویم، سلیمانی در ایران محدود شده و نمی تواند از ایران خارج شود و این راهبردی برد-برد است. اگر وی را دستگیر کنیم، اطلاعات زیاد و ارزشمندی در اختیارمان قرار خواهد گرفت

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *