جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خريداران امتياز مسکن‌مهر در تور کلاهبرداران

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 325534
در حالي که وزارت راه و شهرسازي و شرکت عمران پرديس خريد وفروش "مسکن مهر "را غير قانوني اعلام کرده اند اما به طور علني شاهد معاملاتي از سوي بنگاه‌هاي مشاور املاک شهر پرديس هستيم.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران شرکت عمران پرديس بارها خريد و فروش "مسکن مهر" را غير قانوني اعلام کرده اما با اين وجود دلالان همچنان چشم طمع بر اين واحدها دارند.

در همين راستا يکي از مشاوران املاک با بيان اينکه دلالان دست بردار خريد امتياز مسکن مهر پرديس نيستند ،گفت: بسياري از دلالان مقابل شرکت عمران پرديس مي ايستند و متقاضي ثبت نام كننده را در تور طمع خود مي اندازند و امتياز مسکن مهرش را با قيمتي حدود ۷تا ۸ ميليون بالاتر از رقم پرداخت شده ،خريداري مي کنند.

براساس اين گزارش؛ خريد وفروش غير قانوني مسکن مهر طي چند ماه گذشته زمينه مالباختگي اين متقاضيان را افزايش داده است.

اين گزارش مي افزايد : واگذاري امتياز مسکن مهر تنها براي متقاضيان واجد شرايط امکان پذير است و خريد و فروش امتياز مسکن مهر با مجوز شرکت عمران شهرهاي جديد و شرکت عمران پرديس امکان پذير مي شود.

براساس اين گزارش؛ محسن نريمان معاون وزير راه وشهرسازي با بيان اينکه خريد و فروش مسکن مهر مجاز نيست ،گفت: واحدهاي مسکن مهر ۹۹ ساله و زمين اين واحدها به صورت اجاره به خريداران واگذار مي شود.

وي ادامه داد: هر نوع خريد وفروش بايد با اجازه شرکت هاي عمران باشد و تاکنون هيچ مجوز خريد فروشي به متقاضيان صادر نشده است.

مهدي هدايت مدير عامل شركت عمران پرديس نيز با بيان اينکه خريد و فروش امتياز مسکن مهر تابع شرايط خاص و ميان واجدان شرايط مسکن مهر است،گفت: خريد و فروش مسکن مهر به افراد ديگر در بنگاه هاي مشاور املاک و مسکن غيرقانوني است و با هر موردي که مشاهده شود برخورد و امتياز مسکن مهر را حذف خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه واجدان شرايط هم نيازي ندارند وارد اين بازار غيرقانوني و زيان ده شوند ، گفت: ثبت نام مسکن مهر براي افراد واجد شرايط در شهر پرديس از طريق دفاتر اين شرکت و يا دفاتر پستي ادامه دارد و کساني که شرايط آن را دارند مي توانند از مسير قانوني اقدام و نام نويسي کنند.

هدايت تاکيد کرد: بر روند ساخت و ساز و مسايل بازار مسکن مهر در پرديس نظارت کامل داريم و از شهروندان مي خواهيم وارد داد و ستدهاي غيرقانوني و نامطمئن نشوند چون حتما متضرر خواهند شد و در هر زمان که اين موضوع مشخص شود بلافاصله امتياز مسکن مهر را لغو خواهيم کرد.

وي افزود: ساخت مسکن مهر در شهر پرديس در پروژه هاي مختلف طبق برنامه ادامه دارد و بر اساس زمان اعلام شده واگذار خواهيم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *