يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

بکام در هتل برزیلی‌ها چه می‌کرد؟ +تصاویر

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 325292
هافبک پیشین تیم ملی انگلیس با حضور در محل اقامت تیم ملی برزیل با شاگردان اسکولاری دیدار کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال برزیل که در حال حاضر در آمریکا به سر می‌برد خود را برای دیدار شنبه آینده دوستانه با هندوراس که در ورزشگاه سان‌لایف واقع در فلوریدا برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

دیوید بکام، ستاره پیشین تیم ملی انگلیس، منچستریونایتد و رئال‌مادرید با حضور در هتل محل اقامت سلسائو با بازیکنان و دوستان برزیلی خود ملاقات کرد و عکس‌های یادگاری با داوید لوئیز، تیاگو سیلوا، نیمار، لوکاس و دیگر بازیکنان این تیم گرفت.

هافبک پیشین سه‌شیر در ماه می ۲۰۱۳ در سن ۳۸ سالگی با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. گفته می‌شود بکام در آستانه خرید باشگاه میامی آمریکا در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) است.

همچنین نام دیوید بکام در فهرست کاندیداهای دریافت لقب «سِر» از سوی ملکه انگلیس در سال جدید میلادی قرار دارد و شاید به زودی وی را با عنوان «سِردیوید بکام» خطاب کنند.

هافبک پیشین شیاطین سرخ در کنار شاهزاده ویلیام تلاش زیادی کرد تا انگلیس میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را بگیرد، هرچند آنها در نهایت موفق به این کار نشدند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *