جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برتری تیم ملی برزیل با درخشش نیمار

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۷
کد مطلب: 427940
شاگردان کارلوس دونگا در تیم ملی برزیل با درخشش کاپیتان جوان خود یازدهمین پیروزی پیاپی خود را نیز در آخرین ثانیه های دیدار امشب برابر پرو به دست آوردند.
به گزارش جهان به نقل از طرفداری، از ساعت :۰۲:۰۰ بامداد به وقت تهران شاگردان کارلوس دونگا در تیم ملی برزیل پس از رکورد ۱۰ پیروزی پیاپی از از زمان حضور این سرمربی جوان در نخستین دیدار خود در رقابت های کوپا آمریکا به مصاف تیم ملی پرو رفتند.

مسابقه با یک غافلگیری آغاز شد و در همان دقیقه دوم بازی بر روی اشتباه عجیب داوید لوئیز و جفرسون کریستین کوئوا تیم قرمز پوش میدان را پیش انداخت.پس از این گل اما برزیلی ها برای جبران عقب افتادگی خود کار دشواری نداشته و در دقیقه ۵ مسابقه با سانتر دنی آلوز و ضربه سر نیمار به مرکز دروازه کار را به تساوی کشاندند.

در ادامه اما با پشت سرگذاشته شدن این دقایق طوفانی ابتدایی بازی روند آرام تری به خود گرفت. سلسائو با حرکات و سانترهای آلوز چند موقعیت دیگر را توسط تاردلی، نیمار و ویلیان خلق کرد که با درخشش مدافعان و دروازه بان پرو راه به جایی نبرد.

با نزدیک شدن به یک سوم پایانی بازی اما دونگا که دیگر احساس خطر کرده بود دست به تعویض زده و ابتدا داگلاس کوستا را به جای تاردلی و سپس روبرتو فیرمینیو را به جای فرد به زمین فرستاد تا بتواند در دقایق پایانی گل برتری خود را نیز به ثمر برساند.

، اما از آن سو بازیکنان پرو بودند که بر روی ضربات ایستگاهی چند شانس گلزنی نصفه و نیمه را ایجاد کرده و مانع از حملات پردامنه سلسائو شدند و در نهایت با از دست رفتن دو ضربه زیبا از نیمار که با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت و در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به پایان رسیده است حرکت انفرادی و زیبای نیمار با پاس عالی او به کوستا همراه شد تا وی در دقیقه ۹۰ مسابقه گل برتری شاگردان دونگا را به ثمر برساند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *