چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

استقلال خوزستان نقره‌داغ شد

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 324489
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آخرین احکام و آرای خود درباره پرونده‌ها و شکایات واصله را صادر کرد که براین اساس تیم استقلال خوزستان به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این آرا و احکام به شرح زیر است:

محرومیت سرمربی نفت امیدیه
در دیدار تیم‌های نفت امیدیه و صبای قم در رقابت‌های جام حذفی که روز هفتم آبان‌ماه ۹۲ برگزار می‌شد، جهانبخش جعفری، سرمربی تیم نفت امیدیه بدون اجازه داور وارد زمین مسابقه شد که حتی داور او را اخراج کرد. به همین دلیل از سوی کمیته انضباطی جعفری به پرداخت ۳ میلیون ریال و یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد. رای صادره قطعی است.

صبا باید به طهماسبی ۱۵۲ میلیون تومان بدهد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده دعوی مطالبه وجه بهمن طهماسبی از باشگاه صبای قم و دعوت از طرفین پرونده، باشگاه صبای قم را به پرداخت مبلغ ۱۵۲ میلیون تومان خالص به انضمام ۷۱۰ هزار تومان هزینه رسیدگی و حق الوکاله وکیل، طبق تعرفه مربوطه محکوم کرد. این رای در مهلت یک هفته پس از رویت قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

بازی بعدی استقلال خوزستان بدون تماشاگر است
در جریان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در ۵ آبان‌ماه ۹۲ در ورزشگاه تختی اهواز، تماشاگران منتسب به تیم استقلال خوزستان، مرتکب تخلفاتی شدند و حتی به سوی داوران سنگ پرتاب کردند که بر این اساس آبی‌پوشان خوزستانی به پرداخت ۲ میلیون تومان جریمه نقدی و برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شدند. رای صادره قطعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *