سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 4 Jun 2024
 
۰

رای قهرمانی بازهم صادر نشد

عضو کمیته انضباطی: این هفته «قطعا» رای می‌دهیم!
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 336445
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای محسن قهرمانی به طور یقین تا اواسط هفته پیش‌رو صادر خواهد شد.
به گزارش جهان، عبداللهی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به اظهارات علیپور، رئیس ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در مورد مطرح شدن بحث یک فرد جدید در پرونده محسن قهرمانی اظهار داشت: چند روزی در کمیته انضباطی حضور نداشتم و از این موضوع اطلاعی ندارم اما آنچه مسلم است ظرف چند روز آینده مراحل نهایی پرونده محسن قهرمانی بررسی شده و به طور یقین تا اواسط هفته پیش‌رو این رای صادر خواهد شد.

وی افزود: پرونده مفتوح و تحقیقات انجام شده است. اکنون باید نتایج تحقیقات بررسی شود که تا اواسط هفته پیش رو حکم پرونده قهرمانی صادر خواهد شد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اعلام رای پرونده مربوط به استعمال قلیان در تیم زیر ۲۲ سال و ورود کمیته انضباطی به این بحث خاطرنشان کرد:‌ ما رسیدگی موازی انجام نمی‌دهیم. کمیته اخلاق در این بحث ورود کرده و حکم خود را صادر کرده است.

عبداللهی در این باره که احکام کمیته اخلاق موقتی بوده و کمیته انضباطی باید رای نهایی را صادر کند به تسنیم گفت:‌ بله همین طور است. البته تاکنون این پرونده برای کمیته انضباطی ارسال نشده اما اگر چنین پرونده‌ای به دست ما برسد برای صدور رای نهایی آن را بررسی خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *