چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
آیت الله دری نجف آبادی:

فشار به جمهوری اسلامی ایران اثر ندارد

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 323932
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هر نوع فشاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ بر سنگدان کوبیدن است و جز آبدیده کردن ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ اثر دیگری ندارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ثابت کرد بعد از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان یکپارچه برای مبارزه با استکبار و سربلندی و عزت ایران عزیز در صحنه هستند و لحظه‌ای عقب نشینی نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سردمداران ۵۷ کشور اسلامی دنیا باید با بازنگری در سیاست‌های خود، به مسیر ارزش‌های الهی و عمل به کتاب خدا و سنت انبیا بازگردند و با تفکر حکومت‌داری اسلامی همراه شوند، تصریح کرد: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام روشنی برای آمریکا، اسرائیل و همپیمانانش داشت و آن پیام این بود که امنیت و اقتدار ملی ایران با حضور مردم در صحنه‌ها رقم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فشارهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند هر نوع فشاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ بر سنگدان کوبیدن است و جز اینکه مشت آنها را بشکند، چیز دیگری برایشان نخواهد داشت.

دری ‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت گذاری صادقانه بر اساس تعهد و دین‌داری را باید سرلوحه کار خود قرار دهند و همراه با برنامه‌های دولت اعتدال برای حل مشکلات و شتاب بخشی به توسعه گام بردارند، بیان داشت: پست و مقام توفیقی از طرف خداوند است، در نظام جمهوری اسلامی پست و مقام سنگر خدمت و ادای وظیفه است که مسئولان باید بکوشند به درستی به وظایف خود عمل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *