دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱
یک پایگاه خبری صهیونیست مدعی شد؛

تلاش آمریکابرای تعامل‌مستقیم بارهبرانقلاب

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 323632
پایگاه صهیونیستی «دبکا» مدعی شد آمریکا برای حفظ روند مثبت مذاکرات هسته‌ای، قصد دارد یکی از سران اروپایی را مأمور تعامل مستقیم با رهبر عالی ایران کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پایگاه صهیونیستی «دبکا» به نقل از منابع خود مدعی شده است کاخ سفید در تلاش برای تداوم روند مثبت مذاکرات هسته‌ای با ایران، به دنبال آن است که یکی از سران عالی‌رتبه اروپایی مسئولیت تعامل مستقیم با رهبر عالی ایران آیت‌الله «علی خامنه‌ای» را بر عهده بگیرد.

دبکا با اشاره به اظهار بدبینی رهبری و رئیس‌جمهور ایران نسبت به مذاکرات جاری هسته‌ای، و همچنین تظاهرات مردم ایران در روز ۱۳ آبان، نوشته است: مشکل دولت اوباما این است که حتی اگر یکی از مقامات سرشناس اروپایی هم بتواند به طور مستقیم برای حفظ مذاکرات هسته‌ای با [آیت‌الله] خامنه‌ای وارد تعامل مستقیم شود، قطعا دو ریسک پیش رو یعنی خطر رد شدن درخواست و همچنین شکست در مأموریت محوله، این مقام اروپایی را به فکر وامی‌دارد.

دور جدید مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ قرار است آخر این هفته در ژنو برگزار شود. سید «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، ابراز امیدواری کرده است که طرفین در این دور از گفت‌وگوها وارد بحث‌های محتوایی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانم فداي رهبر.