جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

خبر خوش امیر سیاری از نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی در تأمین نیازهای دریایی به مرز خودکفایی رسیده است
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 323322
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایمان و اعتقاد به ولایت فقیه، نیروی دریایی در تامین نیازهای دریایی به مرز خودکفایی رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین معارفه فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: هم اینک این نیرو به لحاظ ساخت تجهیزات، قطعه سازی و تعمیر و نگهداری به جایگاهی رسیده است که می‌تواند نیازهای دیگر ارگان‌های دریایی را نیز در این حوزه تأمین کند.

وی به حرکت درآوردن ناو و زیرناوهای دریایی از سوی کارشناسان و متخصصان نیروی دریایی را از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تا قبل از انقلاب، نیروی دریایی چنین جایگاهی را نداشت.

سیاری به اهمیت دانشگاه علوم دریایی نوشهر و نقش آن در توانمندسازی نیروی دریایی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: تا قبل از انقلاب اسلامی، بیشتر افسران نیروی دریایی دانش آموخته کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و هندوستان بودند اما امروز همه دانش آموختگان نیروی دریایی از این دانشگاه هستند که یک سند پرافتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم نظام جمهوری اسلامی در اعماق سرزمین‌های آبی بویژه دراقیانوس آرام، مدیترانه، کانال سوئز و آب های آزاد هستیم، این حماسه آفرینی در حقیقت از سوی کسانی است که دانش آموخته همین دانشگاه بوده­اند.

سیاری افزود: این دانشگاه در حقیقت به عنوان پراهمیت‌ترین محل برای نیروی دریایی به شمار می‌آید چراکه تضمین کننده آینده فرماندهان نیروی دریایی است.

وی اضافه کرد: هم اینک این دانشگاه باید همانند گذشته افسرانی را تربیت کند تا سبب بالندگی، اقتدار و از همه مهم‌تر حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بارك الله به نيروي افتخار آفرين دريايي كه با وجود بودجه كم در این چند سال به خودكفايی رسیده و آوازه افتخاراتش از مرزهاي آبي منطقه فراتر رفته است ايكاش صنايع خودرو سازي ما هم توانتسه بودند يك دهم نيروي دريايي خودكفا شده بودند .درد و بلاي پرسنل و مديران نيروي دريايي بخوره تو ملاج مديران به اصطلاح خودروساز ( بخوانيد مونتاژكار ) هزينه ساز براي دولت و مردم .