پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خبر خوش امیر سیاری درباره دستاوردهای جدید

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 653585
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی به نیروی دریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.
خبر خوش امیر سیاری درباره دستاوردهای جدید
به گزارش جهان نيوز، امیر حبیب‌الله سیاری صبح امروز (سه شنبه)در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افتتاح این دانشکده کاری بزرگ و ارزنده است، گفت: برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را در حوزه دندانپزشکی برای کارکنان و خانواده های ارتش و نیروهای مسلح ارائه دهیم، امکانات و سرمایه خوبی پای کار آمده و دستگاه‌ها و تجهیزات مناسب و به روزی در این مجموعه تهیه شده است تا ان‌شاءالله بتوانیم خدماتی را ارائه دهیم که هم نیروهای مسلح و هم مردم شریف کشورمان از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره امکانات و ویژگی های مجتمع غدیر که دانشکده دندانپزشکی در آن تاسیس شده، اظهار کرد: زیربنای کل این مجموعه ۱۰ هزار متر مربع است که در چند طبقه ساخته شده و مجهز به کارگاه‌های آموزشی، درمانی و کلاس برای دانشجویان است. همچنین صددرصد تجهیزاتی که در داخل این مجموعه ارائه شده، تولید داخل است و این بیانگر توانمندی است چرا که دیگر برای دریافت تجهیزات نگاه به بیرون نداریم و خدمات این مجموعه برای اقشار مختلف مردم و همه دفترچه‌های بیمه امکان‌پذیر است.

سیاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ارتش چه دستاوردهایی را در چهل سالگی انقلاب رونمایی خواهد کرد، گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهیم که دشمن فکر نکند می‌تواند با تبلیغات و عملیات روانی جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد. افتتاح همین دانشکده یک حرکت بزرگ علمی است؛ یعنی ما به جایی رسیده‌ایم که از نظر آموزشی در ابعاد مختلف نظامی و علمی نیازی به دیگران نداریم و در حوزه تجهیزات امروز‌ به جایی رسیده‌ایم که قطعا توانایی تولید تجهیزات مورد نیاز خود را داریم.

وی افزود: در آینده نزدیک ناوشکن و زیردریایی به نیروی دریایی الحاق می‌کنیم و در حوزه پدافند هوایی و نیروی زمینی و هوایی نیز دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم بگوییم با وجود همه تحریم‌ها، انقلاب اسلامی می‌تواند به دشمن تودهنی بزند و مردم بدانند که ما با تمام مشکلات به اینجا رسیده‌ایم.

سیاری همچنین درباره برگردی جلسه با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: ما مسائل مربوط به بودجه و اعتبارات را پیگیری می‌کنیم و به همین خاطر خدمت آقای نوبخت رسیدیم و میزان اعتبارات مصوب را کنترل کردیم و هماهنگ کردیم که‌ ان‌شاءالله بتوانیم‌ کمبودها و کسری‌ها را رفع کنیم.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *