چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۳

ریاض‌اسعد فرمانده ارتش‌آزادسوریه کشته‌شد

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 323132
تعدادی از شبکه‌های اجتماعی در سوریه عکسی از «ریاض الاسعد» فرمانده ارتش آزاد سوریه پخش کرده‌اند که حاکی از کشته شدن اوست.
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه شبکه خبری «روسیا الیوم» نوشت: تعدادی از شبکه‌های اجتماعی سوری عکسی از «ریاض الاسعد» فرمانده ارتش آزاد سوریه منتشر کرده‌اند که این تصاویر نشان می‌دهند وی کشته شده است.

این منابع افزودند: ریاض اسعد به همراه تعداد دیگری از نیروهای ارتش آزاد در اثر حمله هوایی هواپیماهای ارتش سوریه به منطقه «ربیعه» کشته شده است.

ریاض الاسعد چند ماه پیش در شهر دیر الزور هنگام بازدید از تعدادی از گردان‌های ارتش آزاد پای راست خود را از دست داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به جهنم رفت خدا را شكر. مزدور كثيف.!!
عليرضا
به درك واصل شد يعني؟؟؟ خدا راشكر كه اين تكفيرهاي عوضي و خود فروخته يواش يواش به روزهاي اخرشون نزديك ميشن.
Iran, Islamic Republic of
خداراشكر . واقعاً سوريه تبديل شده به گورستان مسلمانان نماهاي مزدور غرب وعربستان انشااله تك تك آنها با دست ارتش دلير سوريه وهمكاري ملت صبور سوريه به درك واصل شوند.
جنگ سوريه هرچند براي ملت مظلوم آن كشور سختي ومرارت بهمراه داشته اما حسن آن از بين رفتن كساني است كه به نام اسلام آبروي اسلام را بردند ووحشي گري وآدمخواري آنها دنيا را به خشم آورده.بگوييد بيشتر بيايند تا دنيا بيشتر و زودتر از وجودكثيفشان در روي زمين خلاص شود.