شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 322838
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر منابع در چندرشته خاص آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ خبر داد و زمان ثبت‌نام این آزمون را ۱۲ آبان‌ماه اعلام کرد.
به گزارش جهان، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال ۹۳ از روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه، گفت: از آنجایی که بروز هر گونه تغییرات در روند ثبت‌نام یا برگزاری آزمون‌ها باید بر اساس ضوابط و قوانین شورای عالی آزمون‌ و سنجش سازمان سنجش ‌آموزش کشور باشد، بنابراین تغییرات به صورت ناگهانی و در فاصله زمانی کوتاه تا برگزاری کنکور صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین به دلیل اینکه داوطلبان از ماه‌ها پیش تلاش برای قبولی در این آزمون را آغاز کرده‌اند و بر اساس منابع اعلام شده مطالعه داشته‌اند تغییری در منابع درسی به وجود نخواهد آمد.

خدایی در ادامه با اشاره به تغییر مفاد و منابع برخی رشته‌ها اذعان داشت: تنها تغییر صورت گرفته در روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد امسال، تغییر منابع در چند رشته خاص است که پیش از این از طریق اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: بر اساس دلایل ذکر شده در آزمون سراسری سال ۹۳ تغییرات ماهیتی چندانی در شکل و اجرا نخواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *