شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

اجرای مصوبات سفر رهبری در بحث اشتغال

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 322423
استاندار کرمانشاه گفت: همه دستگاه‌ها باید اجرای جدی‌تر مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در بحث اشتغال را سرلوحه برنامه‌های کاری خود بدانند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الله دمیاد عصر امروز در جلسه شورای اشتغال استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و تلاش بیشتر، موضوع اشتغال را مورد توجه قرار بدهند.

دمیاد با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها باید در بحث اشتغال و ایجاد کار برای جوانان کوشا باشند، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید اجرای جدی‌تر مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در بحث اشتغال را سرلوحه برنامه‌های کاری خود بدانند.

وی اظهار داشت: طی چند مدت گذشته نهایت تلاش خود را برای اشتغال جوانان در بخش‌های مختلف به‌ویژه استفاده از تسهیلات بخش کشاورزی به‌کار گرفتیم و در این زمینه موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

استاندار کرمانشاه اشتغال و رفع بیکاری جوانان را از وظایف مهم مدیران دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های استان کرمانشاه برای توسعه و شکوفایی بیش از پیش بسیار بالاست، لذا توجه به این پتانسیل‌ها به‌همراه تلاش و جدیت آینده‌ای بسیار درخشان برای استان به ارمغان خواهد آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این جلسه از معرفی ۱۳ طرح با سرمایه ۸ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریالی به صندوق توسعه ملی معرفی خبر داد و افزود: ۱۱ طرح از ۱۳ طرح معرفی شده به صندوق توسعه ملی با اشتغال‌زایی یک‌هزار و ۶۲۶ نفر مورد تصویب قرار گرفته است.

سهراب براندیشه تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و ۲۲۲ طرح به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلاتی به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال معرفی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *