جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

توضیحات نادران درباره اظهارات صالحی‌امیری

يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 321980
نماینده تهران در مجلس توضیحاتی در زمینه اظهاراتش درباره وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی ارائه کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی، اظهار داشت: آقای آشوری موضوع عزل صالحی امیری از مدیرکلی اطلاعات استان خوزستان را به بنده نسبت داد که این درست نیست.

وی افزود: بنده در سخنانم تدبیری را قرائت کردم که بسیاری از نمایندگان مجلس در جریان آن هستند و در آن تدبیر گفته شده که مدیرکل اطلاعات استان خوزستان توبیخ شود، اینکه این توبیخ در وزارت اطلاعات چه معنا و مفهومی دارد و چه سطحی محسوب می‌شود، بحث داخلی آنجاست و من وارد این جزئیات نشدم.

نادران ادامه داد: بنده در مورد نامه‌ای که از آقای مدیرخراسانی قرائت کردم، گفتم که پرونده به دادگاه ارسال نشده است چون در مرحله بازپرسی قرار دارد و طبیعتاً اگر از دادگاه استعلام کنند، می‌گویند به عنوان متهم به دادگاه مراجعه نکرده است.

نماینده تهران در مجلس در پایان گفت: اگر آقای رحیمی هم الآن از آقای مدیرخراسانی استعلام شود، می‌گویند شما در دادگاه متهم نیستید چون پرونده در مرحله بازپرسی قرار دارد و پرونده در مرحله بازپرسی با پرونده در مرحله دادگاه متفاوت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *