شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

وزیر ورزش یکشنبه آینده معرفی می‌شود

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 322649
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: به احتمال فراوان گزینه پیشنهادی وزیر ورزش و امور جوانان یکشنبه آینده به مجلس معرفی می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام مجید انصاری در حاشیه جلسه دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش و امور جوانان اظهار کرد: وزیر پیشنهاد هفته آینده معرفی می شود. احتمال زیاد روز یکشنبه این اقدام انجام خواهد شد اما هنوز قطعی نشده است.

وی در مورد تعیین گزینه وزارت ورزش و امور جوانان افزود: هنوز گزینه پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت ورزش و امور جوانان مشخص نشده و بحثی در این خصوص صورت نگرفته است.

انصاری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره احتمال معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و تایید رضا صالحی امیری که عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بحثی در این باره نداشته ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مهر علیزاده گزینه نهایی شده منتها مخالفت های جدی فرزندان هاشمی و کار گزاران را بدنبال دارد ودر صورت پذیرفتن رییس جمهور مبنی بر عدم معرفی مهرعلیزاده شریعتمدار معرفی می شود کارگزاران و فرزندان هاشمی معتقدند مهر علیزاده نیروی دفتر رهبری است