شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۱۵۹

نعیمه اشراقی رسما از خانواده معظم شهدا عذرخواهی کرد

يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 321920
به دنبال انتقادات گسترده خانواده های شهدا از مطالب توهین آمیز منتسب به وی، نعیمه اشراقی در نامه ای خطاب به آنان عذرخواهی کرد.
نعیمه اشراقی رسما از خانواده معظم شهدا عذرخواهی کرد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نعیمه اشراقی در نامه‌ای به خانواده معظم شهدا به واکنش‌ها درباره انتشار مطلبی در فیس بوک به نقل از وی پاسخ گفت. متن نامه نعیمه اشراقی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم بزرگ ایران

خانواده معظم شهدا

با عرض سلام و احترام

ده روز سخت و طاقت فرسا بر من گذشت که شرح ماوقعش در کلام نگنجد. قبل از ورودم به عرصه سیاسی کشور، روزگارم با همه پستی‌ها و بلندی‌هایش مطابق آنچه بر عامه مردم می‌گذرد سپری می‌شد، اما در مقاطع مختلف با موأخذه مردم مواجه بودم که چرا به عنوان عضوی از بیت امام سکوت اختیار کرده‌ام و خود نیز بر این باور بودم که باید کاری کرد.

زیرا مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و به خصوص در این هشت سال اخیر فشاری که بر مردم تحمیل شده بود آزارم می‌داد. لذا تصمیم گرفتم در خصوص موضوعات مختلف به ویژه در طرح مفاهیمی‌که با دستاویز قراردادن آرمانهای امام و به بهانه دفاع از آن، تعمیداتی به جامعه القا می‌شود ورود پیدا‌کنم و به سهم خود جهت روشنگری افکار عمومی قدمی هرچند کوچک بردارم.

نظرات متفاوتم هرچه بیشتر با استقبال عامه مردم مواجه شد، به مذاق بسیاری تلخ‌تر آمد و لذا بار‌ها نظاره گر تحت‌الشعاع قراردادن نظرات اصلی‌ام با پرداختن به حاشیه‌ها بودم. همه انسان هستیم و جایز‌الخطا و اگر بنا باشد ذره‌بین دست بگیریم و خطاهای یکدیگر را به رخ هم بکشیم،‌که دیگر از انسانیت نشانی نمی‌ماند.

به هر حال با افزایش فعالیت در صفحه شخصی‌ام و با ایستادگی در مقابل کسانی که می‌خواستند وادار به سکوتم کنند، همانطور که مستحضرید متن کاملا مغرضانه و افترا گونه‌ای در خصوص اهانت به خانواده عزیز شهدا و امام شهیدان در فضای مجازی به من نسبت داده شد. با وجود تکذیب رسمی آن از طرف اینجانب، از حجم اتتقادات کاسته نشد، انتقاداتی که اگر با نیت خیرخواهی می‌بود همواره با کمال احترام و ادب می‌پذیرفتم.

عزیزان من، خانواده محترم شهدا، خود بهتر می‌دانید آنهایی‌که به دنبال اجرای مقاصد و اهداف شوم خود هستند هدفشان حمایت از شما و سرکوب من نیست بلکه مقصود اصلی آن‌ها امام شماست.

آنان کسانی هستند که اعتقادی به اندیشه‌های امام ندارند و در جهت تحریف شخصیت امام، مصادره اندیشه‌های ایشان به نفع خود و خانه‌نشین کردن یاران و خانواده امام، هدف‌گذاری می‌کنند و در راه رسیدن به این هدف به هیچ اصول اخلاقی و دینی پای‌بند نیستند. آنهایی که به نام شما و کام خود پا روی شانه‌های خسته اما ستبر شما می‌گذارند و هر روز فربه و فربه‌تر می‌شوند، بدانید و مطمئن باشید هرجا موافق آن‌ها بودید شما را فرزند خلف پدر و هرکجا خلاف میلشان حرف زدید و عمل کردید شما را نیز فرزند نوح خطاب می‌کنند. همانطور که تا امروز بر همین مرام بوده‌اند.

این‌ها مایل نیستند من و امثال من‌که صدایی دارند‌که شنیده می‌شود در جامعه حضور داشته باشند لذا از هیچ کوششی در جهت حذف چنین افرادی و خفه کردن چنین صداهایی دریغ نمی‌کنند.

هرچند برای آنهایی که در این آشفته بازار هجمه نمودند و آب در آسیاب دشمنان قسم خورده امام ریختند حرفهای زیادی دارم اما به احترام قطره قطره خون شهیدان در این مقطع زمانی سکوت می‌کنم.

در انتها از مردم صبور و نجیب ایران به ویژه خانواده‌های زجر کشیده شهیدان عاجزانه خواهشمندم فریب این دسیسه بزرگ را نخورند و مرا بابت ایجاد فضایی‌که منجر به سوء استفاده مغرضان و از خدا بی‌خبران شد، ببخشند. از خداوند بزرگ عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران را طلب می‌کنم.

به تو دل بستم و غیر تو کسی نیست مرا/ جز تو‌ ای جان جهان، دادرسی نیست مرا

عاشق روی توام،‌ای گل بی‌مثل و مثال/ به خدا غیر تو هرگز هوسی نیست مرا
با تو هستم، ز تو هرگز نشدم دور، ولی/ چه توان کرد که بانگ جرسی نیست مرا

نعیمه اشراقی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اميدوارم اين معذرت خواهي وببخشيد توخالي نباشه حافظه مردم هيچ وقت پاك نميشه وزمان قضاوت خواهد كرد كه شما راست ميگي وياخير
سینا
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز حقیقت اینه افراطیون دوباره جان گرفتند.......
اگه افراطیون منظورت فدائیان امام است بله ما جان گرفتیم و به حمایت از امامان افتخار می کنیم و پوزه هر کس که بخواهد به امام خمینی توهین کند به خاک خواهیم مالید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
بابا بیخیال!!
شما و ندانسته کاری انجام دادن!!
حالا که میخوای معذرت خواهی چرا به این شاخه و اون شاخه میپری... گناه های همه رو نشون میدی و بعد میگی گناه منم خیلی نیست؟ ....
توخالی نباشه؟؟....به نظرتون تو خالی نیست؟
این فقط احمق فرض کردن مردمه! ایشون یه جوری نوشته انگار یک آدم متعبد و آرمانخواه و انقلابی هست که با طرفدارانی کثیـــــــــــــــــــر(!) حرف حق می زنند و چشم امید بقیه هم به سخنان گهربار ایشونه!!
خانم اشراقی! چقدر دوست می دارم امام زنده می بودند و می دیدیم بابت سر و وضعی که شما و زنهای دیگه خانواده تون به هم زدین چه نظری می دادند...شما الان آرایشت در جهت فرمایشات امامه؟؟
چطوره که این خانواده های شهدا تو اون جمع کثیری که حرفشون رو می زنی جایگاه ندارن؟؟
کی داره فربه میشه؟...منظورت خاندان هاشمیه دیگه نه؟....عجب اوضاعیه به خدا! چرا مردم رو احمق فرض می کنی خانم؟
یعنی به نظر شما این معذرت خواهی بود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چیزی که مسلم است این است که هیچ کدام از حرکات و رفتار و حرفهای شما به سیره امام سنخیت ندارد....
عجب رویی بخدا
یعنی تو تمام جمله ها انگار مردم رو .... فرض کرده
به چه حقی ادعا میکنی اگه کسی به تو چیزی بگه هدفش امام هست؟
کی داره فربه میشه؟ خودتون رو دیدید؟.؟؟؟
افراطیون کجا بود این خانم با بدترین وجهه به حضرت امام توهین کردند و وقتی قافیه را تنگ دیدند گفتند که هک شده در صورتی که اینطور نبوده و با توجه به سوابق و نوشته های ایشان و خواهرش مشخص است که نیت انها الوده و سیاه می باشد این نوشته هم فقط برای این بوده که باز فتنه گران را متوجه خود کند که هشت سال مقاومت و مبارزه داشتم و البته اخرش بهتر از این نمیشه کسانی که در جبهه موسوی فتنه گر باشن بهتر از این نمیشن .
Iran, Islamic Republic of
... احمدی نژاد ارزش داشت به کل هیکل امثال اینها. ما گرانی را تحمل میکنیم اما خیانت به امام و انقلاب را هرگز

راستی گفتی عامه مردم بهتر است بگی فیسبوک نشینان ضد انقلاب عضو صفحه ات نظرات خنده دارت را مورد تایید قرار دادند
Iran, Islamic Republic of
دیگه آن مرد رفت. همانی که وقتی بود منحرفش می خواندین. او رفت و باب مذاکره با شیطان باز شد. لیاقت بعضی ها همین بعضی هاست
شما که خوبی؟!!! نمیخواد نگران وضع معیشت مردمی باشی که حتی یک لحظه با انها همنشین نبودی!!!برخی از نوه های امام دقیقا 24 سال است از توده مردم دور هستند وبا رانت وویژه خواری به پست ومقامهایی رسیده ان که اغلب سزاوارش نبوده اند ومطمئنا از وضع مردم درک درستی ندارند!شما که دخترت حتی حاضر نیست در کشورش سد کنکور را تحمل کند وسالهاست در کانادا تحصیل میکند چه میفهمی مردم وخانواده شهید وجانباز وایثار گر یعنی چه؟!!!واقعا قلب انسان با دیدن وشنیدن این اعمال وشعارهای توخالی به درد می اید
رضا
کنکور کانادا خیلی سخته می فهمی؟
احمد
لطفا از قول مردم صحبت نکن......
من قضاوت نمی کنم ولی همیشه مرام برخی اینطور بوده که اول در برابر اشتباهشان هجمه میکنند و طلبکار میشند و بعد هم روی به مظلوم نمایی میارند.
واقعا خجالت اوره که اینچنین با جملات پوپولیستی سعی در تحمیق مردم میکنند و اونوقت همین نسبت را به رقیبانشون میدند.
فریبا
خانم اشرفی فردی ناپخته می باشند اینرا می شود از تک تک جملات ایشان فهمید. اینان درمقابل خورشید فروزان امام شمع هم نیستند خیلی سخت نگیریم.
غح - ط
با سلام : این چه مدل عذر خواهیه کدا م مطلب ایشان جاذبه اجتماعی برای ملت شهید پرور و خانواده شهدا داشته ،ایشان مطالب خود را در فیس بوک منتشر میکرده اگر تعدادی هم به آن اقبال نشان داده اند معلوم است که از کدام طایفه بوده اند ایشان متوجه باشد که به این مطلب به خاطرکل موارد ایشان مردم ایران پاسخ داده اند و قبل از آن ایشان از امتیاز حرمت بیت حضرت امام استفاده کرده نه جذاب بودن ودرست بودن مطالب
United States
افرین...صدافرین هزار وسیصد افرین بر تو .............
مجتبی
United States
اخی....افرین چه امریکایی نازنینی ...
چرا عاقل کند کاری / که باز آرد پشیمانی. ملت تمام کارهای خانواده امام راحل را زیر ذره بین دارد و از منسوبان امام راحل انتظار ندارد که به مطرب های فاسد و مشروب خوار دل ببندد و از آنان پشتیبانی کند ان فاسدان اگر خوب و دلسوز جامعه شان بودند هیچگاه کشور را ترک نمی کردند پس برایشان مادیات مهمتر بود تا کشورشان. البته فکر نکنید که ملت فراموش می کند ملت برای همیشه این خطای امثال شما را تا ابد بیاد خواهد داشت. واقعا افکار امام راحل و منش امام طرز بیان امام با خانواده اش جدا بود امام راحل حرفی را بدون تحقیق هیچگاه نمی زد امام چیزی دیگری بود اگر تمام دنیا را هم بگردیم مانند امام راحل حتی یک درصد هم پیدا نخواهیم کرد امام دین و قران و اسلام برایش مهمتر از خانواده اش بود اگر افراد خانواده اش خطایی می نمودند امام راحل صد در صد او را معرفی می نمود چون دلسوز واقعی اسلام و قران بود. متاسفانه هیچکدام از منسوبان امام راحل این حرکت امام راحل را به ارث نبرده اند. عشق به امام در دل تمام ملت ایران و دوستدارانش در جهان همیشه جاری می باشد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
این خط امامی ها از اول هم فقط خودشون رو قبول داشتن.
Iran, Islamic Republic of
نمیشه توهین کنی و یه جامعه رو آشوب کنی بعد بگی ببخشید؟؟
ناشناس
خانم اشراقی انسان ممکن الخطا هستش نه جایزالخطا
چطور این موضوع رو شما نمیدونید
جایز در عربی به معنای ممکن است
رضا
لطفا یکم مطالعه بفرمائید بعد اظهار فضل بفرمائید
روح سبيويه در قبر لرزيد با اين اظهار فضل جديد!!!
گویند پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو راچه حاصل ای مرفهین بدون درد درد شما بدون روسری بودن است اینجا جایش نیست
چوپان دروغگو
این عذرخواهیه؟ تو چیکاره هستی که نگران خانواده شهدا باشی؟ تو برو فکر خودت و دخترت و نگران مسافرتای خارجیت باش. نمیخواد برا دیگران نگران باشی.
Iran, Islamic Republic of
gol gofi
زیاد هم عذرخواهی نیست ،یک چیز دیگر است
این بار هم توهین ولی به نامی دیگر
نه بصورت جوک بلکه بصورت "نامه ایی"
United States
این خانم نوشته:
«آنهایی که به نام شما و کام خود پا روی شانه‌های خسته اما ستبر شما می‌گذارند و هر روز فربه و فربه‌تر می‌شوند، بدانید و مطمئن باشید هرجا موافق آن‌ها بودید شما را فرزند خلف پدر و هرکجا خلاف میلشان حرف زدید و عمل کردید شما را نیز فرزند نوح خطاب می‌کنند. »
این خودش توهینی به خانواده شهداست. ما به همه ارزشهای این خانواده ها توهین میکنید بعد که واکنش نشان میدهند میگویید فریب خورده اند؟ شما این خانواده های ایثارگر را چه فرض کرده اید؟ نعوذا بالله مشتی سفیه و نادان که افسارشان دست دیگران است.
باطن این آدم از همین جا قابل شناخت است.
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر این خانوم صورتش نورانیه ...............
نرگس
Egypt
نور چیه این سفیدی مال کرم پودر های فرانسوی هست عزیزم حواست کجاست!!!!!!!!
شاید کرم پودرش امریکایی باشه یا شاید .... خلاصه مطمئن باش از اجناس ایرانی استفاده نمی کنه چون متمدن شده و استفاده از اجناس ایرانی برای خواهران اشراقی افت دارد. پرستیژشون را به هم می زنه بعد دیگه نمی توانند با چکمه روی فرش راه بروند
خیلی با حال گفتی
دمت گرم
به خاطر لوازم آرایش مرغوب و نور پروژوکتوره
مریم
خواهرم حرفاتو قبول دارم..
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بهتر است دیگر این ماجرا کش پیدا نکند . او به کار اشتباهش اذعان و اقرار کرد و همین کافی است. نظام به آرامش نیاز دارد. هرچند ما نفهمیدیم که او از چه کسانی می نالد و چه کسی است که نمی گذارد او حرف بزند مگر تا بحال هر حرفی را که خواسته نزده دیگر می خواهد چه بگوید و اگر کمی هوشیار باشد می بیند برخی همفکران او هستند که هیچ علقه ای به نظام و امام ندارند و دارند از سادگی او سوء استفاده می کنند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
بله حتماً!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگه شما آقازاده و خانم زاده نبودی الان جرات پیدا نمیکردی همچین حرفی بزنی!!!
حالا میگی ببخشید؟
حرفتو زدی حالا میگی همه گناهکارن ولی من اشتباهی بودم؟؟؟
دوستان مطمئنید ایشون تو نامه شون عذر خواهی کرده؟؟؟؟
علی
با سلام.مردم ما اندیشمندان فرهیخته ای هستند .از این رو هر کسی می تواند به اندازه درک خود از عبارتهای بکار رفته در نامه در جواب حمله های کلامی به نسبت ایشون.برداشت کنند .حالا یکی میاد میگه از جانب شهدا حرف نزن .بعد خودش از جانب یه ملت حرف میزنه.اخه عزیزان از جانب خودتون بگید.از کسی مایه نذارید که به اصطلاح بخوان از طیفی بخواین دفاع کنید.نگذارید دشمن از فاصله ها سو استفاده کند
OVIPOEFVIOP@YAHOO.COM
Iran, Islamic Republic of
چرا اشتباهی تیتر میزنی این بنده خدا کجا معذرت خواهی کرده گفته یه عده میخواهند حضرت امام را بفروشند و عقایدشان را من و امثال من نمی گذارند چون صدایی داریم همین تیتر دروغ در رسانه بعد از مدتی باعث این می شود که دیگر به شما اعتمادی نداشته باشند مثل صدا و سیما که 98 درصد قبولش ندارند مواظب باشید دشمن بیدار است و باید قوی عمل کنیم
United States
انتهای متن رو وطالعه بفرمایید. گفته مرا ببخشند.
رضا
نگفته ببخشيد ، گفته مراقب اين دسيسه ها باشيد و به خاطر اين سوء استفاده هاي مغرضانه كه بوجود آوردند از خانواده هاي معزز شهدا عذر خواستند  
توهین کرده دو قورت و نیمشم باقیه
خب اگر خیلی دموکراسی رو قبول داری با عزت می گفتی اشتباه کردم
دیگه طومار نویسیت چیه
خانم اشراقی فشاری که از اهانتهای شما به شهدا واماک شهدا بر مردم وارد میشود از طرف آمریکا و اسرائیل هم وارد نمیشود در هشت سال گذشته به لحاظ مادی شاید فشاری بوده است ولی از لحاظ معنوی وعزت واقتداردر اوج قرار داشتیم ملت ما قبل از اینکه طالب شکم باشند خواهان عزت و اقتدارند شما همه را به چشم خودتان نبیمید لطفا
درود بر اشراقی عزیز که انسانیت را به کمال رساند
معني كمال و انسانيت جديدا عوض شده؟!!!
بله درست از زمانی که آمریکایی ها به اسم دموکراسی به کشورها حمله می کنند تا بر علیه رئیس جمهور قانونی یک ملت مبارزه کنند و با قتل عام آنها برای مردم آزادی به همراه بیاورند.
منظورتان آقا کمال بقالی سرکوچه که نیست
اگر منظورتان ایشون است بندۀ خدا، انسانیت خیلی وقت پیش به ایشان رسیده بود شما خواب بوده اید
ننگ و نفرین ابدی بر کسانی که از اهانت به امام و شهدا به کمال میرسند
آخر مظلوم نمایی بود......
Iran, Islamic Republic of
ماشا الله نعیمه !!!
دفتر و دستکی به هم زدی!!!
چقدر خبیثید. اون که تکذیب کرده بود بیچاره
قسم حضرت عباس رو باور كنيم يا دم خروس رو؟
خدائيش اين نامه جز توهين و فرار به جلو توش نبود.......
حسین
Iran, Islamic Republic of
تا امثال شما باشند این آدما هم راحتتر به شما و ما توهین میکنند...
فکر کنم کامنت شما رو بخونه قند تو دلش آب بشه...
صادق
United States
از نحوه پوشش و آرایشتان معلوم است چقدر نظراتتان به امام نزدیک است!!؟
علي
Iran, Islamic Republic of
خجالت بكش چكار به چهره زيبا اين عزيز داري سرت رو بنداز پائين كارت و رو بكن اين چهره خودش برند معروف شدن ايشون
رضا
Iran, Islamic Republic of
خانم اشراقی خیلی از این کسانی که به شما اعتراض کردند همان خانواده شهدایی هستند که شما به اصطلاح از آن‌ها عذرخواهی کرده‌اید و البته این متن شما چیزی جز فرار به جلو و فرافکنی نیست!
United States
اینکه بیشتر طلب کار شد!
فاطمه
همین مونده بود که سرکار خانم اشراقی بخواد راه و چاه رو نشون ما بده......
Iran, Islamic Republic of
چه عذر خواهی متکبرانه ای!
Iran, Islamic Republic of
اگر برای یک اشتباه هزار توجیه ارائه کنی، مرتکب هزار و یک اشتباه شده ای. اشتباهت را بپذیر و عذرخواهی کن و سعی نکن با فرافکنی موضوع اصلی را به حاشیه ببری.
فرهاد
خانم اشراقی از حالا به بعد سعی کنید بهانه بدست بدخواهان ندهید.
این یک نوشته بود اما بانوع تفکر این خواهران اشراقی چه می شود کرد.
مگر در بطن راهی که این خواهر ها می روند به طور وضوح چنین تفکر توهین آمیزی تابلو نیست.
این ها از چه چیزی عذر می خواهند ... به نظرم یکی باید به این ها بگوید کثافت کاریتان به حدی بالاست که با این لاپوشانی ها چیزی عوض نمی شود
حمید
Iran, Islamic Republic of
اگرمنظورسرکارعالی ازیاران امام که خانه نشین شده اند سران فتنه است که معلوم است بقیه مطالبت چقدر واقعیت دارند.ضمنا چرا قبل ازاینکه مطالب توهین آمیزت مورد انتقادواعتراض قراربگیرد خودت به دستکاری فیس بوکت اعتراض نکردی اگر دروغ نمی گویی ؟واقعا ازاینکه چنین مطالبی ازسوی منسوبین به بیت امام (ره)منتشر میشود انسان باید ازغصه دق کند.
حمید آقا الآن وقت دق کردن نیست زمان حفظ انقلاب است.
Iran, Islamic Republic of
معذرت خواهی بدتر از گناه !
راستی آزمایی:
.........
fakhri
Iran, Islamic Republic of
.... دیگه نمیتونی جمعش کنی اینم مدل عذر خواهیته که بیشتر شبیه طلبکاریه تا عذرخواهی...
Iran, Islamic Republic of
... این متن عذرخواهیه یا ....
مجتبی
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
این که معذرت خواهی نبود. تو به این میگی معذرت خواهی؟.....
زینب
ما که معذرت خواهی ندیدیم فقط یک قطار متلک به اوضاع اجتماعی و سیاسی رو مشاهده کردیم... ایشون اگه واقعا نگران نام و آرمان امام هستند حجاب خودشون و دخترشون رو اصلاح کنند. حجاب با فتوشاپ اصلاح نمیشه با اعتقاد و ایدئولوژی اصلاح میشه...
نسیم
ببین چه جوری چاله و دام رو خودشون می کنن و بعدش با یک عملیات پوپولیستی احساسات مردم رو تحریک می کنن منم برادر شهیدم ولی گول این بی شرفا رو نمی خورم هیچ شکایتی هم از هیچ کس ندارم!
حرف... زده خجالت هم نمی کشه
Italy
متاسفم اف بر شما
Iran, Islamic Republic of
خانم اشراقی متفکرومنتسب به امام شمابااین کارتان مثل مشایی بزرگ وشناخته شدید.لطفا به خانه داری خود بپردازیدغذاسوخت
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همچین آش دهن سوزی هم نبود ....
ناظر
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد مملكت را به خاك ....
حسین
منظور ایشان از هشت سال اخیر که بر برمردم سخت گذشت ،یعنی چه ؟هنوز دست از کینه وخصومت خود دست بردار نیستند.به خانم اشراقی باید گفت این شما بودید به مردم توهین کردید خاندان آقای هاشمی بودند که اهانت به مردم نمودند این هشت سال به شما وخانواده خاتمی قدرت طلب بسیار بد گذشت .مردم زندگی خوبی داشتند اما شما به کام مردم تلخ کردید.
مصاحبه قبلی را چه می گوئید؟ لابد یکی از فشارهایی که میگوید کمبود صدای گوگوش و هایده در صدا و سیماست | نه؟
حتماً هم این شعر رو از هایده
(عجوبه) یا مهستی شنیدی ! نوه امام !!!
حسن حسنی
حتی در معذرت خواهی صداقت به خرج ندادی ما مبانی امام (ره)را می دانیم واز مبانی فکری شما مطلع هستیم سعی نکن مظلوم نمائی کنی شما بوی از تفکرات امام نیردی پس بیشتر از این چهره خودت را نمایان نکن .واز خیل عظیم شهدا خجالت بکش والسلام
ص د ا ق ت
Iran, Islamic Republic of
اگر تو راست میگی خانم اشراقی پس چرا هایده و مهستی رو به عنوان موسیقی دانان دوست داری
...
دوست داشتن هايده و مهستي از عقايد خواهر ارجمندشان!!!! مي باشد.
جالبه که متن جملات طلبکارانه هم هست
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
اشراقی

...
توبه کن و از ایشان حلالیت بطلب
Iran, Islamic Republic of
گول این معذرت خواهی ها رو نخورید، این خانوم تا قبل از این زیادی تخت گاز رفته بود، حالا که به دیوار سفت خورده پا پس کشیده، قول می دم بعد از یه مدت دوباره روز از نو روزی از نو شروع میکنه به ادای روشنفکری در آوردن
سعید
... تا دید یه ذره جو علیهش سنگین شد این حرفا رو میزنه و متاسفانه با خط امام فرسخ ها فاصله داره.
Iran, Islamic Republic of
خانم اشراقی همینطور که نمی توانی بصورت صریح عذر خواهی کنی نشان میدهد که چقدر بی صداقتی.
احمد
بی زحمت خودتون را از امام کنار بکشید بعد دوباره خودتون را وزن کنید آنوقت معلوم می شود که آیا مردم از شما توقعی دارند یا نه !!
حامد
واقعا تواین 8 سال به مردم بد گذشته؟احمدی نزاد لااقل ای همه خونه ساخت دست مردم داد این دولت که جمعش کرد
حسین
اگر ایشان واقعا صداقت دارند و اعلام میکنند که این مطلب را در فیسبوک نگذاشته اند شکایت کنند و از طریق قانونی پیگیر مطلب شوند تا نویسنده آن از طریق وزارت اطلاعات و یا پلیس فتا شناسایی شود
رضا
پس این ده روز چرا عذر خواهی نمیکرد؟فرمول اینها اینه :اول حرف دلت را بگواگر افتاد حرفهای گنده تر بگو واگر نیفتاد مدتی سکوت کن بعد اگر شرایط مناسب بوددوباره اراجیفت را بگو وگرنه همان سکوت بهتر است واگر هم بهت زیاد فشار امد مصلحت اینه که مظلوم نمایی کرده و اگر مجبور بشی معذرت خواهی هم کن تا ابها از اسیاب بیافتدبعد مدتی افتابی نشو تا توجه ها از تو دور شود.حالاتو همان ادم قبلی هستی که باید فکر مزخرفت را باید ادامه دهی
نیما
کلا خانواده اشراقی بی بصیرت هستند......
مجید مجد
United States
چرا مومن کند کاری..........
چه مومني بگو عاقل
هادی
سرکار خانم اشراقی
با سلام
1فرموده اید نظراتم با استقبال عامه مردم مواجه میشد این عامه مردم همان معدود افراد عضو فیسبوک هستند؟ یا معدود افرادی که دور شما را گرفته اند؟
2فرموده اید هجمه ای شد از طرف انان که امام را نمیخواهند. اولین شاکیان شما خانواده شهدا هستند ایا شهدا جز برای اسلام و جز برای اجرای فرامین رهبر کبیر انقلاب شهید شده اند؟
3فرموده اید که مطلب را خود شما در صفحه نگذاشته اید چرا به صورت قانونی شکاین نمیکنید تا نیروهای امنیتی البته بدون تحت فشار قرارگرفتن از طرفی نزدیکان شما مشخص نمایند که اگر صفحه شما هک شده از کجا بوده و توسط چه کسی تا با برخورد با وی دل خانواده شهدا تسلی یابد؟ چرا؟ خوب میدانید که پلیس فتا سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات به راحتی توانایی کشف هک صفحه شما را دارند پس اگر ادعایتان درست است و شما نگران خانواده شهدا هستند از هک کنندگان صفحه تان شکایت کنید تا توهین کنندگان مواخذه گردند.
4و در اخر سرکار خانم اشراقی فرموده اید در 8سال گذشته نگرانی شما بیشتر شده جهت اطلاع شما و اطرافیان این ملت همانگونه که خود تشخیص میدهند خاطره ما کذب است اینقدر با امام خود قرابت دارند که کسی نتواند چیزی را به نام امام به ایشان القا کند. شما اگر نگران ارمانهای امام (ره) فرصتهای بسیاری که برخی که به شما نزدیکند بر امام تاختند مدافع امام میشدید سال 88ارمانهای امام را در خطر ندیدید؟ موارد همچون مسائل مطرحه در خصوص حجاب و جمهوری ایرانی نه غزه نه لبنان اینها در تعارض با ارمانهای امام نبود؟ سرکار خانم اشراقی مردم را عوام فرض نفرمایید این معذرت خواهی طلب کارانه کسی را راضی نمیکند
Iran, Islamic Republic of
غل....زیادی کرده حالا معذرت میخواد؟
صورتش نورانی نیست اثر چیز دیگری است. فتنه 88 کجا بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
توبه گ......
نسیم احمدی
Egypt
اینکه نه تنها معذرت خواهی نکرده بلکه کلی هم طعنه و کنایه و حرف دوپهلو زده .مثل اینکه این دو خواهر جلف نمیخوان دست از رفتارهای چنش آورشون بردارن
خانم اشراقي به اون فرد يا افرادي كه ده روز زور زدن يه جوري خرابكاري شما رو درست كنن و متن اين مدلي براتون نوشتن بفرمائيد با گچ مرده نميشه ماله كشيد! كمي ماله كشي بلد بودين بد نيست ولي متاسفانه شما ديواري باقي نگذاشتيد كه بشه با ماله درستش كرد!
رضایی
بچه ...بازم داره گنده گویی می کنه.
باباش بنی ص... بود. ر...
حسن
حرفهای این دوخواهر من را یاد اشرف پهلوی می اندازد
زرندی
خانم اشراقی،این مطالب را با استعانت از روح هایده ومهستی نوشتی؟!!!!
خدائيش خيلي خنديدم جان كلام رو گفتي.
Sweden
اینکه عذر بدتر از گناه شد.

مثل اینکه یه چیزی هم طلبکار شده.

آن منافقانی که خانه نشین شدند به آرمان امام لگد زدند و خون شهدا را پایمال کردند.

امام کسی نیست که این جماعت منافق از خدا بی خبر تفسیرش می کنند.

خانم اشراقی شما قبل از این هم دروغ هایی درباره لزوم رعایت حجاب در جامعه و اینکه نظر امام نبوده را به ایشان نسبت دادی.

چرا نمی خواهی بپذیری که دروغ و دروغ گویی و تحریف نظرات امام از کارهای شماست؟
عذرخواهي توام با كبر و غرور؟؟؟!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
اف بر شما و عدم راستگویی
Iran, Islamic Republic of
این توجیه نامه و اهانت دیگری به خانواده شهدابود نه عذر خواهی ، این چه بهتانی ت به خانواده شهدا که دیگران گام بر شانه های ستبر شما می گذارند مگر خانواده شهدا که با بصیرت در صف مقدم آگاهی سیاسی قرار دارند می گذارند که دیگران به نام آنها میراث ارزشهای انقلاب اسلامی را به یغما ببرند؟!!!!
United States
ایشون هم جزء مردمند. آیا مثل مردم در شرایط سخت به سر می برند؟
رنگ و رویشان که اینو نمی گه. مگه نگه نه.
خانم اشراقی ما صدای هرکس را که امام، اصول امام و شهدا را تحریف کند خفه خواهیم کرد، بزرگترازشما رو هم تو 9 دی خفه کردیم، پس همین عذرخواهیو انجام بده و ساکت باش
علی
از قدیم گفتن «یارو آبروی خودش رو خورده و حیای خودش رو قِی کرده» مثلاً این خانوم از خانوادة شهدا عذرخواهی کرده یا دو قورت و نیمش هنوز باقیست؟
فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایشان توی این نامه فقط فرافکنی کرده و خواسته به بهانه هایی که بارها از تریبونهای مختلف از مخالفان دولت آقای احمدی نژاد شنیدیم ، مظلوم نمایی کنند ... ایشان هنوز باهوشی ملت شریف ایران را نشناختند و انگار متوجه نشدند که اعتراض ملت به سکوت های نابجا و بعضا القاء نظرات شخصی خود و تفسیر به رای خود از صحبتهای حضرت امام(ره)توسط بعضی از منسوبین به حضرت امام (ره) هستش و نه فقط این توهین که اوج اهانت های قبلی بوده وهست ... خانوم اشراقی اگر شما نوه ی امام هستید ، خوب میدانیم که همسر محمدرضا خاتمی و همسر برادر محمد خاتمی افتضاح طلب هم هستید ... آیا حضور دخترتان با آن وضع نامناسب و دور از شآن حضرت امام هم تقصیر دولت آقای احمدی نژاد است !!!!!
جهان نیوز یک پیشنهاد دارم در صورت امکان عکس این خواهران اشراقی را تو سایت نگذارید
آره همینطوره آخه مفسده داره!!!
Iran, Islamic Republic of
انشاءا...دفعه اخرت باشه که گنده تر از دهنت حرف بزنی
سیدمحمود
Iran, Islamic Republic of
داییه مهربانترازمادرتواین هشت سال که شما گفتی ....
این عذر خواهی نیست این طلب کاریه این پرروئیه
بی باک
Serbia
راست میگی این 8 سال اخیر بش سخت گدشت

چون ازاد نبود ارامش جامعه رابهم بریزه بهترین دوره

ایران از نظرارامش این 8 سال بود که شما وامثال شما راضی به ان ارامش نبودید و سران فتنه که ....

کدوم مردم از ت خواستن حرف بزنی ؟
خانم اشراقی بهترین عذرخواهی شما یا محبت شما به ما خانواده شهدا همان است که بروی و گوگوش و مهستی و هایده ات را گوش کنی و زمزمه کنی و اسم شهدا را به زبان نیاوری.
عاشق امام
Iran, Islamic Republic of
رو نیست سنگ پای حمام است ! نسبت باامام ابتدا باید فکری باشد وگرنه هیچ ارزشی ندارد. امام هزاران فدایی وعاشق دارند پرافتخارراه آن عزیز ر ادامه خواهند داد نیازی به اظهارفضل امثال شما ها نیست.
سلام و درود بر روح پر فتوح امام راحل و درود بر بیت ان مرد بزرگ . یادتان نرود که او از خون امام است .
موحد
جعفر كذاب از خون امام معصوم، برادر امام معصوم و عموي امام معصوم بود آيا اينا براش فايده داشت؟ ان اكرمكم عندالله اتقيكم!
من نمیدونم 8 سال احمدی نژاد مگه چه اتفاقی افتاده که اینجوری سیاهش می کنند حالا ببینیم آخرش حسن روحانی چیکار میکنه
ای کاش کارهایی نسنجیده نکنیم که بعد مجبور به عذرخواهی بشیم.
محمد
سلام
سرکار خانم اشراقی!
طوری صحبت می کنید انگار یک انسان بزرگ و آزادی خواه و ارزش مدار در حال درد و دل تاریخی با میلیونها هوادار خود است!
سرکار خانم تا حالا شده کسی بگوید خانم اشراقی به دلیل انتقاد به احمدی نژاد یا حتی مقامات دیگر تخطئه شده؟
سرکار خانم شما خودتان حرفهای ناپخته میزنید و وقتی مقابله افکار عمومی را می بینید شروع به مظلوم نمایی میکنید که می خواهند صدای مرا خفه کنند؟ مگر صدای امثال شما خفه هم میشود؟
تا کنون برای رضا خدا سکوت کرده اید؟ شما که همیشه در حال فریادید!!
سرکار خانم شما به عنوان نوه امام می فرمائید صدای هایده و گوگوش را دوست دارم! بعد توقع دارید به شما فرزند خلف امام بگویند؟!
خداوند هم به شما رحم کند هم به ما...
خدا عاقبت بخیرشون کنه....
هموطن
ماست مالیه چون روشون خیلی فشاره!!!
محمد
سلام" نه غزه نه لبنان - شعاری بود که قلب تمام خانوتده شهدای اسلام را نشانه گرفته بود . آیا خانوتده امام جرءت بیانیه دادن را داشتند .
منتظر
نوشته اش چون از سر صدق نیست اصلا به دل نمی نشیند . فریبکار اصلی ایشان و امثال ایشان است که از عبای امام برای خود لباسی دوخته اند و مظلوم نمایی می کنند . در بهره هایی از زمان هم خود را بامظلومان عاشورای حسینی قیاس می کنند . از ایشان خواهشمندم با این حرکات و اداها اینقد به شعور مردم توهین نکنند . در حیات غرب به این موضوع پرداخته شده است
مهدی و اکبر
یاد انکار خاتمی افتادم
جکی از عروسی حضرت علی در اردبیل تعریف کردند و....
بعدشم گفتن ساختگیه و فلان و بهمان
انصاری هم بود و ..یادتونه؟
محمود
همرزم من در جبهه در سن بیست سالگی در عملیات خیبر سال 62به درجه رفیع شهادت نایل گشت.
و تنها یک خواهر 13 ساله نوجوان داشت که او هم در بمباران سال 65توسط رژیم صدام تیکه پاره گشت و به تنها برادر شهیدش پیوست.
حالا شما می گویید من این برادر و خواهر را پیرو و فرزند امام بدانم یا نعیمه خانم را؟!!
افشین
بعد از رحلت پیامبر به نام دفاع از ایشان چه مصیبت های افراطیون سر خاندان عزیزش آوردند.

تا جایی که مردم عادی باور نداشتند امام علی ع نماز میخواند امروز هم مشابه همان روز است.
افشين خان كمي تاريخ اسلام بخوني بد نيست بعد شصت پا رو به قرنيه چشم پيوند نميزني!
اين عذر خواهي بود الان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهامت ده سرخی
در این نامه چندین بار به شعور و فهم خانواده شهدا بی احترامی صورت گرفته و تحلیل های آنان را متاثر از فضای القایی دانسته ..
آیا به تصور شما این عذر خواهی است یا ماله کشی؟
مگر ایشان شاقول تفکر امام است که منتقدان خود را عده ای مکار باهدف تخریب بیت امام و آرمانهای امام و سودجو بر می شمرد ؟ !
بهتر است ایشان قواره خود را مجددا بازیابی کند تا متوجه عدم کفایت خود برای تبیین و تبلیغ آرمانهای امام نداند .. دیدگاه ایشان و خواهرش نسبت به حجاب و پوشش بانوان د رتعارض صریح با فرمایش امام بوده و اصولا نقل قولهای بی مبنا و غرض ورزانه نسبت به سلوک امام در راستای اهداف سیاسی ایشان است
توصیه می شود که به زندگی شخصی خود ادامه داده و این احساس تکلیف را مجددا نکنند که ثمره عملکرد ایشان تقابل امت ایثارگر با نوادگان امام خواهد بود و روشن تر شدن زاویه دید آنان با امام امت
نصر اللهی
یک سوال ؟
چرا ایشان اینقدر عکسهای ارایش کرده میگیره و روجلد مجلات و روزنامه ها چاپ میشه ؟

خواهر ایشون بود که با گوگوش و هایده و مهستی حس همزاد پنداری داشت/؟
این ها میخوان مروج تفکر امام باشند؟!
Mozambique
بنام خدا .
" همه انسان هستیم و جایز‌الخطا و اگر بنا باشد ذره‌بین دست بگیریم و خطاهای یکدیگر را به رخ هم بکشیم،‌که دیگر از انسانیت نشانی نمی‌ماند."
خانم محترم ، اولا : کی مجوز داده که خطا کنیم ؟ انسان ممکن الخطاست نه جایزالخطا !
ثانیا : چطور وقتی به اعتقادات جمع کثیری از ولی نعمتان این سرزمین اهانت می کردید ، یاد از بین رفتن انسانیت نیفتاده و به هیچوجه رگ غیرت وطنی و انتسابتان به بیت امام تحریک نشد ؟ چرا همیشه در مقابل اعتراضات حقه طرف مقابلتان را دعوت به انساندوستی و حرمت نگهداشتن می کنید ؟ این را بفال نیک بگیرید که همین اعتراضات ، شما را بیدارکند . البته اگر خودرا بخواب نزده باشید !!
سید ناصر
پسر نوح با بدان بنشست

خاندان نبوتش گم شد

....
عجب عجب عجب
خانم اشراقی آیا باید به آنچه که نوشتید باور داشته باشیم.خودتان رامسخره کنید نه ملت را .
قدرت
Iran, Islamic Republic of
این خانم و خواهرش عادت به دروغ دارند بعد که با واکنش مردم مواجهه می شوند تکذیب می کنند اطلاعیه ها تکذیب هم توسط برادرش مرتضی اشراقی نوشته می شود یا کسانی دیگر باز پشت امام پناه می گیرند .این روح امام وشهدا از اینها راضی نیست /حتی ببینید دولت اقای روحانی یک پستی به انها نداده
مجتبي
اولا اينكه امكان انشاء اين عذر بدتراز گناه از جانب اقاى انصارى در موسسه نشر بوده باشد بعيد نيست دوما شما سركار خانم نميتوانيد اينطور وقيهانه شعور ملت پيرو خطمقدس امام را هيچ بحساب بياوريد درودبر خانواده معظم شهدا و رهبر از جان عزيزتر. مرگ بر امريكا
United States
این عکس زهراست نه نعیمه
دقت کنید
لطفا!!
Iran, Islamic Republic of
کجای این متن عذرخواهی بود؟
با سلام
در این عذر نامه هم به دولت احمدی نژاد جفا شده است!
عجیب است که زبان شما یا باید مردم و خانواده شهدا را مستقیماً بگزد یا دولتی که شب و روزش را برای ملت گذاشت و از خدا بی خبران با استعمار خونخوار بستند و این روزگار را بر سر ملت گذاشتند تا امروز بتوانند هرچه ناسزا می شود گفت به دولتی که همه چیزش را برای ملت گذاشت نثار کنند.
همین هشت سالی که ذکر فرمودید ،خوب است یک سری به روستاهای کشور بزنید ببینید از کار کشاورزی،گاز رسانی،راه روستایی،و...این دولت چه باید می کرد که نکرده است.
حال این گوی و این میدان ،نیامده خانواده شهدا مسخره می شوند و آواز زن مجاز،حال انشاء ا... شب دراز است و قلندر در راه.
علی
خانم روشنفکر آیا آبروی رفته همسران شهید باعذرخواهی بر می گردد؟ البته تقصیر نداری چرا که زندگی گرم ونرمی داشتید.
" انتقاداتی که اگر با نیت خیرخواهی می‌بود همواره با کمال احترام و ادب می‌پذیرفتم."!!!
واقعا اين خانم باز هم به خانواده هاي شهدا توهين كرده و انتقادات آنها را غيرخيرخواهانه ميداند.
از طرفي آنها را افرادي توصيف كرده كه گويي بدون استدلال عقلي و فهمي، دنباله رو ديگران شده اند! اين خود توهيني ديگر است.
بدتر اينكه با اينهمه خطا و اشتباه خود را در مقام نصيحت كننده و ارشاد كننده خانواده هاي شهدا دانسته!
در ضمن خيال خام نموده كه فكر كرده دلبستگان به امام و شهدا فقط خانواده هاي عزيز شهدا هستند. الان تمام دلسوزان انقلاب و مردم متدين از اين خانم عصباني هستند.
اینها پشت سر امام قایم شدند و هر کی بهشون می گه بالای چشمت ابرو، فوری می گن منظورش من نبودم منظورش امام بود...
خانم اشراقی!
شما که با خواهر محترمتان هر روز افاضه‌ای می‌فرمایید، بفرمایید خانواده شهدا با افاضات دیگرتان در خصوص نحوه‌ی پوشش اسلامی و چادر و ... آیا موافقند؟
آیا امام موافق بود که دختر محترمتان با ساپورت برود از دست رییس دانشگاه اجنبی جایزه بگیرد که شما مجبور شوید با فتوشاپ ساپورت رو تبدیل به دامن کنید که آبرویتان نرود؟
آیا این روش امام بود؟ آیا این حجاب مورد تایید امام بود؟
شما را به خدا دست از سر مردم بردارید، نه مردم افاضات معتدلانه!!! ی شما را می خواهند نه تندروی های افراطی ها را. مردم خودشان امامشان را بهتر از شما که در بیت معظم له بودید می شناسند. لازم نیست شما زحمت بکشید.
سعید
United States
خانم اشراقی : قصدبازی باکلمات ندارم ولی یک تذکر مهم : شما نوشته اید "...همه انسان هستیم و جایز‌الخطا..." شما که به خاندان اهل علم متصل اید باید بهتر بدانید انسان "جایز " نیست خطا کند بلکه ممکن است خطا کند ، لذاوقتی می گویید جایزالخطا مجوز خطاهای بعدی صادر میشود درصورتی که "ممکن الخطا" یعنی امکان خطا از روی غفلت .
حسین
.. و ... آیا دلبستگی به گوگوش و هایده خواست و راه امام میباشد؟!!!
تو اگر نوه امام نبودی اصلا تو را مسئول ... نیز نمیگذاشتند
حسین
مطمئنا این بیانیه سیاسی را آقای خاتمی نوشته انــد
حامد
در نوشته های این خانم چیزی که دیده نمی شود صداقت است .آن همه اهانت به شهدا و خانواده های گرانقدرشان و این همه ضد و نقیض گویی و پریشان نویسی وخود بزرگ بینی . خانم اشراقی شماها نوادگان صالح و شایسته ای برای امام عزیز فقید مانیستید . شما اثبات کردید که هیچگونه سنخیت و تجانسی با آن عزیز سفر کرده ندارید . شما خدا وکیلی با همان هایده و مهستی همخوانی کامل دارید. برای رضای خدا امام مظلوم ما را رها کنید و بیش از این از نام و عنوان ایشان سوء استفاده نکنید. من در این نوشته تو خالی، یک جو صداقت نمبی بینم . وعده دیدار ما خانواده های مظلوم شهیدان -که حتی بنیاد شهید هم ما را در این ماجرا تنها گذاشت - نزد خداوند در ان روزی که (یفر المرء من اخیه و امه و ابیه ..)
همسنگر
Latvia
با سلام
بازی با کلمات و اشک تمساح ریختن، خاصیت اصلاح طلبان ... است.اگر خانواده شهدا هم ببخشند، من نمی بخشم و این سخن سراییها را قبول ندارم.
همینها هستند که با تزریق افکار به اصطلاح روشنفکرانه به اجتماع، هم کلاسیها و اساتید مرا از چادریها بدبین کردند.