چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۹
۷۸

پسر منتظری، توهین نعمیه اشراقی را 'عملی مطلوب' خواند!

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 321080
احمد منتظری توهین نعمیه اشراقی یه امام راحل و همسران شهدا را 'عملی مطلوب' خواند!
پسر منتظری، توهین نعمیه اشراقی را
به گزار ش جهان، فرزند مرحوم حسینعلی منتظری در صفحه شخصی خود در مطلبی با عنوان "پس از طوفان" نوشته است: اینکه یک نوه نوجوان برای پدربزرگ خود که در سن کهولت است مطلبی را بگوید که باعث لبخند و سرور گردد و دقایقی ایشان را از حال و هوای سیاست و رهبری بیرون ببرد و باعث تنوّع بشود عملی مطلوب است.
 
وی مدعی شده که فقط انتقاد صادق خرازی و پسر شهید همت از نعیمه اشراقی، از روی حسن نیت بوده است.

پسر منتظری البته خطاب به این دو نفر هم نوشته است: آیا فرمایشات این دو بزرگوار به این معنی نیست که دایره آزادی‌‌ها آنقدر تنگ است که یک نفر نمی‌تواند شوخی نقل شده با پدربزرگ خود را بیان کند؟

منتظری در عین حال اشتباه نعیمه اشراقی را تنها "ترک اولا" دانسته است: البته اشکالی که می‌توان وارد دانست رعایت نکردن اصل «المجالس بالامانة» توسط خانم اشراقی است؛ ایشان صحبت‌های خصوصی یک جلسه خاص را نباید برای عموم فاش می‌نمود که این ترک اولایی بیش نیست.

تلاش وی برای تبرئه نعیمه اشراقی در حالی است که خود اشراقی در ساعات آغازین انتشار این توهین در فضای مجازی، از این جسارت آگاه و مدعی شد که صفحه فیس بوک او را جعل کرده اند؛ البته این موضوع مانع اعتراض گسترده خانواده های شهدا نشد. حال مشخص نیست که منتظری چرا کاسه داغ تر از آش شده است.

پسر مرحوم منتظری پس از مرگ پدرش، بویژه در ایام فتنه 88 بیت او را در اختیار افراطیون قرار داده و همواره در حمایت از آنان مصاحبه می کند و بیانیه می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به روباه گفتن شاهدت کیه؟ گفت دمم!!!
آخه کی میخوای از سرنوشت آقات عبرت بگیری شیخ بی سواد...فرزند شیخ بی بصیرت!!!
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
اگه خون حسینعلی منتظری تو رگای این اخونده، امیدی به هدایتش نیست.
هوی و هوس کورشون کرده.
United States
با فتنه گر هم کاسه شدن همین مشکلات رو داره
احمد
دوست عزيز اين جور صحبت کردن فقط موجب خوشنودي دشمنه. ما بايد از حضرت آقا ياد بگيريم يادتون هست که ايشون هنگام فوت آقاي منتظري چه بيانيه اي صادر کردن؟ خواهش مي کنم اين جوري افراد رو خطاب نکنين.
احمد آقا منطقت جالب نبود قیاس مع الغیر است
محمد
اولا کاری به گفته پسر آقای منتظری ندارم ولی جناب...خان چیزی که درمنتظری وجود نداشت ... هوی و هوس دنیوی بود.اگه او اهل هوی و هوس بود ساکت مینشست و در برابر بیدادهای ...
اصلا !!!
آیت الله منتظری از نظر فقه اسلامی جزء برترین فقه های زمان بودند.ادب و شخصیت هرکس دست خودشه...
حمید رضا
جاهلان مدرن
United States
مدرن هم نیستن همش ادعاست
Iran, Islamic Republic of
نخیر این آقای خواب قصد بیدار شدن نداره چون خودش رو به خواب زده
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من /آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
حرف حق زده واقعا افراط در ایران بیداد می کند و مردم امیدشان به القاعده هست تا بیایند در ایران چرا که افراطشان کمتر از این طیف از اسلام بی خبر است
Iran, Islamic Republic of
پسر شهید همت غیرت دارد که انتقاد می کند. اگه درباره مادر شما هم لطیفه بگویند و بخندند همینگونه برخورد خواهید کرد.
تو و" القاعده" هردو مزدور اسرائیل هستید.
با وجودیکه از نعیمه اشراقی و خواهرش نفرت دارم اما این ادعای ایشان را که می گوید این مطلب را ننوشته بلکه کار دشمنان است را صد در صد قبول دارم و نباید به این بازی کثیف دشمنان وارد شویم .
حسین
اگر از خدا قطع امید داری همان بهتر که به شیطان و شیطان بزرگ امید ببندی و بدان ایران جای هیچ گروهی ( القاعده ) نیست و بنده معتقد هستم شما که به القاعده دل بستی در آخر گرفتار همان القاعده هم خواهی شد.
husin
مگه.. جكار كردن كه ما عقب افتاديم
نکنه توازالقاعده ای !!!
...
Iran, Islamic Republic of
عذر خواهی می کنم ... چه طور است شوخی حضرتعالی با اهل و عیال را هم طی اشاراتی کوتاه بفرمایید کمی بخندیم و فضا تلطیف شود ...
خجالت بکش مرد حسابی!
Iran, Islamic Republic of
. ...... .هر چه شما این کارها را بکنید انها محبوب تر میشوند مثال زنده اعلام کاندیداتوری هاشمی ....
United States
محبوب امام بود والسلام نه هرکی که به امام خیانت کرد
اشتباهی مثبت دادم
منم اشتباهي منفي دادم
منظور از اشتباهی مثبت دادن برا این متن بود که هر چه شمااین کار رو بکنید .......وگرنه امام تاج سر و توهین به امام را به هیچ عنوان قبول نمی کنیم
ایرانی
پس پسر منتظری این موضوع را تایید کرد ولی به او می گویم این توهین به همسران شهدا خیلی سخیف بود و امام ان را هرگز نمی گفت این را نعیمه از خودش دراورده
بايد ببينيم نظر موسسه انديشه هاي حسن خميني در اين بين چيست !!!!!!!!! لابد آقايان موسسه نمي پذيرند كه پدر اين آقا را امام از قايم مقامي خود بركنار كرد و اورا داراي صلاحيت جانشيني خود نمي دانست !!!
Japan
چرت و پرت گویی یعنی همین.

مرگ بر ضد ولایت فقیه
حال مشخص نیست که منتظری چرا کاسه داغ تر از آش شده است.

کاسۀ داغتر از آش نشده بلکه شیشۀ خنک تر از نوشابه شده است.
اتفاقا کاملا مشخص است که ایشان می خواهد از ماجرایی که دوستان خود ایشان برای انحراف افکار عمومی از مشکلات اصلی مملکت انجام می دهند ، بهره برداری نمومده و خود را به عنوان یک شخصیت مطرح اجتماعی معرفی و استفاده نماید. تنها لیاقت و شایستگی که ایشان دارد این است که او پسر آقای منتظری است ، همین و بس. راستی این رسو و رسوم آقازاده بازی هم چندان بد نیست. منظورم برای امثال اشراقی و این شیخ مذکور است که منافعی دارد یا بهتر بگویم مردم ما خودمان اینطور برداشتی داریم که بچه بک شخصیت اجتماعی (حالا خوب یا بد) وارث آن موقعیت اجتماعی پدرش است.
محمد
Latvia
آقاي ... سياست زده، پسر آيت الله منتظري نه پسر منتظري. يادت رفت ايشان مرجع تقليد بود و هست.
Iran, Islamic Republic of
اگه درباره آیت الله منتظره هم مردم جک بگوین و بخندند پسرشان مطلوب می دانند. جوک خانم اشراقی توهین به همسران شهدا و خود امام بوده است
Iran, Islamic Republic of
خدايي ما عكس ايشون رو اولين باره مي‌بينيم. چه پايگاهي داره ايشون؟ چرا اينها رو معروف مي‌كنين؟
Japan
واقعا به جا گفتی!
United States
تشیع جنازه پدرشون هم دیده بودم ایشونو
سید حسین
یک ضرب المثل ایرانی میگوید از کوزه برون همان طراوت که دراوست خوب ای شیخک هم بچه او شیخ نادان است که دل امام را خون کرد.
Iran, Islamic Republic of
من یادمه دوران جنگ برخی از مردم برای شوخی و خنده و شاید هم مغرضانه روی مرحوم ابوی ایشان اسم یک شخصیت کارتونی رو گذاشته بودند که ما بدلیل اینکه ایشان یک شخصیت روحانی و قائم مقام امام بودند بشدت از این موضوع انتقاد می کردیم . اگر فرزند آقای منتظری راضی به آن شوخی نیستند که قطعا هم نیستند نباید به این جوک منتشره در فیس بوک که به مراتب قبیح تر است راضی باشند .
قریشی
Iran, Islamic Republic of
...البته خود آن مرحوم هم این لقب کارتونی را قبول داشت و همه میدانند و من خودم شنیدم که در خطبه نماز جمعه گفت "حالا که صدام به من میگه ...
سيد
Iran, Islamic Republic of
فرمايشات اين شيخ ادم رو ياد اين ضرب المثل مياندازد . اب كه سر بالا بره قورباغه ابو عطا ميخونه .
ماشاالله این بهترین تمثیل برای این افراده
خدا به خیر بگذرونه این 4 سال ریاست روحانی رو 3-4 ماه نشده خیلی چیزا رو هدف قرار دادن...
Iran, Islamic Republic of
بابا اینا کی هستن که ازشون مطلب میزنید. باز خود آیت‌الله منتظری عالم بود ولی پسرش دیگه کیه؟
ali
منتظری یک احمدداشت که در7تیر1360شهیدشد.این دیگرکیست؟
علی آقا آن پسرشان شهید محمد منتظری بود و خودش هم ذوب در امام (رض)بود
France
ان محمدمنتظری بود شهید بین الملل
خدا از سر تقصیراتتون بگذره!
آخه بزرگوار
ببین اون پدربزرگ کی بوده، اون امام بوده
بله، منم با پدربزرگم شوخی دارم
ولی اولا پدربزرگ من امام نیست
ثانیا همون شوخی رو هم تو اینترنت فاش نمی کنم
اصلا یه مقایسه:
فرض کنید نوه آیت الله منتظری یک شوخی با این مضامین از پدربزرگش تو فیس بوک منتشر می کرد، سینه چاکان ایشان چه می کردند؟!!!
ساقی
پسر کو ندارد نشان از پدر ... ک...
علی
آقامواظب حرفات باش وبدان که شهدا وامام(ره) خط قرمز ما هستندواین صحبت ها حدی دارد.
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
خوانندگان محترم توجه شما را به چند نکته از سخنان مرحوم زاده جلب می کنم. با توجه به سخنان احمد بن حسینعلی چند چیز کشف می شود. یک: احمد در حال ساخت سریالی مشابه (پس از باران ) است و نام آنرا (پس از طوفان) تعمدا" لو داده است. دو: احمد دارای سنسور یا سنجنده حسن نیت است و ممکن است او ربات و یا مخلوطی از آدم و ربات باشد. سه: احمد تسلط عجیبی بر هندسه دارد زیرا توانسته مرزهای آزادی را گفته دایره است کشف کند. چهار: احمد از جمله مراجع خارق العاده است که عمل اشراقی را ترک اولا دانسته است. پنج: احمد آلزایمر گرفته است زیرا او که علنی ساختن یک سخن را ترک اولا می داند چطور دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و طراحی شورشهای خیابانی و فتنه گری و شهادت جمعی از بسیجیان وفاداران انقلاب و همراهی سران فتنه و تابعین آنها با منافقین و بهایی ها و ضدانقلاب را با فتاوای خود توجیه می کند. نتیجه اخلاقی ، سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بحث : احمد آدم مهمی نیست او را جدی نگیرید.
اصلا این چه ربطی به آزادی دارد که انسان بتواند مسائل خصوصی خودش را بیان کند حتی بفرض محال بپذیریم سرکار خانم اشراقی هم درست فرموده اند بیان خاطرات شخصی چه ارتباطی به جامعه دارد به جناب منتظری پیشنهاد میدهیم تمام مسائل خصوصی و خانوادگی و شوخی های روزانه خود را برای بهجت مردم همه روزه به اطلاع مردم برسانند
رضا
Iran, Islamic Republic of
حرفاش کاملا منطقی است.
سرباز وطن
Iran, Islamic Republic of
براتون متاسفم مسولین سایت جهان که ایت الله منتظری را با نام منتظری خواندید انشالله خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کنه شما فقط ادعای حمایت از رهبری را دارید اما همیشه جلو تر از ان بزرگوار حرکت می کنید
در ضمن من هم محکوم میکنم توهین به خانواده های شهدا را
Sweden
شیخ! اگرعملی مطلوب است پس بیا از خانواده خودت شروع کن بدار ملت بخونن حاشو ببرن!
علی اراکی
Iran, Islamic Republic of
... تلاش کرده اینطورا لقا کند که نستجیربالله ظاهر و باطن امام فرق می کرده!! یعنی با یک تاکتیک موذیانه تلاش نموده اصل ماجرا را تصدیق کند و بدین وسیله نسبت به امام در ذهن مخاطبانش جا بیندازه که
...در جواب منتظری، چراغی را که ایزد بر فروزد،هرآنکس پف کند،ریشش بسووووووزد 2-در جواب نعیمه خاتون !! :صرف داشتن نسبت نسبی با امام امتیازی محسوب نمی شود وگرنه همسر حضرت لوط مقرب درگاه حق بود نه لعن شده .
جناب منتظری! اولا این سخیفه ای که خانم اشراقی گفته اند یبشتر انسان را به تهوع وامی دارد تا تنوع! ثانیا این حرف شما هم توهینی آشکار به شخصیتی بزرگ است. آن گونه که ما در احوالات امام خوانده و از زبان نزدیکانشان شنیده ایم، آن بزرگوار در گفتار و شنیدار بسیار رعایت موازین شرعی را نموده و نه تنها خود حرف بی ربط نمی گفتند بلکه دیگران را نیز از بیان حرف های لغو و به خصوص غیبت باز می داشتند. امام راحل نه تنها به عنوان یک رهبر سیاسی بلکه به عنوان یک رهبر دینی چه در خفا و چه در آشکار مواظب گفته ها و شنیده های خود بودند.
Iran, Islamic Republic of
انگار اینجا بی بصیرتی ارثی منتقل شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
هوا آلوده ست یه چیزی گفته-توجه نکنید
اسمال
... پسر منتظری یعنی چه ! ...
فاطمه
از پدر ایشون، پسری بهتر از این توقع نمی رفت!
خانم اشراقی مطمنا مشکل .. دارند که این چیزا براشون عادی شده و در جاهای عمومی تعریف کنن.ماها جونا میدونیم عادی هم هست معمولا کسایی که مشکل... دارند از این مسائل به زبون میارند هرچند در پرونده خانواده شوهر ایشان واقعا عادیه. منتظری هم بداند همین بچه های شهیدی که مادراشون شوخی خنده داره روحانیون شده بر طبل بی صاحبی مملکت که کوبیده بشه تا قطره اخر بپاخواهند خواست و گور این ملاهایی که نون انقلابو خوردنو شکم گنده کردنو میکنن. مطمن باش حرف من امروز سند فرداست. پس منتظر باشین
Iran, Islamic Republic of
پس بر اساس اصل آزادي مورد نظر منتظري همه آزادند تمام جوك هايي را كه در خصوص پدر ايشان گفته يا شنيده اند بازگونمايند.!!
Iran, Islamic Republic of
با مادر خودتم شوخی می کردن، مطلوب بود؟
دو کلام از مادر عروس.
محمد
همه بازي خورديد ضد انقلاب سريع اين خاطره رو بزرگ كرد شما ها هم بنزين رو آتيشش ريختين. اصلا فكر نكرديد برا دشمن مهم نيست كه اين خاطره نعيمه اشراقي رو تخريب ميكنه بلكه روش تمركز ميكنند چون امام رو زير سوال ميبره
ناکسانی که به مرحوم آیت الله منتظری توهین می کنند یا به معاد و قیامت ایمان ندارند و یا .... چون بالاخره اون دنیایی هم هست و جواب و سوالی ....
آخه این حضرات که توهین میکنن فکر میکنن اون دنیا هم مثل این وره. خیالشون راحته
Iran, Islamic Republic of
ال ولدو ترالابيه
سید
روتون نمیشه مستقیم به امام جسارت کنید اینو کردید پیراهن عثمان این کارتون کار منافقان کوردله دست بردارید از این خزعبلات
آخه امام کسی نبود که به توهین شهدا و خانواده هاشون واکنش نشون نده وبقول نعیمه اشراقی حتی بخنده .اشکال دروغ گفتن این خانومه
این هم شاهدروباهه دمش پیداشد !!!!!!!
Finland
به این ...بگویید که اگر میتواند یک همچو ...ی دیگر هم بکند تا بقول پسر شهید همت از ادبیات لازمه ایشان استفاده کنیم و آنوقت اگر همین خانواده شهدا زدند خ....... تو را صاف کردند میفهمی که بله اشکال دارد که هیچ ، اگر دروغ باشد که آنوقت یک کار دیگر هم با شما و او و امثالهم خواهیم کرد اینهایی که میبینی به عنوان خانواده شهدا سکوت را پیشه خود کرده اند برای خودشان شان و منزلتی میبینند از جمله گوش به فرمان رهبر خود بودن والا او صدام بود دیدید چه شد ،‌ هر کسی هم این ملت ایستاد دیدید چه شد مثل حسینعلی منتظری ،‌ حالا اگر خیلی کنجکاوید که بدانید اگر ادامه بدهید چه میشود امتحان کنید ،‌با پس... از این کشور بیرونت میکنیم اگر کار دیگری نکنیم...
تره به ....میره حسنی به باباش....
نعیمه اشراقی هم مصداق جمله بالا است.
maryam
Iran, Islamic Republic of
آیت ا.. منتظری ... انسان مستقل وارسته .که در مقابل ...
Iran, Islamic Republic of
چغندر هم جزء میوجات شد ! فقط مونده بود پسرمنتظری ازنعیمه اشراقی حمایت کنه که کرد .
کیوان
درود خدا بر منتظری و فرزندانش که خار در چشم شما هستند
ایرانی
دعا کنیم خداوند ما را عاقبت کند مثل منتظری بد عاقبت نشویم...
زینب
فقط پلیس فتا می تواند تحقیق کند ، که ببیند نعیمه اشراقی درست میگوید که درصفحه فیس بوکش جعل شده یا نه .
Iran, Islamic Republic of
چقدر شماها تندین.
بالاخره باید حرمت این خانواده را نگه داشت یا نه؟
گاهی انقدر تند هستید که آدم فکر می کنه در خفای این راستی بودن واقعاً دارید آدمها را از نظام زده می کنید
خادم
آیا وی هنوز وی وجوهات شرعی را ازجانب پدرشان دریافت می کنند ؟
اگر جواب مثبت است . بفرمائید این وجوه چه می کنند؟