پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱۲

واکنش یک نماینده به استیضاح رحمانی‌فضلی

تهدید به استیضاح وزیر کشور، ناجوانمردانه است
يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۳۰
کد مطلب: 321778
رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدید شماری از نمایندگان مجلس به تهدید وزیر کشور گفت: این تهدیدها، ناشکری از نعمت تعامل خوب دولت با مجلس است.
به گزارش جهان، عبدالرضا عزیزی در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: استیضاح وزیر کشور آن هم در ابتدای راه اقدام منطقی نیست.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس در دولت یازدهم افزود: حال که برخی نمایندگان در انتخاب استاندار با هم به توافق نمی رسند آن را به حساب وزیر کشور می گذارند.

وی اضافه کرد: یادمان نرفته است که دولت قبلی به تمام استانداران و فرمانداران مکاتبه کرده بود تا هیچ گونه همکاری با نمایندگان نداشته باشند اما در دولت تدبیر و امید و برای نخستین بار، دکتر روحانی و نیز رحمانی فضلی، وزیر کشور بنای تعامل با نمایندگان داشته و از آنان در امور مشورت گرفتند و نمونه مهم آن نیز در انتخاب استانداران متجلی شد.

عزیزی گفت: رئیس جمهور و نیز وزیر کشور خود را فرزند مجلس می دانند و همواره بنای تعامل با خانه ملت دارند اما برخی نمایندگان به جای تقویت و حمایت صحبت از استیضاح می کنند البته این سخن منطقی نیست و توجیه ندارد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلسی ها و دولت هر دو با رای مردم روی کار آمده اند و دولت نیز دارد در مسیر منطقی حرکت می کند بنا براین باید به رای مردم احترام گذاشت.

رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی افزود: صحبت از استیضاح آن هم در ابتدای راه ناشکری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *